Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F = Teun / Mr.T / Harry
bambino = Sjoerd
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin
haaKon = Machiel
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
Panzerknacker666 = Sander
Ratelslangetje = Selma
Redbaron = Bas
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
STTSJT = Steven
TheGirlNextDoor = Nathalie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er ook Tukker-Regels?
JA!
- Om in de wall of fame te komen moet je in minstens 15 delen actief gepost hebben! (hoeft niet aansluitend te zijn)
- Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten, anders word je uit de WoF verwijderd, en moet je weer 15 delen actief zijn.
- Maak je het deeltje vol, open dan wel een nieuw deeltje, of vraag het iemand anders
De OP vind je onder deze link!
- Post niet alleen maar onzin, zeg af en toe ook eens wat zinnigs
- Heb veel lol met elkaar!
Tukkers op Fok! wiki door Sjoerd geperfectioneerd
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Atak, uiteraard. Daar ben ik altijdquote:
Ooh daar kom ik niet.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Atak, uiteraard. Daar ben ik altijd
Ja?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:27 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Niks speciaals![]()
En ik ga vanavond Samzz ontmoeten
Weet ik niet, bij toeval misschienquote:
Ik zit practisch nergens, ik heb een hekel aan uitgaan in Enschedequote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:01 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Weet ik niet, bij toeval misschien
Maar zit je meestal dan?
Oke ik ernaast ( 3 gezusters )quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zit practisch nergens, ik heb een hekel aan uitgaan in EnschedeMaar als ik er ben, de Kater
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:19 schreef Robinhoo het volgende:
rellen op fok is grappig.
wel vaker gehadquote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:20 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
straks krijg je een ban...
Ik vind jou ook een irritant kutjoch, laat ik toch ook niet merken?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:22 schreef Robinhoo het volgende:
Ik vind Yvonne gewoon een achterlijke kuthoer en dat laat ik nu even merken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
misschien dat ze nu de volgende keer niet meer naakt op de foto gaat staan. althans dat hoop ik.quote:
sanderquote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:29 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Goeiemorgen.
markoquote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:30 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind jou ook een irritant kutjoch, laat ik toch ook niet merken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
ze is eig heel lief hoor,quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:22 schreef Robinhoo het volgende:
Hee, niemand verplicht je ernaar te kijken. Ben je veel te jong voor, broekiequote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:32 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
misschien dat ze nu de volgende keer niet meer naakt op de foto gaat staan. althans dat hoop ik.
Het ging perongelukquote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hee, niemand verplicht je ernaar te kijken. Ben je veel te jong voor, broekie
Brrrrrrr, ik beef en bibber van jequote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:22 schreef Robinhoo het volgende:
yvonne hierquote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Brrrrrrr, ik beef en bibber van je
TukkerTerror
Goeiemorgen. Ik snap er allemaal niets van.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
TukkerTerror
Yvonne, als je 15 delen meepost kom je in de wall of Fame!!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
TukkerTerror
Adoreer *hier* SuperwormJimquote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:41 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Goeiemorgen. Ik snap er allemaal niets van.
och meisje toch. wat is er gebeurt?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ben echt kapot aan het gaan hier.
Ik heb alles verpest![]()
Het komt echt nooit meer goed. Ik ben ook zo'n kutwijf
verder kijken dan alleen manon.....quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik weet het niet eens meer. Ik ben zo fucking overstuur, ik weet echt helemaal niks meerquote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:45 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
och meisje toch. wat is er gebeurt?
Hou je bek, serieus.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
verder kijken dan alleen manon.....
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga douchen, misschien kalmeer ik dan.
TukkerTerror say what?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
TukkerTerror
Robin, serieus! Je bent echt een irritante kut in dat topicquote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga douchen, misschien kalmeer ik dan.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Robin, serieus! Je bent echt een irritante kut in dat topicdacht je nu werkelijk dat je Yvonne klein krijgt
Je hebt gelijk, maar Yvonne geeft al deels toe door zoveel aandacht aan mij te besteden.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Robin, serieus! Je bent echt een irritante kut in dat topicdacht je nu werkelijk dat je Yvonne klein krijgt
Ja, maar dat doet ze gewoon omdat het kanquote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:57 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar Yvonne geeft al deels toe door zoveel aandacht aan mij te besteden.
Doe eens ff normaal joh!! Hij bedoelde dat volgens mij helemaal niet lullig!quote:
Wel zielig.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar dat doet ze gewoon omdat het kan
Daniel, zou jij het tof vinden om te horen dat je je liefde moet vergeten en door moet gaan net als je een kutervaring met dr hebt gehad?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:57 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Doe eens ff normaal joh!! Hij bedoelde dat volgens mij helemaal niet lullig!
Maar, ik knal ook gewoon tegen je in steeds, ben ik dan ook zielig?quote:
moet jij er vooral nog op ingaan,quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:57 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Doe eens ff normaal joh!! Hij bedoelde dat volgens mij helemaal niet lullig!
Nee tuurlijk niet, maar het is wel de waarheid... En als je daar niet zo goed mee om kunt gaan dan is dat jouw probleem!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daniel, zou jij het tof vinden om te horen dat je je liefde moet vergeten en door moet gaan net als je een kutervaring met dr hebt gehad?
Sorry, maar die reactie sprak niet van veel tact... Helemaal niet op zo'n moment
Kan zijn. Maar op zo'n moment wil je een sterkte wens, geen lecture.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:03 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, maar het is wel de waarheid... En als je daar niet zo goed mee om kunt gaan dan is dat jouw probleem!
Hij bedoelde meer te zeggen dat ze zichzelf niet zo moet kwellen door alles in het teken van Manon te zetten...Soms is het dan beter om net te doen alsof ze niet bestaat.. Been there, done that! Later trouwens nog wel goedgekomen!
Nee, zij is Admin zij moet beter weten.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar, ik knal ook gewoon tegen je in steeds, ben ik dan ook zielig?
Zachte heelmeesters maken stinkende wondenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan zijn. Maar op zo'n moment wil je een sterkte wens, geen lecture.
Die heelmeester kan de volgende dag wel hard zijn. Beetje tact is niet teveel gevraagd dacht ik zo.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:07 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden
Nee, je kan gewoon niet tegen dr opquote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:06 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Nee, zij is Admin zij moet beter weten.
Oke.. Sorry danquote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Daniël, je weet niet hoe het zit, hoe sterk mijn gevoelens zijn, etc. Je weet helemaal niks.
Dus alsjeblieft, vergelijk me niet met een situatie in jouw verleden.
Daarbij gaat de een er makkelijker mee om dan de ander. En ik ben nou eenmaal die ander.
Ga dan lekker in bed liggen!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pff ik voel me ziekHeb 2x zitten kotsen... snap er niks van, want ik heb gister maar 3 pilsjes gehad.
Ik vond die wel geinigquote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:58 schreef Samzz het volgende:
Sterkte, Justin
Teeeering... Alien Ant Farm heeft wel een heeeuuuul slechte cover van Smooth CriminalM'n mond staat nog open van de horror
justinquote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pff ik voel me ziekHeb 2x zitten kotsen... snap er niks van, want ik heb gister maar 3 pilsjes gehad.
Ben je ook TMF aan het kijken? Mijn God wat een bult Jamba reclames tussendoor!!!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:58 schreef Samzz het volgende:
Sterkte, Justin
Teeeering... Alien Ant Farm heeft wel een heeeuuuul slechte cover van Smooth CriminalM'n mond staat nog open van de horror
SMS broodje bakpao naar 666quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:06 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ben je ook TMF aan het kijken? Mijn God wat een bult Jamba reclames tussendoor!!!
Ja, maar nu niet meer. Ik houd niet zo van de muziek die TMF uitzendtquote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:06 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ben je ook TMF aan het kijken? Mijn God wat een bult Jamba reclames tussendoor!!!
Sms Adri Aan naar 6313quote:
SPOILERIK WIL CARNAVAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Die kutreclames zie je overalquote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:23 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Sms Adri Aan naar 6313
Wil jij weten hoe jullie kind gaat heten? Sms naar 2623!!
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:11 schreef Robinhoo het volgende:
Ben jij een kloon van Yvonne?
whehequote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die kutreclames zie je overalAlsof er ook maar iemand in die penismeter trapt
![]()
Nu ik het zeg... Mijn zusje geloofde wel dat die rontgen op de telefoon echt door kleren kan kijken
Dom zusjequote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die kutreclames zie je overalAlsof er ook maar iemand in die penismeter trapt
![]()
Nu ik het zeg... Mijn zusje geloofde wel dat die rontgen op de telefoon echt door kleren kan kijken
kanaries vogeltjes zijn leuk! vinden mijn katten ook trouwens.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En nu krijg ik koppijn van het lawaai van mn kleinste kanarie. Tering wat kan dat beestje een HERRIE maken
Moeten ze bij jou doen, was je dan blijquote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, heb even een doek over de kooi gegooid. Nu houdt ie z'n bek
Neuh, maar ik schreeuw de hele bende niet continu bij mekaarquote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:52 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Moeten ze bij jou doen, was je dan blij?
Oja dat klopt ook wel weer ^^.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Neuh, maar ik schreeuw de hele bende niet continu bij mekaar
Soms welquote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Neuh, maar ik schreeuw de hele bende niet continu bij mekaar
ook zielig, mag het beestje helemaal geen daglicht zien?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, heb even een doek over de kooi gegooid. Nu houdt ie z'n bek
Ik zei niks?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:00 schreef Oldenzaal het volgende:
Zeg dames, we zitten hier niet in F&F hé!
Een deken over een kooi is heus niet zielig hoor!
Oh jawel hoor, alleen nu even nietquote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
ook zielig, mag het beestje helemaal geen daglicht zien?
\m/quote:
goedemidagquote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:06 schreef ACT-F het volgende:
Hoi tukkervriendjes![]()
![]()
Net gedoucht, tijd voor een bak koffie
die helaas wel jaquote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:11 schreef Samzz het volgende:
Heeft je kat het laptop ongelukje overleefd, Selma?
goedzo!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik begin me alweer wat levendiger te voelen
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik moest de plee daarnet wel even schoonmaken, er zaten overal kotsspetters
Joa wel wat beter dan 4 uur geledenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:44 schreef haakon het volgende:
hoe ist nou ?
ik lag vanacht om half5 in bed en om 8 uur wak weer aan het werkquote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Joa wel wat beter dan 4 uur geleden
Heldquote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:54 schreef haakon het volgende:
[..]
ik lag vanacht om half5 in bed en om 8 uur wak weer aan het werk
droge bek van hier tot tokyo, mijn ontbijt hek aan de hond gedaan
Hoe voel je je nu?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hoi.
Haha Machiel! 3 x raden wie ik ben!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:32 schreef haakon het volgende:
[..]
omg dat zei een leraar ook altijd als we iets hadden gedaan
Slecht, maar dat is meer lichamelijk. Ik ga even liggen.quote:
1. Daniëlquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:36 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Haha Machiel! 3 x raden wie ik ben!
3 x goed!quote:
Ik niet!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:21 schreef Mdrop het volgende:
Zo vanavond Morshuis en dan weer Oldenzaal, nog meer vanavond voor Oldenzaal (A)?
quote:
Haha, volgende week ga ik weer party machen!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:59 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oke, had stilletjes gehoopt dat je er zou zijn ;P.
was het eten lekker? niet misselijk geworden?quote:
hoihoiquote:
Ja het eten blijft binnen, verder nergens last van, alleen nog wat duffigquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:20 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
was het eten lekker? niet misselijk geworden?
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:29 schreef ACT-F het volgende:
Gaan er nog mensen vanavond stappen in Hengelo?
Leukquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:53 schreef Ratelslangetje het volgende:
met 4 meiden gaan we de boel op stelten zetten vannacht
Nickoquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heuj, pafipo
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:18 schreef Samzz het volgende:
Ik niet. Ben me daar gek, door de stromende regen/sneeuw/watdanookmaar![]()
Gadverdamme!
Dat dacht ik ookquote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En je was sowieso al moe, dus blijf maar lekker thuis, San
Oke gelukkig.quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
ik kots van die zoetsappigheid
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oke, ik kom eraanquote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik sta al met de broek op de enkels schat..
HOI JUSTINquote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kan gebeuren, he?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Interpretatiefoutje denk ik
Hey lekker dingquote:
Eindhovenaren FTW.quote:
Ik verveel mequote:
Ik heb nergens zin in... geen spelletje spelen, geen film kijken, geen tv kijken want dan is er toch Frasier op en dat heb ik al vaak genoeg gezien...quote:
Becker is eropquote:Op zondag 17 januari 2010 00:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb nergens zin in... geen spelletje spelen, geen film kijken, geen tv kijken want dan is er toch Frasier op en dat heb ik al vaak genoeg gezien...
Heb ik ook al vaak genoeg gezienquote:
Tja... Dan ga je fokkenquote:Op zondag 17 januari 2010 00:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb ik ook al vaak genoeg gezien
quote:Op zondag 17 januari 2010 00:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
San, ik heb onmeunig zin om je kutje te likken.
Nee echt, kleren uit en benen wijd, en de befkoning zal je laten genieten.quote:
Er zit verdomme Grolsch aan m'n monitor nuquote:Op zondag 17 januari 2010 00:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee echt, kleren uit en benen wijd, en de befkoning zal je laten genieten.
quote:Op zondag 17 januari 2010 00:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Er zit verdomme Grolsch aan m'n monitor nu
Euntquote:
Je weet dat je nu echt heeeuuuul veel waar te maken hebt?quote:Op zondag 17 januari 2010 00:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee echt, kleren uit en benen wijd, en de befkoning zal je laten genieten.
Zal hem een zorg zijnquote:Op zondag 17 januari 2010 00:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je weet dat je nu echt heeeuuuul veel waar te maken hebt?
Ik kan heel veel met m'n tongquote:Op zondag 17 januari 2010 00:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je weet dat je nu echt heeeuuuul veel waar te maken hebt?
Ik geef hem wel een pilsje.quote:Op zondag 17 januari 2010 00:26 schreef Samzz het volgende:
Je moet wel eerst Marko om toestemming vragen
Preciesquote:
Kom maar mee San, dan laat ik mijn getrainde tong even over je klitje en lipjes glibberenquote:
quote:Op zondag 17 januari 2010 00:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kom maar mee San, dan laat ik mijn getrainde tong even over je klitje en lipjes glibberen
Ja. Marko wil me toch nietquote:Op zondag 17 januari 2010 00:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kom maar mee San, dan laat ik mijn getrainde tong even over je klitje en lipjes glibberen
*instant boner*quote:Op zondag 17 januari 2010 00:31 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
San heeft ook een getrainde tong..![]()
Denk iets van San en Nathalie...
You just read itquote:
Whehehequote:Op zondag 17 januari 2010 00:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
You just read it
Maar kom op, San en Nath die ff bezig liggen
Ik val niet op meisjesquote:Op zondag 17 januari 2010 00:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
You just read it
Maar kom op, San en Nath die ff bezig liggen
Dat doe je wel in mijn fantasiequote:
Neehoorquote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 17 januari 2010 00:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Omdat koelkasten niet te eten zijn, het volgende plaatje:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|