Welke bewijzen wil je hebben?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:25 schreef Barwurz het volgende:
Waar het hart van vol is stroomt de mond van over...
Kom maar eens met bewijzen over nadia...
Foto'squote:
Jezus zeg!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:27 schreef Barwurz het volgende:
[..]
Foto's
Films (welke extension dan ook..)
Dus laat maar komen!
Je vraagt me welke bewijzen ik wil?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:27 schreef FokR het volgende:
[..]
Jezus zeg!
hed d'r op msn!
En haar mooie gezichtje gezien!
No way wigger!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:27 schreef Barwurz het volgende:
[..]
Foto's
Films (welke extension dan ook..)
Dus laat maar komen!
(een wigger ben je, je zit alleen nog in de ontkennende fase)
Vraag haar zelfquote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:29 schreef Barwurz het volgende:
[..]
Je vraagt me welke bewijzen ik wil?
Ik geef je daarop een antwoord.
En je antwood is dat je haar op msn had?
Een screenshot is teveel gevraagd misschien?
WTF moet je dan met nadia????????quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:29 schreef FokR het volgende:
[..]
No way wigger!
Heb een mooie lieve vriendin uit sri lanka die is geadopteerd en 100% nederlands is.
Ze is super!!!
Gewoon lullen... en mag toch wel zeggen dat ze mooi isquote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:30 schreef Barwurz het volgende:
[..]
WTF moet je dan met nadia????????
Ben je wanhopig ofzo :pquote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:30 schreef Barwurz het volgende:
[..]
WTF moet je dan met nadia????????
Ik ben al voorzien, en dus hoef ik niet op msn met een ander te zitten en deze met hand en tand te verdedigenquote:
Gewoon lekker trollen en ouwehoeren, je moet wat om deze tijd.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:34 schreef Joy_Division het volgende:
Wat is eigenlijk het probleem tussen jullie of gewoon ouwehoeren?
Jij bent vast morokkaans?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:35 schreef Barwurz het volgende:
[..]
Gewoon lekker trollen en ouwehoeren, je moet wat om deze tijd.
Nog ff een peuk en ik ga slapen.
Het geheim: vroeg opstaanquote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:36 schreef Joy_Division het volgende:
ahkee, lucky basterd dat je om deze tijd al slapen kan.
Nee ik heb chronische slaapproblemen helaas. Heb echt van alles maar dan ook echt van alles geprobeerd om fatsoenlijk te kunnen slapen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:38 schreef Barwurz het volgende:
[..]
Het geheim: vroeg opstaan
dan s'avonds een paar biertjes nemen.
Succes gegarandeerd!
Ook geen medicijnen of wat dan ook wat helpt?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:39 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
Nee ik heb chronische slaapproblemen helaas. Heb echt van alles maar dan ook echt van alles geprobeerd om fatsoenlijk te kunnen slapen.
Jah, ik slik Zopiclon wanneer ik het heb. Dat werkt vrij goed. Maar krijg het vanzelfsprekend niet altijd van de huisarts.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:40 schreef Barwurz het volgende:
[..]
Ook geen medicijnen of wat dan ook wat helpt?
Ga slapen puber, grote mensen praten nu met elkaar.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:40 schreef FokR het volgende:
Barwurz wil nadiaschoonheid neuken... moet ie ff w8en totdat ie trouwt met haar
Wat moet je dan met bewijzen van haar?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:41 schreef Barwurz het volgende:
[..]
Ga slapen puber, grote mensen praten nu met elkaar.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:40 schreef FokR het volgende:
Barwurz wil nadiaschoonheid neuken... moet ie ff w8en totdat ie trouwt met haar
Hij vraagt me bewijzen en foto's van d'r![]()
Het is eigenlijk zo krom als ik weet niet wat dan.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:41 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
Jah, ik slik Zopiclon wanneer ik het heb. Dat werkt vrij goed. Maar krijg het vanzelfsprekend niet altijd van de huisarts.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:41 schreef Barwurz het volgende:
[..]
Ga slapen puber, grote mensen praten nu met elkaar.
De oplossing voor mij is 'denk ik' dan, nachtwerk, om de 1 of andere reden kan ik wel fatsoenlijk slapen in ochtend en begin van de middag. Maar dank je, ben er al redelijk aan gewend.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:43 schreef Barwurz het volgende:
[..]
Het is eigenlijk zo krom als ik weet niet wat dan.
Iets wat helpt krijg je niet altijd.
Maar het natuurlijk gewoon klote dat je dit hebt.
Een buitenstaander kan zich daar weinig bij voorstellen( zoals ik)
Hoop voor je dat er eens een oplossing komt dan voor je.
Ik weet niet of je dat dan ooit hebt geprobeerd, maar ik denk dan heel simpel, en misschien geheel onterecht, waarom heb je dat dan niet gedaan.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:44 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
De oplossing voor mij is 'denk ik' dan, nachtwerk, om de 1 of andere reden kan ik wel fatsoenlijk slapen in ochtend en begin van de middag. Maar dank je, ben er al redelijk aan gewend.
Mag ik nu eindelijk weten of je marokkaans/turks of nederlands bent?quote:
Tuurlijk doe ik dat in vakantie's enzo maarja ik blijf een hbo student die gewoon 's ochtends naar zijn school moet. Zou het op andere momenten kunnen dan zou ik het doen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:46 schreef Barwurz het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dat dan ooit hebt geprobeerd, maar ik denk dan heel simpel, en misschien geheel onterecht, waarom heb je dat dan niet gedaan.
welke pm'squote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:50 schreef Barwurz het volgende:
FokR: je pm's maken geen indruk.
Stuur er nog een paar en ik maak er een mooi boekwerk over om hier een nieuw topic te openen...
Barwurz iig slaap jij maar lekker.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:52 schreef Barwurz het volgende:
* Barwurz gaat maar eens slapen.
* Barwurz denkt ook aan FokR zodat die ook kan gaan.
ZzzZZzzzzzz
En toch die tieten van je... heeft nadia niet hequote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:50 schreef Barwurz het volgende:
FokR: je pm's maken geen indruk.
Stuur er nog een paar en ik maak er een mooi boekwerk over om hier een nieuw topic te openen...
Begrijplijk...quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:52 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
Tuurlijk doe ik dat in vakantie's enzo maarja ik blijf een hbo student die gewoon 's ochtends naar zijn school moet. Zou het op andere momenten kunnen dan zou ik het doen.
Laatste reactie...die kopieer ik niet, staat een ban op.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:53 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
Barwurz iig slaap jij maar lekker.
Is goed joh, zolang je op fok blijft hangen zie ik je vanzelf weer eens, trusten!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:54 schreef Barwurz het volgende:
[..]
Begrijplijk...
Hopelijk dat er eens een oplossing gevonden kan worden voor je, meen ik echt.
Spreek je snel weer eens.
Wist ik niet, doe ik het nu dan fout?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:55 schreef Barwurz het volgende:
[..]
Laatste reactie...die kopieer ik niet, staat een ban op.
Jammer he.
Zo raar.. morokkanen topics met een ban!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:55 schreef Barwurz het volgende:
[..]
Laatste reactie...die kopieer ik niet, staat een ban op.
Jammer he.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:28 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Wat voor een smsje was het dan??
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:32 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Ja ik weet niet schat..hoelaat stuurde je die dan??
Dat geruzie maakt het er niet beter op.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:37 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Ja nou,dan moet je het vorige eens lezen
Nee, we gingen zaalvoetballen met paar vriende het werd een beetje laat. Ik was half 2 weer thuis en kon toen niet slapen(adrealine). Dus ik moest even aan haar denkenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:35 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Ja maar dat is wel erg laat hoor...en waarom was je zolaat nog wakker dan..kwam je weer van je vriendin?
Maar dus als ik het goed begrijp..je hebt een vriendin en je smst een ander meisje???quote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:38 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nee, we gingen zaalvoetballen met paar vriende het werd een beetje laat. Ik was half 2 weer thuis en kon toen niet slapen(adrealine). Dus ik moest even aan haar denken.
Nooit gedacht dat ik heel lelijk niks terug zou krijgen![]()
Nou.......................................................Nee ik heb geen vriendin.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:40 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Maar dus als ik het goed begrijp..je hebt een vriendin en je smst een ander meisje???
Ik slijt helemaal niemand tot straks ciaooquote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:42 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nou.......................................................Nee ik heb geen vriendin.
schat ik ga trainenDoe je een beetje rustig met alle lekker jongens hierzo? Je slijt ze echt bij het leven
Volges mij waren ze een beetje aangeschoten vannacht..quote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat geruzie maakt het er niet beter op.
De enige invloed van drank was dat ik niet kon slapenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:53 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Volges mij waren ze een beetje aangeschoten vannacht..
Ik had het ook niet over jou..quote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:55 schreef Rookert het volgende:
[..]
De enige invloed van drank was dat ik niet kon slapen
Ik heb ervoor gezorgd dat ze aan het studeren is geslagen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:21 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Mutant01 waar is je vrouwtje?
Wat goed van je dat ze je advies opvolgt..en waar is jouw vrouwtje dan??quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb ervoor gezorgd dat ze aan het studeren is geslagen.
Nog aan het studeren denk ik zo.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:24 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Wat goed van je dat ze je advies opvolgt..en waar is jouw vrouwtje dan??
Ohquote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:56 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over jou..![]()
Nee schat ik werk..quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:46 schreef wikwakka2 het volgende:
Nadia, studeer jij niet of zou jij niet willen studeren?
Nee jij bleef echt rustig..knap hoor..quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:46 schreef Rookert het volgende:
Doe ik ook niet, ík heb geen ruzie lopen schoppen
Oh oke. Ook goed, ik dacht dat je altijd maar thuiszat en niksdoen is ook niet echt bevoordelijk voor je welzijnquote:
Wat aardig dat je daaraan denktquote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh oke. Ook goed, ik dacht dat je altijd maar thuiszat en niksdoen is ook niet echt bevoordelijk voor je welzijn.
Hahah nee..zo erg is het niet met me..quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh oke. Ook goed, ik dacht dat je altijd maar thuiszat en niksdoen is ook niet echt bevoordelijk voor je welzijn.
Op laten fokken door een fokker die Fokr heet op FOK!, nee dankjequote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:55 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Nee jij bleef echt rustig..knap hoor..
Oh??wat geeft mijn inbox aan dan??quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:57 schreef Rookert het volgende:
[..]
Op laten fokken door een fokker die Fokr heet op FOK!, nee dankje![]()
Ik zou je pm inbox eens legen als je wilt dat ik reageer trouwens
Zeer zeker, amicequote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik ben een sympathieke jongeheer.
Dit dusquote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:59 schreef wikwakka2 het volgende:
Dat hij vol is waarschijnlijk? Je moet ook je prullenbak legen.
Een kilometer of 20 ten zuiden van Agadir, stuk niemandsland, echt prachtig.quote:
Is inderdaad heel mooi...nooit geweest helaas.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een kilometer of 20 ten zuiden van Agadir, stuk niemandsland, echt prachtig.
Nee, ik kom uit het noorden, zeg maar nabij Nador.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:34 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Is inderdaad heel mooi...nooit geweest helaas.
Maar waar kom jezelf ook uit Agadir??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |