Welke bewijzen wil je hebben?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:25 schreef Barwurz het volgende:
Waar het hart van vol is stroomt de mond van over...
Kom maar eens met bewijzen over nadia...
Foto'squote:
Jezus zeg!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:27 schreef Barwurz het volgende:
[..]
Foto's
Films (welke extension dan ook..)
Dus laat maar komen!
Je vraagt me welke bewijzen ik wil?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:27 schreef FokR het volgende:
[..]
Jezus zeg!
hed d'r op msn!
En haar mooie gezichtje gezien!
No way wigger!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:27 schreef Barwurz het volgende:
[..]
Foto's
Films (welke extension dan ook..)
Dus laat maar komen!
(een wigger ben je, je zit alleen nog in de ontkennende fase)
Vraag haar zelfquote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:29 schreef Barwurz het volgende:
[..]
Je vraagt me welke bewijzen ik wil?
Ik geef je daarop een antwoord.
En je antwood is dat je haar op msn had?
Een screenshot is teveel gevraagd misschien?
WTF moet je dan met nadia????????quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:29 schreef FokR het volgende:
[..]
No way wigger!
Heb een mooie lieve vriendin uit sri lanka die is geadopteerd en 100% nederlands is.
Ze is super!!!
Gewoon lullen... en mag toch wel zeggen dat ze mooi isquote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:30 schreef Barwurz het volgende:
[..]
WTF moet je dan met nadia????????
Ben je wanhopig ofzo :pquote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:30 schreef Barwurz het volgende:
[..]
WTF moet je dan met nadia????????
Ik ben al voorzien, en dus hoef ik niet op msn met een ander te zitten en deze met hand en tand te verdedigenquote:
Gewoon lekker trollen en ouwehoeren, je moet wat om deze tijd.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:34 schreef Joy_Division het volgende:
Wat is eigenlijk het probleem tussen jullie of gewoon ouwehoeren?
Jij bent vast morokkaans?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:35 schreef Barwurz het volgende:
[..]
Gewoon lekker trollen en ouwehoeren, je moet wat om deze tijd.
Nog ff een peuk en ik ga slapen.
Het geheim: vroeg opstaanquote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:36 schreef Joy_Division het volgende:
ahkee, lucky basterd dat je om deze tijd al slapen kan.
Nee ik heb chronische slaapproblemen helaas. Heb echt van alles maar dan ook echt van alles geprobeerd om fatsoenlijk te kunnen slapen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:38 schreef Barwurz het volgende:
[..]
Het geheim: vroeg opstaan
dan s'avonds een paar biertjes nemen.
Succes gegarandeerd!
Ook geen medicijnen of wat dan ook wat helpt?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:39 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
Nee ik heb chronische slaapproblemen helaas. Heb echt van alles maar dan ook echt van alles geprobeerd om fatsoenlijk te kunnen slapen.
Jah, ik slik Zopiclon wanneer ik het heb. Dat werkt vrij goed. Maar krijg het vanzelfsprekend niet altijd van de huisarts.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:40 schreef Barwurz het volgende:
[..]
Ook geen medicijnen of wat dan ook wat helpt?
Ga slapen puber, grote mensen praten nu met elkaar.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:40 schreef FokR het volgende:
Barwurz wil nadiaschoonheid neuken... moet ie ff w8en totdat ie trouwt met haar
Wat moet je dan met bewijzen van haar?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:41 schreef Barwurz het volgende:
[..]
Ga slapen puber, grote mensen praten nu met elkaar.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:40 schreef FokR het volgende:
Barwurz wil nadiaschoonheid neuken... moet ie ff w8en totdat ie trouwt met haar
Hij vraagt me bewijzen en foto's van d'r![]()
Het is eigenlijk zo krom als ik weet niet wat dan.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:41 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
Jah, ik slik Zopiclon wanneer ik het heb. Dat werkt vrij goed. Maar krijg het vanzelfsprekend niet altijd van de huisarts.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:41 schreef Barwurz het volgende:
[..]
Ga slapen puber, grote mensen praten nu met elkaar.
De oplossing voor mij is 'denk ik' dan, nachtwerk, om de 1 of andere reden kan ik wel fatsoenlijk slapen in ochtend en begin van de middag. Maar dank je, ben er al redelijk aan gewend.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:43 schreef Barwurz het volgende:
[..]
Het is eigenlijk zo krom als ik weet niet wat dan.
Iets wat helpt krijg je niet altijd.
Maar het natuurlijk gewoon klote dat je dit hebt.
Een buitenstaander kan zich daar weinig bij voorstellen( zoals ik)
Hoop voor je dat er eens een oplossing komt dan voor je.
Ik weet niet of je dat dan ooit hebt geprobeerd, maar ik denk dan heel simpel, en misschien geheel onterecht, waarom heb je dat dan niet gedaan.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:44 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
De oplossing voor mij is 'denk ik' dan, nachtwerk, om de 1 of andere reden kan ik wel fatsoenlijk slapen in ochtend en begin van de middag. Maar dank je, ben er al redelijk aan gewend.
Mag ik nu eindelijk weten of je marokkaans/turks of nederlands bent?quote:
Tuurlijk doe ik dat in vakantie's enzo maarja ik blijf een hbo student die gewoon 's ochtends naar zijn school moet. Zou het op andere momenten kunnen dan zou ik het doen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:46 schreef Barwurz het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dat dan ooit hebt geprobeerd, maar ik denk dan heel simpel, en misschien geheel onterecht, waarom heb je dat dan niet gedaan.
welke pm'squote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:50 schreef Barwurz het volgende:
FokR: je pm's maken geen indruk.
Stuur er nog een paar en ik maak er een mooi boekwerk over om hier een nieuw topic te openen...
Barwurz iig slaap jij maar lekker.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:52 schreef Barwurz het volgende:
* Barwurz gaat maar eens slapen.
* Barwurz denkt ook aan FokR zodat die ook kan gaan.
ZzzZZzzzzzz
En toch die tieten van je... heeft nadia niet hequote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:50 schreef Barwurz het volgende:
FokR: je pm's maken geen indruk.
Stuur er nog een paar en ik maak er een mooi boekwerk over om hier een nieuw topic te openen...
Begrijplijk...quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:52 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
Tuurlijk doe ik dat in vakantie's enzo maarja ik blijf een hbo student die gewoon 's ochtends naar zijn school moet. Zou het op andere momenten kunnen dan zou ik het doen.
Laatste reactie...die kopieer ik niet, staat een ban op.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:53 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
Barwurz iig slaap jij maar lekker.
Is goed joh, zolang je op fok blijft hangen zie ik je vanzelf weer eens, trusten!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:54 schreef Barwurz het volgende:
[..]
Begrijplijk...
Hopelijk dat er eens een oplossing gevonden kan worden voor je, meen ik echt.
Spreek je snel weer eens.
Wist ik niet, doe ik het nu dan fout?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:55 schreef Barwurz het volgende:
[..]
Laatste reactie...die kopieer ik niet, staat een ban op.
Jammer he.
Zo raar.. morokkanen topics met een ban!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:55 schreef Barwurz het volgende:
[..]
Laatste reactie...die kopieer ik niet, staat een ban op.
Jammer he.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:28 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Wat voor een smsje was het dan??
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:32 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Ja ik weet niet schat..hoelaat stuurde je die dan??
Dat geruzie maakt het er niet beter op.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:37 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Ja nou,dan moet je het vorige eens lezen
Nee, we gingen zaalvoetballen met paar vriende het werd een beetje laat. Ik was half 2 weer thuis en kon toen niet slapen(adrealine). Dus ik moest even aan haar denkenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:35 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Ja maar dat is wel erg laat hoor...en waarom was je zolaat nog wakker dan..kwam je weer van je vriendin?
Maar dus als ik het goed begrijp..je hebt een vriendin en je smst een ander meisje???quote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:38 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nee, we gingen zaalvoetballen met paar vriende het werd een beetje laat. Ik was half 2 weer thuis en kon toen niet slapen(adrealine). Dus ik moest even aan haar denken.
Nooit gedacht dat ik heel lelijk niks terug zou krijgen![]()
Nou.......................................................Nee ik heb geen vriendin.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:40 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Maar dus als ik het goed begrijp..je hebt een vriendin en je smst een ander meisje???
Ik slijt helemaal niemand tot straks ciaooquote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:42 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nou.......................................................Nee ik heb geen vriendin.
schat ik ga trainenDoe je een beetje rustig met alle lekker jongens hierzo? Je slijt ze echt bij het leven
Volges mij waren ze een beetje aangeschoten vannacht..quote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat geruzie maakt het er niet beter op.
De enige invloed van drank was dat ik niet kon slapenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:53 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Volges mij waren ze een beetje aangeschoten vannacht..
Ik had het ook niet over jou..quote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:55 schreef Rookert het volgende:
[..]
De enige invloed van drank was dat ik niet kon slapen
Ik heb ervoor gezorgd dat ze aan het studeren is geslagen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:21 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Mutant01 waar is je vrouwtje?
Wat goed van je dat ze je advies opvolgt..en waar is jouw vrouwtje dan??quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb ervoor gezorgd dat ze aan het studeren is geslagen.
Nog aan het studeren denk ik zo.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:24 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Wat goed van je dat ze je advies opvolgt..en waar is jouw vrouwtje dan??
Ohquote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:56 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over jou..![]()
Nee schat ik werk..quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:46 schreef wikwakka2 het volgende:
Nadia, studeer jij niet of zou jij niet willen studeren?
Nee jij bleef echt rustig..knap hoor..quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:46 schreef Rookert het volgende:
Doe ik ook niet, ík heb geen ruzie lopen schoppen
Oh oke. Ook goed, ik dacht dat je altijd maar thuiszat en niksdoen is ook niet echt bevoordelijk voor je welzijnquote:
Wat aardig dat je daaraan denktquote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh oke. Ook goed, ik dacht dat je altijd maar thuiszat en niksdoen is ook niet echt bevoordelijk voor je welzijn.
Hahah nee..zo erg is het niet met me..quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh oke. Ook goed, ik dacht dat je altijd maar thuiszat en niksdoen is ook niet echt bevoordelijk voor je welzijn.
Op laten fokken door een fokker die Fokr heet op FOK!, nee dankjequote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:55 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Nee jij bleef echt rustig..knap hoor..
Oh??wat geeft mijn inbox aan dan??quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:57 schreef Rookert het volgende:
[..]
Op laten fokken door een fokker die Fokr heet op FOK!, nee dankje![]()
Ik zou je pm inbox eens legen als je wilt dat ik reageer trouwens
Zeer zeker, amicequote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik ben een sympathieke jongeheer.
Dit dusquote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:59 schreef wikwakka2 het volgende:
Dat hij vol is waarschijnlijk? Je moet ook je prullenbak legen.
Een kilometer of 20 ten zuiden van Agadir, stuk niemandsland, echt prachtig.quote:
Is inderdaad heel mooi...nooit geweest helaas.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een kilometer of 20 ten zuiden van Agadir, stuk niemandsland, echt prachtig.
Nee, ik kom uit het noorden, zeg maar nabij Nador.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:34 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Is inderdaad heel mooi...nooit geweest helaas.
Maar waar kom jezelf ook uit Agadir??
Nador ben ik weleens geweest is super leukkquote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, ik kom uit het noorden, zeg maar nabij Nador.
Heyyy heeft dat meisje je al terug gesmst??quote:
Nee ze heeft niet terug gesmstquote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:44 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Heyyy heeft dat meisje je al terug gesmst??
Hahah echt waarr en vond je het lekker?mijn receptje bedoel ik dan..
Nou als je een keer een receptje nodig hebt..open maar een topic.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:50 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nee ze heeft niet terug gesmstMIsschien koestert ze HAAT voor mij, ik weet het niet
.
Anyway, ik ben heer en meester wat betreft kokenGewoon hobby jwt
Weet ik niet misschien weet jij het?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:51 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Nou als je een keer een receptje nodig hebt..open maar een topic.
Ah haha waarom zou ze je moeten haten??
Ik kan toch niet voor andere meisjes praten..ik weet niett..quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:53 schreef Montelly het volgende:
[..]
Weet ik niet misschien weet jij het?
Maargoed...tis een beetje dood he hier Nadia..quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:54 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Ik kan toch niet voor andere meisjes praten..ik weet niett..
hahah nee joh geen zin in..quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:56 schreef Montelly het volgende:
[..]
Maargoed...tis een beetje dood he hier Nadia..
Zullen we iemand gaan bashenRockaboy?
Heb je geen andere pics dan in je foboquote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:00 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
hahah nee joh geen zin in..
Ik heb een ding hier geleerd op fok..discussieren met een nederlander is alsof je tegen een muur praat..
wat moet je daarmeequote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:01 schreef Montelly het volgende:
[..]
Heb je geen andere pics dan in je fobo
Sorry dat ik het gevraagd heb hoor...quote:
Montelly, vrouwen sms'en nooit terug als ze hard to get spelenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:50 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nee ze heeft niet terug gesmstMIsschien koestert ze HAAT voor mij, ik weet het niet
.
Anyway, ik ben heer en meester wat betreft kokenGewoon hobby jwt
Edit: misschien naar een verkeerde nummer gsmst..
Dezelfde wijven eindigen ook vaak alleen als ze zo door blijven gaan.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Montelly, vrouwen sms'en nooit terug als ze hard to get spelen. Ga ervoor, swa.
Dat is zo, irritante spelletjes zijn het ookquote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:13 schreef Montelly het volgende:
[..]
Dezelfde wijven eindigen ook vaak alleen als ze zo door blijven gaan.
Wanneer ga je trouwen?quote:
Blijf niet te lang kijken danquote:
Dat hoop ik niet voor je...Het moet natuurlijk geen behaarde neanderthaler zijnquote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:44 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Mijn ideale echtgenoot zit ergens in een hol verstopt..
Nou volgens mij weet je niet over wie ik het heb..maar laat het maar zo dan..quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:51 schreef Montelly het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet voor je...Het moet natuurlijk geen behaarde neanderthaler zijnJe moet namelijk van hem wat kunnen leren
Ps. Ik vind jou gedachtegang over "prins op het witte paard" wel heel mooi in huidige maatschappij![]()
Vertel...ik kan soms traag van begrip zijn, neem het mij niet kwalijk.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:59 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Nou volgens mij weet je niet over wie ik het heb..maar laat het maar zo dan..
Doe het in mijn oor fluisteren...quote:
Ja is dat zo erg dan?quote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:13 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
wat moet erg zijn??
Smerig eten had je op gister trouwens..
quote:
quote:
weet ik veel..je moet wat duidelijker praten.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:17 schreef Montelly het volgende:
[..]
Lees jij wel wat ik zeg?..
[..]
[..]
JIj zegt zou je wel willen...ik zeg is dat zo erg dan om het te willen?. Omg Nadia doe normaal hoor..
Eten was hartstikke lekker, je moet niet zo zeuren zeikwijf
Ik spreek jullie allemaal vanavond nog als er wat meer volk is..
THALLA......
Goed goed en met onze top-verleidster dan?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:23 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
hey lekkerding hoe is het
hahah top verleidster..als ik dat was had ik je nr wel gehad...dus zo een verleidster ben ik helaas niet.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:24 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Goed goed en met onze top-verleidster dan?
Ik bedoelde meer van dat je al de jongens hier in deze topic rode oortjes geeft.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:25 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
hahah top verleidster..als ik dat was had ik je nr wel gehad...dus zo een verleidster ben ik helaas niet.
Jah en jij?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:26 schreef nadiaschoonheid het volgende:
ben je net wakker ofzo?/
Hahah oh en die van jou dan??quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:26 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer van dat je al de jongens hier in deze topic rode oortjes geeft.
Mijn oren zijn ook rood, maar dat komt meer door de kou denk ik.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:27 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Hahah oh en die van jou dan??
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:27 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
nee ik was 8.30 al wakker..ik kan nooit lang slapen.
Oh niet door mij dus..jammer.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:29 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Mijn oren zijn ook rood, maar dat komt meer door de kou denk ik.
Nee, ik heb vannacht niets gedroomd.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:30 schreef nadiaschoonheid het volgende:
heb je nog over mij gedroomt of niet??
Pfff jij bent ook saai..quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:31 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee, ik heb vannacht niets gedroomd.
Nee,omdat je niks hebt gedroomt over mij..je toekomstige vrouwtje..quote:
Veel plezier.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:36 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Nee,omdat je niks hebt gedroomt over mij..je toekomstige vrouwtje..![]()
Maar ik ga je verlaten..ik ga even mijn lieve nicht bezoeken.
Ciaoooo azine..
Was het er dan zo druk? :pquote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:50 schreef Rookert het volgende:
Hoe druk kan Utrecht zijn![]()
Maar goed, moet ik ook niet op zaterdag gaan
Ur Evil :p hahaquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:05 schreef Montelly het volgende:
Wat is hier dood man...
Nadia zeg iets '"doms"
Oops..did i say that
Montelly!!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:05 schreef Montelly het volgende:
Wat is hier dood man...
Nadia zeg iets '"doms"
Oops..did i say that
Schat kom je nog ff hier hangen?quote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:01 schreef Rookert het volgende:
Is iedereen uit ofzo? Kutsneeuw, was net helemaal wit
En ga zo weer ...
Koken, wassen, strijken, ramen lappen, afwassen, stofzuigen, afstoffen, bedden opmaken, dweilenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:14 schreef Montelly het volgende:
[..]
Niet iedereen. Nadia moet thuis blijven en gehoorzamen. Ik vind dat Nadia goede voorbeeld geeft hoe vrouwen moeten zijnGoedzo meid, you go girl
![]()
Kom gerust mn huis even meepikken andersquote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:17 schreef Rookert het volgende:
[..]
Koken, wassen, strijken, ramen lappen, afwassen, stofzuigen, afstoffen, bedden opmaken, dweilen
Hoop dat jullie meiden dit allemaal lezen!!! Anders kijk je maar even naar Nadia die leert jullie het welquote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:17 schreef Rookert het volgende:
[..]
Koken, wassen, strijken, ramen lappen, afwassen, stofzuigen, afstoffen, bedden opmaken, dweilen
Nadia for Presidentquote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:20 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hoop dat jullie meiden dit allemaal lezen!!! Anders kijk je maar even naar Nadia die leert jullie het wel![]()
Ik heb nog een homevideo van Nadia waar ze helemaal los ging op een bruiloft..quote:
probeer pindakaas en hage;s;ag flokjes mmmmmmmmmmmmmquote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:48 schreef Marokkaanse18 het volgende:
eierkoeken met veel boter en hagelslag
Ik snap niet waarom ze jou nog niet hoeven te rollen naar collegequote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:48 schreef Marokkaanse18 het volgende:
eierkoeken met veel boter en hagelslag
Als ze zo zou dansen zou ik mijn condoom express lekprikkenquote:
Nah van pindakaas ga je je vies voelen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:49 schreef Montelly het volgende:
[..]
probeer pindakaas en hage;s;ag flokjes mmmmmmmmmmmmm
Dat hoort zij te doen, wordt ze zwanger en zit je aan haar vastquote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:51 schreef Montelly het volgende:
[..]
Als ze zo zou dansen zou ik mijn condoom express lekprikken
Niet hatenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:50 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom ze jou nog niet hoeven te rollen naar college
Nadia hoor je gewoon constant te bevruchtenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:52 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dat hoort zij te doen, wordt ze zwanger en zit je aan haar vast
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:55 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nadia hoor je gewoon constant te bevruchten
Hey mocro zullen we een keer ergens koffie gaan drinkenquote:
Dit is NIET OKEquote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:58 schreef Rookert het volgende:
[..]
Was dat nou je mond of 1 van je onderkinnen die bewoog?
Dubbeldaten, jij met je vriendein, ik met ma petitequote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:02 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hey mocro zullen we een keer ergens koffie gaan drinken![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:00 schreef Rookert het volgende:
Marokkaanse, heb je al geleerd of ga je iets leuks vertellen?
Je hebt een mental coach nodig die je schoudersklopjes geeft, tsjakka roept en je wakker houdtquote:
Maar je lachte wel he? Jaaa, daar was een klein lachje!quote:
TH is baasquote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:16 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja, uitverkoop enzo.. 50% bij tommy hilfiger
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:02 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hey mocro zullen we een keer ergens koffie gaan drinken![]()
![]()
Jassen hadden te korte mouwen, wel goed in de schouders. Heb weer 2 goede overhemden gehaaldquote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:18 schreef Montelly het volgende:
[..]
TH is baasIk heb pasgeleden een grijze bodywarmer gekocht!
was een grapjuhh ha-ha-haquote:
Doei Rookert, jij weet tenminste wel wat grappig isquote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:23 schreef Rookert het volgende:
En ik ga uit, door de sneeuw... Later mensen
Hmzquote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:31 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Doei Rookert, jij weet tenminste wel wat grappig is
totaly agree here :p ik snap niet hoe iemand dat lekker kan vinden :pquote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:51 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nah van pindakaas ga je je vies voelen.
Hehe rot..ik heb het na een paar bladzijdes lezen weggelegd..quote:Op zondag 17 januari 2010 00:23 schreef Nathan111 het volgende:
[..]
HmzSommigen hebben hier een raar gevoel voor humor :p
Hoe gaat het geblok van je Rechtsgeschiedenis?
wel, zou ik in jouw geval ook doen ja xDquote:Op zondag 17 januari 2010 00:34 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hehe rot..ik heb het na een paar bladzijdes lezen weggelegd..
Zometeen. Ik zit hier nu thuis met een boel gekken die allemaal een slok op hebben.quote:Op zondag 17 januari 2010 00:59 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Iedereen naar de disco jongens..![]()
Ja, jij ook?quote:Op zondag 17 januari 2010 01:01 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Hey lekkerding..dus je gaat straks nog stappen
Ik was vandaag toevallig met Ilhame in het winkelcentrum spijk,heb nog rond gekeken maar je was nergens te bekennen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:40 schreef Montelly het volgende:
[..]
Schat kom je nog ff hier hangen?
Rotterdam. Ik ga nu weg.quote:Op zondag 17 januari 2010 01:06 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
nee schat je weet toch dat ik niet aan uitga doe..waar gaan jullie heen??
Oh hoezoe dat dan??en nee is niet zo.quote:Op zondag 17 januari 2010 01:11 schreef Nathan111 het volgende:
Nadia, je klinkt soms wel als een type persoon die graag eens zou uitgaan :p
Just teasingquote:Op zondag 17 januari 2010 01:13 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Oh hoezoe dat dan??en nee is niet zo.
oh okk..en ga jij niet stappen dan?quote:Op zondag 17 januari 2010 01:18 schreef Nathan111 het volgende:
[..]
Just teasing
Hoe was het shoppen?
Normaal gezien elke zaterdagavond xDquote:Op zondag 17 januari 2010 01:27 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
oh okk..en ga jij niet stappen dan?
was leuk..leuke dingen gekocht.
Bij familie en thuis..dweilen enzoquote:Op zondag 17 januari 2010 01:29 schreef Nathan111 het volgende:
[..]
Normaal gezien elke zaterdagavond xD
Maar zit met zo e lastige verkoudheid waar ik tegen volgend weekend zeker af van wil geraken ^^ special party then
Ik haat die sneeuw en koude van de laatste dagen![]()
Wat doe ji dan vooral op de weekendavonden?
Hahahaquote:Op zondag 17 januari 2010 01:33 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Bij familie en thuis..dweilen enzo
Hehe, slimme truc toch wel.quote:Op zondag 17 januari 2010 01:38 schreef Nathan111 het volgende:
[..]
HahahaNou ... je mag altijd hier eens komen dweilen anders :p
Oooh, dat had ik nou niet verwacht.quote:Op zondag 17 januari 2010 01:42 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Ik dweil alleen in mijn eigen huis haha,jullie moeten het toch zelf doen.
Moet jij niet gaan stappen??quote:Op zondag 17 januari 2010 01:43 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Oooh, dat had ik nou niet verwacht.
Dat sowiesoquote:Op zondag 17 januari 2010 01:48 schreef Nathan111 het volgende:
Zelf doen? Maar .. maar, ik ben zeker dat ik dat minder goed kan dan jij hoor
xDquote:Op zondag 17 januari 2010 01:56 schreef Nathan111 het volgende:
[..]
Haha :p iemand klinkt bevelend xD
Wat schattig nou toch dat je wilt dat ik ga stappen.quote:Op zondag 17 januari 2010 01:46 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Moet jij niet gaan stappen??
Ze kan het toch subtiel zeggen he? :pquote:Op zondag 17 januari 2010 01:59 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Wat schattig nou toch dat je wilt dat ik ga stappen.
Als je een hekel aan me hebt, mag je het ook gewoon zeggen hoor.![]()
Opzich heb je daar een punt.quote:Op zondag 17 januari 2010 02:02 schreef Nathan111 het volgende:
[..]
Ze kan het toch subtiel zeggen he? :p
Nee hoor absoluut niet,was een normale vraagjequote:Op zondag 17 januari 2010 01:59 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Wat schattig nou toch dat je wilt dat ik ga stappen.
Als je een hekel aan me hebt, mag je het ook gewoon zeggen hoor.![]()
mijn inbox is niet vol,vanmiddag zei iemand anders ook al dat ze mij niet kon pm-en//ik weet niet waar het aan ligtquote:
Ah ha, sorry dan. Ik zal je eerlijk vertellen dat ik niet zo'n stapmens ben. Ik lees veel liever een boek en probeer veel te leren hoe een website gemaakt kan worden. Daar interesseer ik me wel voor.quote:Op zondag 17 januari 2010 02:04 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Nee hoor absoluut niet,was een normale vraagje
Avatar is niet mis he?quote:Op zondag 17 januari 2010 02:07 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ah ha, sorry dan. Ik zal je eerlijk vertellen dat ik niet zo'n stapmens ben. Ik lees veel liever een boek en probeer veel te leren hoe een website gemaakt kan worden. Daar interesseer ik me wel voor.
Vanavond ben ik naar 'Avatar' geweest en dat vond ik erg gaaf. Soms ga ik wel uit, maar niet al te vaak.
Avatar als in avatar de tekenfilm??quote:Op zondag 17 januari 2010 02:07 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ah ha, sorry dan. Ik zal je eerlijk vertellen dat ik niet zo'n stapmens ben. Ik lees veel liever een boek en probeer veel te leren hoe een website gemaakt kan worden. Daar interesseer ik me wel voor.
Vanavond ben ik naar 'Avatar' geweest en dat vond ik erg gaaf. Soms ga ik wel uit, maar niet al te vaak.
Hmz ... eens testen of er van mij nog berichten naar jou doorkomen ... anders mss eens horen bij eena dmin hier van het forumquote:Op zondag 17 januari 2010 02:06 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
mijn inbox is niet vol,vanmiddag zei iemand anders ook al dat ze mij niet kon pm-en//ik weet niet waar het aan ligt
quote:Op zondag 17 januari 2010 02:06 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
mijn inbox is niet vol,vanmiddag zei iemand anders ook al dat ze mij niet kon pm-en//ik weet niet waar het aan ligt
Hmm... jammerquote:
Avatar was idd niet mis. Sterker nog, het was magistraal. Er is 2,5 jaar aan die film gewerkt. Dat wil zeggen, aan de productie. Aan de voorbereiding is nog veel langer tijd aan vooraf gegaan en het resultaat mag er zijn.quote:Op zondag 17 januari 2010 02:09 schreef Nathan111 het volgende:
[..]
Avatar is niet mis he?Mengeling van vss onderdelen van films, om te zwijgen van het grafische =)
De animatiefilm met die blauwe wezens, niet de tekenfilm, je zal er wel al reclame van gezien hebben denk ik?quote:Op zondag 17 januari 2010 02:11 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Avatar als in avatar de tekenfilm??
Ja, ik en de vriendin die met me mee was waren beiden onder de indruk. Maar sommigen klagen dat het verhaal nogal zwak is. Maar dit zijn vooral types die een hekel hebben aan 'dance with the wolves' achtige films. Nuja, hij was de euros die de cinema kosten meer dan waardquote:Op zondag 17 januari 2010 02:12 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Avatar was idd niet mis. Sterker nog, het was magistraal. Er is 2,5 jaar aan die film gewerkt. Dat wil zeggen, aan de productie. Aan de voorbereiding is nog veel langer tijd aan vooraf gegaan en het resultaat mag er zijn.
Ik had zo'n brilletje op en écht waar, wat een geweldige vertoning.
Nee ik ken dus alleen die tekenfilm van tvquote:Op zondag 17 januari 2010 02:13 schreef Nathan111 het volgende:
[..]
De animatiefilm met die blauwe wezens, niet de tekenfilm, je zal er wel al reclame van gezien hebben denk ik?
Nee, voor meer informatie moet je eens kijken op http://www.avatarmovie.com/index.htmlquote:Op zondag 17 januari 2010 02:11 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Avatar als in avatar de tekenfilm??
Hij staat al op 2de plaats van winsthebbende films denk ik, vlak onder Titanic.quote:Op zondag 17 januari 2010 02:15 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Nee, voor meer informatie moet je eens kijken op http://www.avatarmovie.com/index.html
Daar valt een trailer te zien, maar ik kan je de hele film aanraden. Ongekend. In de Metropolis draaide de film vanavond zelfs een paar keer.
De makers van de film hebben straks 3 keer meer omzet dan ze gedacht hadden.
Nu al, maar ik denk dat Avatar over Titanic heen gaat.quote:Op zondag 17 januari 2010 02:18 schreef Nathan111 het volgende:
[..]
Hij staat al op 2de plaats van winsthebbende films denk ik, vlak onder Titanic.
Maar hij duurt wel tamelijk lang, laat je er niet door afschrikken, de tijd lijkt te vliegen, en het blijft spannend.
Ik weet niet wat grappig was, maar slaap lekkerquote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:31 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Doei Rookert, jij weet tenminste wel wat grappig is
quote:Op zondag 17 januari 2010 10:05 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Hey mensen,zo te zien slapen jullie nog allemaal.
hahaha tuurlijk slaap ik well,en dweilen doe ik inderdaad vaak in mijn ondergoed..quote:Op zondag 17 januari 2010 10:45 schreef Montelly het volgende:
[..]
Aanwezig...
Ik ga zo weer trainenMooiboy voor de zomer zijn jwt
Slaap jij niet snachts ofzo of loop je in je naakie snachts te dwijlen?
My little pony of hello kitty slipjequote:Op zondag 17 januari 2010 10:54 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
hahaha tuurlijk slaap ik well,en dweilen doe ik inderdaad vaak in mijn ondergoed..
My wat??quote:Op zondag 17 januari 2010 10:57 schreef Montelly het volgende:
[..]
My little pony of hello kitty slipje
ja daaag...die ga je maar opzoeken www.google.nlquote:
Hahah neee die draag ik niet..jij wel??quote:Op zondag 17 januari 2010 11:00 schreef Montelly het volgende:
[..]
ja daaag...die ga je maar opzoeken www.google.nl
Train je elke dag ofzo? Heeft vrij weinig zin he, spieren moeten ook rusten.quote:Op zondag 17 januari 2010 10:45 schreef Montelly het volgende:
[..]
Aanwezig...
Ik ga zo weer trainenMooiboy voor de zomer zijn jwt
Slaap jij niet snachts ofzo of loop je in je naakie snachts te dwijlen?
Nee..4 keer per week en soms 1 dag cardio tussendoor.quote:Op zondag 17 januari 2010 11:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Train je elke dag ofzo? Heeft vrij weinig zin he, spieren moeten ook rusten.
Speciaal voor onze huwelijksnachtquote:Op zondag 17 januari 2010 11:03 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Mag best hoor,hij heeft een goed lichaam
Hoe lang cardio?quote:Op zondag 17 januari 2010 11:03 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nee..4 keer per week en soms 1 dag cardio tussendoor.
Vandaag alleen cardio
Ja...ik wil haar gewoon bevruchten en dan de benen nemen...quote:
45min/1 uur ong...quote:
Alimentatie is duur jongen, straks ook bij je vriendin, niet te doenquote:Op zondag 17 januari 2010 11:06 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ja...ik wil haar gewoon bevruchten en dan de benen nemen...
Ik doe het met valse ID...quote:Op zondag 17 januari 2010 11:08 schreef Rookert het volgende:
[..]
Alimentatie is duur jongen, straks ook bij je vriendin, niet te doen
Je hebt erover nagedachtquote:Op zondag 17 januari 2010 11:09 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik doe het met valse ID...
They never catch me
Alway come preparedquote:
Leuk voor feestjes met veel drank en mannen hè of nietquote:Op zondag 17 januari 2010 11:45 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Hahah ik heb samen met mijn zus een vierkamer woning,dus genoeg plaats voor mijn schoonmaak middelen.
En ind nog een kamer vrij,maar daar slapen weleens als een broer van ons blijft pitten..
Tijd niet meer gezien..quote:Op zondag 17 januari 2010 11:48 schreef nadiaschoonheid het volgende:
trouwens ik mis Sjaakz hier waar hangt hij uit??
Hahaha neee absoluut niet,er mag geen enkel man in de buurt komen..quote:Op zondag 17 januari 2010 11:49 schreef Rookert het volgende:
[..]
Leuk voor feestjes met veel drank en mannen hè of niet
Balen als het regent. Maar dus wel drankquote:Op zondag 17 januari 2010 11:50 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Hahaha neee absoluut niet,er mag geen enkel man in de buurt komen..
Zelfs als een broer langs komt en hij is met een vreind blijft ie vriend gewoon buiten wachten..
drank waarquote:Op zondag 17 januari 2010 11:52 schreef Rookert het volgende:
[..]
Balen als het regent. Maar dus wel drank
Nee geen drank bij mij,alleen marokkaanse thee als je dat lust..quote:Op zondag 17 januari 2010 11:57 schreef Rookert het volgende:
Drank bij jou
Oh dat dan nog wel, beetje erg lullig anders
Heb ik nog nooit op geloof ik..quote:Op zondag 17 januari 2010 11:58 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Nee geen drank bij mij,alleen marokkaanse thee als je dat lust..
je bent toch geen alcoholist he???
Is dat lijk van die heel zoete appelthee? =)quote:Op zondag 17 januari 2010 12:00 schreef Rookert het volgende:
[..]
Heb ik nog nooit op geloof ik..
Nee joh. Zo kansloos ben ik niet, geniet maar drink alleen in het weekend
Geen idee :p was een typisch drankje van bij jullie stond erbij. Heb het gedronken in een Turks/Marokkaans restaurant toen ik met een marokkaanse vriendin iets ging eten =) Maar was best wel lekkerquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |