Dan zat z'n gok over uit z'n nek te lullen wel in de buurt.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:29 schreef beeer het volgende:
Misschien zat ie wel te fantaseren of je ook iets anders met je mond kunt
Wie drinkt er nu water uit een pul?quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:15 schreef Oud_papierman het volgende:
Ik was net een film aan het kijken waarin een man een negerin neukte. Ik zei: dat doe je toch niet, zo'n vieze aap. Toen gooide een huisgenoot zijn pul water over mij heen en keek me angstaanjagend aan. Vinden jullie dat nu normaal?
Ik vermoedde dat die scriptie ging over hoe je gereedschappen op vogels los kunt laten.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:49 schreef ShadyLane het volgende:
Gellius en Claudia, die niet van vogels houden, wat ze onmiddellijk wel zouden gaan doen als ze zouden weten op hoe ingenieuze wijze die gebruik maken van gereedschappen.
Ach kom, naar een winkel gaan is sowieso niet meer van deze tijd. Lees online wat reviews en... bestel er een online. Zo ben ik ook aan mijnquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:33 schreef Gellius het volgende:
Je moet ook helemaal niet gaan praten met die lui, enkel afrekenen.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:49 schreef beeer het volgende:
Ligt er een beetje aan. Is die huisgenoot ook zo'n vieze aap?
Nee, daar staat een paard op.quote:
Wat pruttelt 'ie?quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:40 schreef Claudia_x het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry voor de vreselijke trui.
Zijn grootopa was ook timmerman. Die kon trouwens verdomd goed rekenen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:35 schreef beeer het volgende:
Cijfers. Ik ga lachen als ie later timmerman wordt
Foto's!quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:22 schreef Gellius het volgende:
Dat had ik in New York. Komt bij mij van de kou. Ik heb een half uur staan bloeden als een rund op Madison Avenue, onder de misprijzende blikken van de voorbijsnellende newyorkers.
Als ik hier druk doet het zeer, dokter.quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:18 schreef Z het volgende:
Als ik mijn neus ophaal gaat of m'n neus bloeden of ik voel het trekken achter mijn rechteroog.
Dat verklaart veel.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:10 schreef I.R.Baboon het volgende:
Mijn opa heeft ooit een blindtapwedstrijd op de Horecava gewonnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |