Juist; hoewel natuurkunde ook niet slecht is.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:45 schreef k_man het volgende:
Oorlogsmisdaden zijn altijd een gezellig gespreksonderwerp.
Dank! Ik ben er zelf heel blij mee. En nee, er komt geen zodiakk's White Lodge topic,quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:57 schreef Claudia_x het volgende:
Van harte, zodiakk! Ga je een eigen topic bijhouden?
[ afbeelding ]
Ja! Ik denk dat ik daar wel wat kan aanschaffen, maar ik kan niet alles in één keer kopen want het geld groeit me niet op de rug en ik wil geen Ikea binnenlopen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:36 schreef Claudia_x het volgende:
Jep, dat is ook precies mijn smaak. Ga je naar Decennia Design? Daar komt onze rode stoel vandaaan.
Je kunt best selectief bij de Ikea inkopen. Ik heb weinig echt leuke stoelen bij DD gezien die ook goed zitten, maar ze hebben wel leuke en betaalbare lampen en kasten.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:42 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Ja! Ik denk dat ik daar wel wat kan aanschaffen, maar ik kan niet alles in één keer kopen want het geld goriet me niet op de rug en ik wil geen Ikea binnenlopen.
Vind ik een hele gave stoel,quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:47 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, deze vind ik leuk!
[ afbeelding ]
425 euro.
Het is dat ik er geen plaats voor heb.quote:
Ik heb een hele kamer waar ik geen benul van heb wat ik er mee moet (behalve een logeerbed neerzetten).quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:50 schreef Claudia_x het volgende:
Het is dat ik er geen plaats voor heb.
Kun je met Floorplanner een plattegrond maken van je appartement?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:54 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Ik heb een hele kamer waar ik geen benul van heb wat ik er mee moet (behalve een logeerbed neerzetten).
De woonkamer krijgt waarschijnlijk een gebroken wit, met één wand een donkerrode kleur. De hal krijgt blauwgrijs. De grote slaapkamer, gebroken wit met één wand in een donkerblauwe kleur. Keuken hoef ik niet te verven (is witgeel) en de kleine slaapkamer waarschijnlijk gebroken wit (maar die kamer ga ik pas over weken/maanden. inrichten). Maar goed, als ik dan bij die verfmachine sta dan kan het allemaal anders worden.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:55 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind dat blauwgrijs in het appartement van Dexter trouwens ook tof. Weet jij al welke kleuren je neemt? (Als je al voor kleur gaat.)
Die floorplanner is lastig. Mijn plattegrond heeft een soort trapeziumvorm. Ik zal eens kijken.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:58 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Kun je met Floorplanner een plattegrond maken van je appartement?
Wat ik zou willen:
*Speelkamer (pooltafel, flipperkast, groot kleed van de Ikea met een tv en een Nintendo, zoiets)
*Tv-kamer
*Bibliotheek
*Logeerkamer
*Inloopkast ()
*Waskamer
Om jaloers van te worden. Kamp hier nu al met een gebrek aan opslagruimte.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:54 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Ik heb een hele kamer waar ik geen benul van heb wat ik er mee moet...
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:04 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Die floorplanner is lastig. Mijn plattegrond heeft een soort trapeziumvorm. Ik zal eens kijken.. Ik heb trouwens ook een berging van 30 m2. Voor de invulling van die ruimte kom ik niet verder dan gangbangs organiseren.
Gewoon eens een weekeinde aan werken. Zoek je spullen uit (wees selectief), bedenk een handig opslagsysteem (kies voor slimme opbergmogelijkheden, bijvoorbeeld een bed met lades, een tafel of poef waar je dingen in kunt doen, een wandkast die de wand helemaal opvult), ga bij de Ikea langs en ruim op!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:10 schreef DO2 het volgende:
[..]
Om jaloers van te worden. Kamp hier nu al met een gebrek aan opslagruimte.
En dat wordt de komende maanden alleen maar erger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |