KOM WE PAKKEN ZE!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:42 schreef Joy_Division het volgende:
Nu hoorde ik uurtje geleden dat mijn ex omslaat met mijn voormalig beste maat. godsamme!!~!!
Probeer eens speedquote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:47 schreef Joy_Division het volgende:
't is gewoon kut, dus nu maar aan de drugs.![]()
Nog nooit eerder Coke gehad, kvind maar prijzig voor iets dat zo weinig doet. damnit.
Ze woont in Dokkum anders was ik er allang langs geweest met een baksteen!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:47 schreef Ensaf het volgende:
[..]
KOM WE PAKKEN ZE!
Ik heb nog bakstenen liggen!
quote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:48 schreef Edwinuss het volgende:
WE PAKKEN ZE
Ik heb de spierballen wel.
Rijden er geen bussen meer danquote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:48 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
Ze woont in Dokkum anders was ik er allang langs geweest met een baksteen!
Welke alcohol?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:49 schreef Joy_Division het volgende:
Mare gasten thanks voor het medeleven ook al zou dat eventueel voortvloeien uit de alcohol![]()
![]()
![]()
Nee! Over een aantal uur wel weer.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:49 schreef justmattie het volgende:
[..]
Rijden er geen bussen meer dan
Vroeger gingen er nog treinenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:50 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
Nee! Over een aantal uur wel weer.
Ik zei eventuele héquote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:51 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
Ik zei eventuele héHoeft niet persé zo te zijn ik denk het alleen.
En een film die ik half heb gezien. Omdat fok! mij afleiddequote:
Zeer netjes voor iemand die zo ehm excessief post? hoe schrijf je dat?quote:
Chrome met spellingscontrole is je vriendquote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:53 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
Zeer netjes voor iemand die zo ehm excessief post? hoe schrijf je dat?
Nee nooit!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:54 schreef justmattie het volgende:
[..]
Chrome met spellingscontrole is je vriend
Ik ben er nog niet uit of dat een compliment of een belediging is.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:53 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
Zeer netjes voor iemand die zo ehm excessief post? hoe schrijf je dat?
Weet het ook niet, maar het was zeker niet als belediging bedoeld.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:56 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet uit of dat een compliment of een belediging is.
Dakraam = dakraam. Een kajuit zou het iets makkelijker makenquote:
Neem haar vriend ook gelijk meequote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:03 schreef Joy_Division het volgende:
Ik heb zn zusje wat heb jij ensaf?en idd dakraam is onhandig = niet onmogelijk
Niet echt.quote:
8quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:06 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
Niet echt.Hoe oud is je zusje?
Ik ga nooit met mn zusje op stap. Ze is altijd om half 3 alweer thuis, die vriend van haar drinkt niet om een of andere reden. Dus die houdt het niet lang vol dan hequote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:09 schreef Joy_Division het volgende:
Mijn zusje is een 'lekker wijf' en ik quote nu de gemiddelde jongen wanneer ik ooit eens met dr op stap ben. Nadeel is ze woont nu wel in Amsterdam.
Ze snuift wel, net zoals jouquote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:12 schreef Joy_Division het volgende:
Mijn zusje drinkt wel, niet zo extreem als ik gelukkig voor haar maar toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |