jaquote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:51 schreef ikweethetookniet het volgende:
Geen water in de WC
Ben ik de enige die een verband ziet
Dat hoopte ik al, maar beter 2x zeggen dan 1x vergeten hequote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:45 schreef Leipo666 het volgende:
Zal ik zeker doen. Gelukkig komt mijn afvoergoot zo'n 60cm hoger te liggen dan de rioolpijp dus het moet wel gek lopen wil het water zo hoog gaan komen
Nee dat kan zonder problemen, heb in mijn eigen tuin ook een afvoer op het hemelwater afvoernet geplaatst, maar zoals gezegd hoeft dit water minder gereinigd te worden wat natuurlijk enorm scheelt in de reinigingskosten.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:35 schreef Leipo666 het volgende:
Er komt een ako afvoergoot op die het hemelwater af moet gaan voeren zodat mijn verlaagde schuur niet volloopt. Incidenteel kan er wel wat water instromen van het afspuiten van mijn motor. Er komt dus geen wc of iets dergelijks op. Ga er vanuit dat dit geen probleem moet zijn?
Nah, gewoon zelf doen natuurlijk... Gemiddelde DHZ zaak heeft dat spul ook.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:19 schreef klipper het volgende:
Ik zou maandag maar een installateur bellen en die een sok voor je laten bestellen en dan gewoon weer in orde maken.
DHZ heeft geen 160mm op voorraad, max 125mmquote:Op zondag 24 januari 2010 16:44 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nah, gewoon zelf doen natuurlijk... Gemiddelde DHZ zaak heeft dat spul ook.
Kost je misschien 10-15 euro aan materiaal en lijm.
Ah, oke.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:45 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
DHZ heeft geen 160mm op voorraad, max 125mm
warmteservice had het wel (moest wel besteld worden), maar het was toch wel bijna 50 euro aan materiaal......
Vandaar ook het advies van een installateur, zeker voor grotere maten.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |