Ga dan lekker in bed liggen!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pff ik voel me ziekHeb 2x zitten kotsen... snap er niks van, want ik heb gister maar 3 pilsjes gehad.
Ik vond die wel geinigquote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:58 schreef Samzz het volgende:
Sterkte, Justin
Teeeering... Alien Ant Farm heeft wel een heeeuuuul slechte cover van Smooth CriminalM'n mond staat nog open van de horror
justinquote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pff ik voel me ziekHeb 2x zitten kotsen... snap er niks van, want ik heb gister maar 3 pilsjes gehad.
Ben je ook TMF aan het kijken? Mijn God wat een bult Jamba reclames tussendoor!!!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:58 schreef Samzz het volgende:
Sterkte, Justin
Teeeering... Alien Ant Farm heeft wel een heeeuuuul slechte cover van Smooth CriminalM'n mond staat nog open van de horror
SMS broodje bakpao naar 666quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:06 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ben je ook TMF aan het kijken? Mijn God wat een bult Jamba reclames tussendoor!!!
Ja, maar nu niet meer. Ik houd niet zo van de muziek die TMF uitzendtquote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:06 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ben je ook TMF aan het kijken? Mijn God wat een bult Jamba reclames tussendoor!!!
Sms Adri Aan naar 6313quote:
SPOILERIK WIL CARNAVAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Die kutreclames zie je overalquote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:23 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Sms Adri Aan naar 6313
Wil jij weten hoe jullie kind gaat heten? Sms naar 2623!!
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:11 schreef Robinhoo het volgende:
Ben jij een kloon van Yvonne?
whehequote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die kutreclames zie je overalAlsof er ook maar iemand in die penismeter trapt
![]()
Nu ik het zeg... Mijn zusje geloofde wel dat die rontgen op de telefoon echt door kleren kan kijken
Dom zusjequote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die kutreclames zie je overalAlsof er ook maar iemand in die penismeter trapt
![]()
Nu ik het zeg... Mijn zusje geloofde wel dat die rontgen op de telefoon echt door kleren kan kijken
kanaries vogeltjes zijn leuk! vinden mijn katten ook trouwens.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En nu krijg ik koppijn van het lawaai van mn kleinste kanarie. Tering wat kan dat beestje een HERRIE maken
Moeten ze bij jou doen, was je dan blijquote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, heb even een doek over de kooi gegooid. Nu houdt ie z'n bek
Neuh, maar ik schreeuw de hele bende niet continu bij mekaarquote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:52 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Moeten ze bij jou doen, was je dan blij?
Oja dat klopt ook wel weer ^^.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Neuh, maar ik schreeuw de hele bende niet continu bij mekaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |