Foodfight!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 09:47 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhDe katten waren zo vriendelijk vanmorgen errug veel lawaai te maken. Dusdanig veel dat ze er zelf van schrokken en 10 minuten onder het bed gezeten hebben
Achteraf bleek dat ze, op de een of andere vage manier, een etensbakje en een waterbakje gebroken hebben
Geen idee hoe, maar ze hebben het voor elkaar gekregen
Goeiemorgenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 09:52 schreef SeaOfLove het volgende:
ik geloof dat ik weer verder moet slapen, maar goedemorgen dus
een beetje te gezellig geloof ik, heb koppijnquote:Op zaterdag 16 januari 2010 09:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
GoeiemorgenGezellige avond gehad?
Whehehehehequote:Op zaterdag 16 januari 2010 09:59 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
een beetje te gezellig geloof ik, heb koppijnbier
Op mijn werk heb je alleen een kans als je meedoet in de Europese aanbesteding en dan met afstand de slechtste kandidaat bent.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:33 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
haha leuk ja..
Maarehh.. ik werk op een basisschool, dus daar heb ik niet zo veel aan. Ben idd wel de vaste fotograaf als er iets moet gebeuren en ze geen vertrouwen in de compactcamera's van school + mislukte ICT'er die ze bedient hebbenRampzalige foto's die hij maakt.. ik moet nog altijd een keer zorgen dat IK de klassenfoto's een keer mag maken.. Hij mist hele benen en de voorste kinderen lijken allemaal een waterhoofd te hebben
Anyway, dat wordt hem dus niet echt
![]()
Maar misschien op Thijs z'n werk idd, dat is een groot kantoor.
graagquote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Whehehehehezullen we maar gaan fluisteren dan..
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:07 schreef Leintjeuh het volgende:
Terug van een avondje werken. Zo even een borreltje en dan tegen het warme lijf van kaasaankruipen
Ik moest m uit bed bellen, hij was vergeten zijn sleutel uit de deur te halen dus ik kon er niet in
ah sleutels.... er begint me weer wat te dagen van afgelopen nachtquote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:11 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik dacht nog: ik moet niet vergeten mn sleutel uit de deur te halen anders kan Lein er straks niet in als ik al in bed lig. Vergeet ik 't alsnog
![]()
Ik heb mezelf aangeleerd mn sleutels in de deur te hangen zodat ik er nooit naar hoef te zoeken. Ik ben nogal verstrooid soms.
was supergezellig. en ik was tralaja. en toen liep ik over de galerij en zomaar spontaan gingen mijn sleutels naar beneden. nachtwerk dusquote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:29 schreef Den_Haag het volgende:
Handig Kaas
SOllie, hoe was de stapavond?
Hoi seaoflovequote:Op zaterdag 16 januari 2010 09:52 schreef SeaOfLove het volgende:
ik geloof dat ik weer verder moet slapen, maar goedemorgen dus
haha, hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:38 schreef SeaOfLove het volgende:
Oh en ik had daarna nog een diep telefoongesprek gehad met de taxichauffeur dus, met hem ga ik dinsdag naar de bios
ja al een tijdje hoor onder deze naamquote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:01 schreef Paul het volgende:
[..]
Hoi seaofloveben jij ook weer op fok
?
Ohjaquote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:06 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ja al een tijdje hoor onder deze naamhad jou even geleden toch op msn over sebas.
CUL-meet, 20 februari in Utrecht (deel 3)quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:02 schreef Vork het volgende:
Hallo tuig en aanverwanten. Heb ik wat gemist?
Bij welk ziekenhuis werk jij ?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:11 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
CUL-meet, 20 februari in Utrecht (deel 3)
Check enzo. Verder nog iets?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:11 schreef Leintjeuh het volgende:
CUL-meet, 20 februari in Utrecht (deel 3)
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:38 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
was supergezellig. en ik was tralaja. en toen liep ik over de galerij en zomaar spontaan gingen mijn sleutels naar beneden. nachtwerk dusOh en ik had daarna nog een diep telefoongesprek gehad met de taxichauffeur dus, met hem ga ik dinsdag naar de bios
Ik werk niet bij een ziekenhuisquote:
Leuk! Enne, is alles al overgebracht?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:41 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen! (het kan nog) Ik mis nog steeds mijn kellog's honey nut
Hier geen nieuws, wel wat spierpijn van het sjouwen van gisteren (tara & freecell verhuist).
quote:TARA en Freecell hebben even geen internet dus geef ik maar even de update. Ze wonen nu echt in het nieuwe huis. Bijna alle spullen zijn over, er liggen nog wat losse spulletjes in het oude huis die nog verhuist moeten worden en er staan nog wat meubels die niet mee gaan zoals de oude bank.
In het nieuwe huis is het uiteraard nog wat gaos met overal losse dozen maar de zolder lost een hoop van die troep op. L vond alles best en ging lekker slapen zodra hij op zijn nieuwe kamer in zijn bed werd gelegt en Jaina (de kat) vond alles wat vreemd maar toen de horde verhuizende mensen weer weg waren kwam ze toch onde de bank vandaan en ging het huis verkennen.
Oh mijn zusje werkt bij het UMCquote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:06 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik werk niet bij een ziekenhuisMaar ik zou nog steeds niet posten waar ik wel werk, want ik mopper teveel over m'n werk.
Moi.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:51 schreef Den_Haag het volgende:
Wie was trouwens ook alweer naar zo'n super gave hotel-appartement geweest in Antwerpen? Die in beetje Marokkaanse sferen was.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:43 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor DEHad ik vandaag zin in gekregen.
http://www.bazarbizar.be/(...)abid/62/Default.aspxquote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:56 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
kunt u het adres nog eens door pm'en?![]()
Dat klinkt ergquote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:20 schreef DarkElf het volgende:
[..]hoop dat het gesmaakt heeft
Wat fijn dat het toch door kan gaan Tezz!
Goeiemiddag allemaal! Net heerlijk met de mr buiten de deur geluncht en wat wijntjes genuttigd , verder een heerlijke entrecote gegeten... Altijd leuk hier bij ons in de buurt bij een tentje in het bos
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:20 schreef golfer het volgende:
Bankgiro-loterij:
Geachte meneer golfer,
Van harte gefeliciteerd!
U heeft gewonnen met de trekking van november en omdat u met 6 loten meespeelde mag u 6 overheerlijke appeltaarten ophalen bij de Hema.
als je tralala bent krijg je alles voor elkaar toch? alleen de dag erna is een beetje jammerquote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:02 schreef Mirjam het volgende:
[..]
haha, hoe krijg je dat voor elkaar
ruilen voor die 6 appeltaarten ?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:33 schreef Bluezz het volgende:
Sol! heb je een date met een taxichauffeur
+ bloesekroostquote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:44 schreef SeaOfLove het volgende:
Wat tof voor FC & TARA dat ze nu in nieuwe huisje zijn
Ik denk Kaas.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:38 schreef SeaOfLove het volgende:
oh en nu gaan we doen: wie van de 3! Wie is een kloon van braamyo: golfer, tezz of dude.
Huh?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:38 schreef SeaOfLove het volgende:
oh en nu gaan we doen: wie van de 3! Wie is een kloon van braamyo: golfer, tezz of dude.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:44 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nee
Ik denk... Dat ie authentiek is! Ik bedoel, wie verzint zo'n droeftoeter?
Ik weet me anders nog levendig te herinneren dat jij mij "een of andere kutkloon" noemde toen ik mijn intrede deed in de CUL-SCquote:
Ja maar jouw intrede hier was ook wel ietwat typisch te noemenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:12 schreef kaasplankje het volgende:
Ik weet me anders nog levendig te herinneren dat jij mij "een of andere kutkloon" noemde toen ik mijn intrede deed in de CUL-SC
Vertel?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:14 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja maar jouw intrede hier was ook wel ietwat typisch te noemen
Ik had van een zekere Haagse user te horen gekregen dat er zich liefdevolle dames in deze threat bevonden. Daar wilde ik eens de proef op de som mee nemen. Ik heb een groot hart jeweetsquote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:37 schreef kaasplankje het volgende:
Ik had van een zekere Haagse user te horen gekregen dat er zich liefdevolle dames in deze threat bevonden. Daar wilde ik eens de proef op de som mee nemen. Ik heb een groot hart jeweets
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:37 schreef kaasplankje het volgende:
Ik had van een zekere Haagse user te horen gekregen dat er zich liefdevolle geile, gewillige dames in deze threat bevonden.
ik heb genoeg klonen, het probleem is dat ik de WW niet meer weetquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:15 schreef golfer het volgende:
En dat terwijl SOL natuurlijk zelf een kloon is.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:38 schreef SeaOfLove het volgende:
Je laat er geen gras over groeien.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:13 schreef SeaOfLove het volgende:
richting het mooie delftse centrum. uit eten met taxi-meneer.
Wat nou???quote:
Sorry hoor, maar ik moest echt lachen om zoveel truttigheid, dat had ik gewoon niet van je verwachtquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:55 schreef Tezz het volgende:
Wat nou???
Wij maken hele mooie dingen hoor! En wij doen heel gezellig!
www.bloemencorsovalkenswaard.nl
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:13 schreef SeaOfLove het volgende:
richting het mooie delftse centrum. uit eten met taxi-meneer.
Lijkt truttig, maar dat is het echt niet in dit geval. Allemaal jonge mensen, het leeft enorm in Valkenswaard en corsozondag is echt een unieke dag in het jaar. Heel Valkenswaard loopt er voor uit en de bouwers worden op handen gedragen. Tralalala bier zeg maar.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik moest echt lachen om zoveel truttigheid, dat had ik gewoon niet van je verwacht![]()
Naar de site gaat![]()
Mag ik mee in je bagage?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:58 schreef Duderella het volgende:
Nog even lekker koken voor ik naar Moskou vertrek volgende week.
Klinkt goed hoorquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:58 schreef Tezz het volgende:
Lijkt truttig, maar dat is het echt niet in dit geval. Allemaal jonge mensen, het leeft enorm in Valkenswaard en corsozondag is echt een unieke dag in het jaar. Heel Valkenswaard loopt er voor uit en de bouwers worden op handen gedragen. Tralalala bier zeg maar.
Verse pasta maken is zoooooooooo leuk! En het is ook lekker! Maar ik doe het meer omdat ik het gewoon leuk vindt. Als je bij een traiteur of speciaalzaak verse pasta haalt is het minstens zo lekker...quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:58 schreef Duderella het volgende:
[..]
Net wilde je 'm nog ruilen tegen appeltaart!
Neem je de slagroomspuit mee?
Wij gaan zo (voor het eerst saampjes![]()
) verse pasta maken. Arty heeft het deeg al gekneed. Straks draaien. Ben benieuwd!
@ DE: jouw heerlijk pie-recept schuift door naar maandag. Heb de cranberries in de vriezer gemikt en vandaag al wel vast biorunderlappen gekocht. Zelfrijzend bakmeel is ook al in tha house.
Nog even lekker koken voor ik naar Moskou vertrek volgende week.
Ja, de bouw begint in juni. Tent zetten (nogal een klus voor een wagen van 13 meter lang, 6 meter hoog en 4,5 meter breed).quote:
Ja, het is oudejaarsavond! Nog even 37!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Klinkt goed hoor
Dude vlg week alweer naar Moskou![]()
Het is oudejaarsavond he
Ben je jarig!!!!!!!!! Oh ik let ook zo slecht op zeg...........quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:10 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja, het is oudejaarsavond! Nog even 37!
Ik had wel even een sentiment-moment vandaag. Ik had welgeteld één kaartje van een beste vriendin bij de post vanmorgen. Niets van de ene zus waar ik nog wel contact mee heb. Vond ik ergens zo confronterend: vroeger viel er zo'n heul dik pak kaarten en gekkigheid op je mat als je jarig was, van familie. Hoe dingen veranderen. Alle vaste kaartenschrijvers en maiiligheid-stuurders zijn dood en de rest sms't alleen nog maar (of misschien ook niet eens). Ik zet morgen gewoon mijn telefoon uit, heb ik besloten. Stil protest!
Nu moet het deeg stijven en drinken we een vino verde.
Ik heb wel eens een stukje geschreven over een carnavalsvereniging die ook jaarlijks een wagen maakte en die begon ook in de zomer al! Voor die tijd had ik me nooit gerealiseerd hoeveel tijd mensen daarin steken!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:07 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja, de bouw begint in juni. Tent zetten (nogal een klus voor een wagen van 13 meter lang, 6 meter hoog en 4,5 meter breed).
Dan geraamte lassen van betonijzer op een onderstel van een oude vrachtauto.
Dan karton om het betonijzer zetten.
Dan met papiermachee verstevigen en vormgeven.
Dan drogen en intekenen.
Dan 150.000 dahlia's vastpakken, speldje erdoor en op de wagen prikken: de juiste kleur in het juiste vlak.
Vervolgens een paar rondjes door Valkenswaard met nog 12 andere wagens onder toezicht van 50.000 mensen.
Dan zuipen.
Dan de dag erna de tent afbreken, het plein schoon vegen en weer zuipen. Totdat je er bij neervalt.
Dan de hele wagen slopen.
En dan weer een jaar wachten tot de volgende ronde.
Nee morgen pas!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:11 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ben je jarig!!!!!!!!! Oh ik let ook zo slecht op zeg...........
Van harte proficiat meiske, maak er een leuke avond van! Drie dikke kussen uit Brabant:![]()
![]()
Mental note to self: morgen is Dude jarig. Morgen is Dude jarig. Morgen is Dude jarig....quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:13 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nee morgen pas!
Maar wel al vast heel erg bedankt voor de lebbers.![]()
En:quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:15 schreef Tezz het volgende:
[..]
Mental note to self: morgen is Dude jarig. Morgen is Dude jarig. Morgen is Dude jarig....
Speciale dag morgen dusquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:18 schreef Duderella het volgende:
En:
Bluezz moet zingen, Bluezz moet zingen, Bluezz moet zingen....
Check!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:18 schreef Duderella het volgende:
[..]
En:
Bluezz moet zingen, Bluezz moet zingen, Bluezz moet zingen....
Ik denk dat overigens ook niet hoor . Dit soort mensen bestaan gewoon echt hoor SOL!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Speciale dag morgen dus![]()
Ik denk overigens helemaal niet dat Braamyo een kloon is van iemand, wat is er mis met hem dan? Hij zit in het leger en houdt van sporten. En?
Nou ja, een soldaat die nagenoeg de hele dag, élke dag zit te internetten óf te zuipen is op zijn minst wat verdacht.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Speciale dag morgen dus![]()
Ik denk overigens helemaal niet dat Braamyo een kloon is van iemand, wat is er mis met hem dan? Hij zit in het leger en houdt van sporten. En?
Mijn broer was chauffeur in het leger (Braamyo geloof ik ook) en hij verveelde zich elke dag kapotquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:28 schreef Duderella het volgende:
Nou ja, een soldaat die nagenoeg de hele dag, élke dag zit te internetten óf te zuipen is op zijn minst wat verdacht.
Maar misschien toont hier zich de moderne krijgsmacht.
Nou oké, nisschien was zijn ik ben een gevoelsmens dan wel de verdachtmakende factor (überhaupt is iedereen die zich van dat woord bedient verdacht, vind ik.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn broer was chauffeur in het leger (Braamyo geloof ik ook) en hij verveelde zich elke dag kapot
Is ook vele kilo's aangekomen omdat hij uit verveling ging eten en snoepen.
Braamyo gaat dan maar sporten of internetten, wat wel wat slimmer is.
Oh,quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:44 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nou oké, nisschien was zijn ik ben een gevoelsmens dan wel de verdachtmakende factor (überhaupt is iedereen die zich van dat woord bedient verdacht, vind ik.![]()
)
Erm ja. Helemaal gelijkquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:44 schreef Duderella het volgende:
Nou oké, nisschien was zijn ik ben een gevoelsmens dan wel de verdachtmakende factor (überhaupt is iedereen die zich van dat woord bedient verdacht, vind ik.![]()
)
Precies! Al dat geneuzel!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Erm ja. Helemaal gelijkHij bediende zich van iets te veel Cosmopolitan-ideale-man termen waar echte vrouwen van in een deuk liggen. Want die vrouwen willen gewoon een echte man en geen moderne gevoelige man.
Laatste keer dat ik mayo met olijfolie heb gemaakt vond ik het niet erg lekker. Dus dat is ook weer geen aanrader.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:49 schreef Duderella het volgende:
LieLie![]()
Volgens mij was het niet slim om mayo met olijfolie te maken, maar ik weet niet meer waarom. ColdFeet wist dat! Ik had bij de zelfmakmayo hetzelfde als jij: ik miste de romigheid. Maar misschien hoort die helemaal niet bij échte mayo (leve Rémia!).
Ja, maar, mayo hoort toch wel romig? Als m'n vader m maakt is ie ook wel romig en Calvé, wat natuurlijk de echte is, is ook romigquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:49 schreef Duderella het volgende:
LieLie![]()
Volgens mij was het niet slim om mayo met olijfolie te maken, maar ik weet niet meer waarom. ColdFeet wist dat! Ik had bij de zelfmakmayo hetzelfde als jij: ik miste de romigheid. Maar misschien hoort die helemaal niet bij échte mayo (leve Rémia!).
Als je nú gaat.....quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik mayo met olijfolie heb gemaakt vond ik het niet erg lekker. Dus dat is ook weer geen aanrader.
Ik moet het hele weekend werken, dus na vandaag geen leuke dingen meer. Ik wilde eigenlijk om 7 uur nog wat gaan slapen, maar hier zit ik dan, nog steeds wakker en om 10 uur moet ik naar mijn werk
BELLLLLLL je vader, NU!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:54 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, maar, mayo hoort toch wel romig? Als m'n vader m maakt is ie ook wel romig en Calvé, wat natuurlijk de echte is, is ook romig
Mijn hersens zijn helemaal voorgeprogrammeerd, komt helemaal goedquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:55 schreef Duderella het volgende:
Als je nú gaat.....
Neh, ik zou me daar ook niet zo goed toe kunnen zetten, denk ik. Vind het toch al zo knap, dat genachtdienst van een aantal mensen hier.
Alvast een goede wacht in elk geval.
HOE'A! Ik heb Hellmans in huisquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:55 schreef Duderella het volgende:
BELLLLLLL je vader, NU!
Oh en Hellmans... dat is eigenlijk de übermayo van de mayo's! |Zeg maar de oppermayo. De Eindbaas aller Mayo's. Walhalla. Nirvana.
Hier bij de Jumbo.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:57 schreef LieLie het volgende:
En Hellmans ken ik niet, waar hebben ze dat?
Als ze bij Theo Maassen zitten moet je inderdaad even sms'en nu. Of nog beter: even bellen!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:57 schreef LieLie het volgende:
[..]
Zal eens smsen, volgens mij zijn ze bij een toneel iets..
Jumbo en Plus in elk geval. Plastic potten met een blauw draaideksel.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:57 schreef LieLie het volgende:
En Hellmans ken ik niet, waar hebben ze dat?
Ik vind de Jumbo een mooie winkel! Even terzijde.. en die hebben we hier dus helaas niet..quote:
Wij waren een tijdje terug bij Youp, en toen ging er ook ééntje.. en de hele zaal hield zijn adem in en je zag hem denken, maar hij liet het er toch maar bij zittenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:00 schreef Duderella het volgende:
[..]
Als ze bij Theo Maassen zitten moet je inderdaad even sms'en nu. Of nog beter: even bellen!![]()
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:02 schreef LieLie het volgende:
[..]
Wij waren een tijdje terug bij Youp, en toen ging er ook ééntje.. en de hele zaal hield zijn adem in en je zag hem denken, maar hij liet het er toch maar bij zitten
Tot het al dente gaar is?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:54 schreef Duderella het volgende:
Iemand enig idee hoe lang je versgemaakte spaghetti kookt?
quote:- De kooktijd voor verse pasta - is afhankelijk van de (droog) tijd tussen het maken en koken van de pasta:
Niet gedroogde verse pasta heeft circa 1/2 tot 1 minuut nodig.
De kooktijd van gedroogde, verse pasta (zelf gemaakt) kan variëren van 2 tot 5 minuten, afhankelijk van de dikte.
De verse pasta van de AH is in vier minuten klaarquote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:54 schreef Duderella het volgende:
Minuutje ongeveer.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:54 schreef Duderella het volgende:
Thanks!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:56 schreef LieLie het volgende:
[..]
van: http://www.dekooktips.com/warenkennis/graan-rijst/pasta-info.htm
Lekker he? Wij ook straks een filmpje : Adam.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:20 schreef DarkElf het volgende:
flat bread is echt super makkelijk om te maken en erg lekkerLekker gegeten dus.
Nu op de bank ploffen, straks filmpje kijken, wijntje erbij ... lekker zo een rustig weekend samen. Volgende week wordt erg rommelig, en volgend weekend druk dus beetje cocoonen is fijn
Oudjaarsavond! We hadden er maar een Cava op gedronkenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:10 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja, het is oudejaarsavond! Nog even 37!
Ik had wel even een sentiment-moment vandaag. Ik had welgeteld één kaartje van een beste vriendin bij de post vanmorgen. Niets van de ene zus waar ik nog wel contact mee heb. Vond ik ergens zo confronterend: vroeger viel er zo'n heul dik pak kaarten en gekkigheid op je mat als je jarig was, van familie. Hoe dingen veranderen. Alle vaste kaartenschrijvers en maiiligheid-stuurders zijn dood en de rest sms't alleen nog maar (of misschien ook niet eens). Ik zet morgen gewoon mijn telefoon uit, heb ik besloten. Stil protest!
Nu moet het deeg stijven en drinken we een vino verde.
Hey bloezzquote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:31 schreef Bluezz het volgende:
Hey kaasie![]()
Lekkere Chet heb je in je onderdinges
Nee joh, Bluezz rules.quote:
Vertel meer!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:04 schreef SeaOfLove het volgende:
thuis en lekker gegetenmaar dat was ook het enige wat lekker was vanavond
We willen alle smerigesmeuige details van je weten?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:04 schreef SeaOfLove het volgende:
thuis en lekker gegetenmaar dat was ook het enige wat lekker was vanavond
quote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:07 schreef golfer het volgende:
[..]
We willen alle smerigesmeuige details van je weten?
Zegt idd genoegquote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:09 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
dat ik vroeg thuis ben zegt al genoeg
Hij heeft je nog wel even naar huis gebracht hoop ik?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:09 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Duidelijkquote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:09 schreef SeaOfLove het volgende:
Met de taxiquote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:17 schreef kaasplankje het volgende:
Hij heeft je nog wel even naar huis gebracht hoop ik?
Whahahahahahahahaha. Briljantquote:
Veel plezierquote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:24 schreef SeaOfLove het volgende:
toedels envoor iedereen.... richting rotterdam nu. best grappigg dat vrijgezel zijn, ik kan doen wat ik wil
Ik merk dat ik een beetje moeite heb met relatiezaken als overleggen en compromissen, wen er dus niet te veel aanquote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:24 schreef SeaOfLove het volgende:
toedels envoor iedereen.... richting rotterdam nu. best grappigg dat vrijgezel zijn, ik kan doen wat ik wil
have funquote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:24 schreef SeaOfLove het volgende:
aah, da's ook watquote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:45 schreef Isabeau het volgende:
Oh ja, we hebben hier een extra loge. Jongen uit Belgie wiens vriendin plots was opgenomen, niets ernstigs. Maar hij is dus helemaal vanuit Brussel hier naartoe gekomen om er voor haar te zijn en nou mag hij van de ouders van dat meisje daar niet blijven slapenHeb hem maar een plekje in het ziekenhuis gegeven...
Nieuwe taxichauffeur in Rotterdam gevonden?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:24 schreef SeaOfLove het volgende:
Ja, met een groep van 30 man is dat niet altijd vol te houden. Dus dit is orkest is even ter ziele.quote:Op zondag 17 januari 2010 00:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, maar hij is er nu toch mee gestopt? Met die band van hem althans?
Het is ook altijd als tijdelijk project bedoeld geweest. En de oprichter gaat nu weer andere dingen doen.quote:Op zondag 17 januari 2010 00:33 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja, met een groep van 30 man is dat niet altijd vol te houden. Dus dit is orkest is even ter ziele.
Hij wilde sowieso weer met een ander project aan de slag. Geloof dat ze nog wel wat subprojecten vanuit het Hiphop orchestra willen doen.quote:Op zondag 17 januari 2010 00:33 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja, met een groep van 30 man is dat niet altijd vol te houden. Dus dit is orkest is even ter ziele.
Ook jaquote:Op zondag 17 januari 2010 00:34 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Het is ook altijd als tijdelijk project bedoeld geweest. En de oprichter gaat nu weer andere dingen doen.
Absoluut. Ze hebben de nederlandse muziekwereld iig ff laten schuddenquote:Op zondag 17 januari 2010 00:37 schreef borisz het volgende:
[..]
Ook ja. Maar goed ze stonden op Lowlands en ook op North Sea Jazz. Verkochten een hoop platen. Over 2009 te zien een terechte winnnaar
quote:Op zondag 17 januari 2010 00:27 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
Zo, we hebben er net 3 uur over gedaan om uit Leiden thuis te komen.. Veel harder dan 70 wilde niet.
Dat viel nog mee, er lag wel veel prut op de weg voor het grootste deel. Maar op de A50 en A12 rond Arnhem was het wel gladdig ja..quote:Op zondag 17 januari 2010 01:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]Gelukkig weer veilig thuis. Heel erg glad door ijzel, lees ik
quote:Op zondag 17 januari 2010 01:16 schreef golfer het volgende:
V50 kan dat toch makkelijk aan?
Was overigens best wel een leuke film.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:17 schreef golfer het volgende:
We gaan nu echt met een drankje even de late nite film bekijken.
HOE'A!quote:Op zondag 17 januari 2010 01:26 schreef Braamyo het volgende:
zowwww
eindelijk weer semi-bijgelezen, jah sorry jullie posten echt te veel om letterlijk alles van een dag of 5/6 bij te lezen. Nu had ik van voor mijn laatste post in de vorige topic nog niks meegekregen, maar vond het heel tof en ontroerendom te lezen hoe jullie bij hielden wanneer ik eindelijk uit het veld zou komen (overigens inschattingsfoutje van mijn kant met me 8 dagen ^^)
anyways, jullie kakelen er met zijn alle echt zwaar op los en ik kan niets anders zeggen dan me te verheugen op maandag wanneer ik me weer voledig in de topic zal storten![]()
love all en prettig weekend verder
uitgaan was het niet waard, ik kook liever!quote:Op zondag 17 januari 2010 01:49 schreef golfer het volgende:
Rotterdamse taxi-chauffeur was ook niet de moeite waard?
Wat heb je dan in Rotterdam gedaan?quote:Op zondag 17 januari 2010 01:53 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
uitgaan was het niet waard, ik kook liever!
Dank u wel lieve Isa.quote:Op zondag 17 januari 2010 02:19 schreef Isabeau het volgende:
Lang zal ze leven.
Lang zal ze leven.
Lang zal ze leven in de gloria.
In de gloria.
In de gloriaaaaaaaaaaaaa
Hiep Hiep! HOE'A!
AnywayGefeliciteerd, Duderette!
O jakkes.quote:Op zondag 17 januari 2010 02:29 schreef Isabeau het volgende:
Hier is net het eerste slachtoffer van de gladheid richting het stilste kamertje gegaan
Wat romantisch!quote:En de Belg is net gaan slapen. Hij kwam overigens niet uit Brussel, maar uit LeuvenSlechts 17 jaren oud en zijn vriendinnetje is 16. En ze hebben elkaar in world of warcraft leren kennen
Zo schattig!
Ik weet niet wat het verjaarsmenu is! We gaan uit eten, maar ik weet niet waar. Heb er wel zin in, verrassingsetentjes zijn altijd leuk.quote:Ik wil ook altijd opblijven als ik jarig ben gewordenIk ga dan ook zeker niet voor 12 uur naar bed. Eesrt jarig worden. Dan slapen. Je hebt de juiste volgorde aangehouden
Wat is het verjaardagsmenu overigens? Zo te horen was het oudejaarsmenu namelijk geheel naar wens.
quote:Op zondag 17 januari 2010 02:37 schreef Duderella het volgende:
Wat romantisch!![]()
En wat fijn dat je hem een bed kon geven. Mocht dat zo maar, of is dat een boel gedoe?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verrassingsmenu klinkt geweldig!Super idee van de Artyman
Waar hoop je stiekem op?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op zondag 17 januari 2010 02:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb echt geen idee. Ik vind eigenlijk alles prima, als het maar een fijn restaurantje is waar we samen tafelen en lekker wat bomen. Hij kiest vast iets fijns uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verrassingsmenu klinkt geweldig!Super idee van de Artyman
Waar hoop je stiekem op?
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
Hoor net dat het auto versus trein was en de trein won. He bahquote:Op zondag 17 januari 2010 02:29 schreef Isabeau het volgende:
Hier is net het eerste slachtoffer van de gladheid richting het stilste kamertje gegaan
Oew. Bah. Afschuwelijk gewoon. Dan is het zo maar voorbij.quote:Op zondag 17 januari 2010 02:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoor net dat het auto versus trein was en de trein won. He bah
Er waren meer eeuwige studenten? HOE'A!quote:Op zondag 17 januari 2010 03:59 schreef Stereotomy het volgende:
Heerlijke reünie gehad. Doden, zwangeren, ouders, eeuwige medestudenten, niets-veranderden, laissez-fairen en ze vonden m'n bril stoer.
waren in van die feestkroegen, stadhuisplein. is gewoon echt niet mijn ding. gelukkig is delft - rotterdam maar een kwartiertje rijden, dus ik was zo weer thuis.quote:Op zondag 17 januari 2010 01:56 schreef Duderella het volgende:
[..]
Wat heb je dan in Rotterdam gedaan?
Was het niet leuk?
En terechtquote:
P de babe-magneetquote:Op zondag 17 januari 2010 09:14 schreef PdeHoog het volgende:
Dude. Van harte gefeliciteerdEn een goedemorgen allemaal
Zo op pad voor een FOT-meet
Eens kijken of we nog met wat leuks thuis komen
Nou....graagquote:
das mooi toch?quote:Op zondag 17 januari 2010 11:13 schreef Stereotomy het volgende:
MoggelDenk dat ik mijn slaap redelijk onder controle begint te krijgen. VrOEG'A zou ik tot 14:00 in m'n nest zijn blijven liggen ofzo.
.
1) Jij houdt van je zoonquote:Op zondag 17 januari 2010 12:50 schreef Bluezz het volgende:
Oh en gedroomd van een optreden, wij aan de ene kant van een rivier en het publiek aan de andere kant allemaal japanners. Toen kwam er een aardbeving en moesten we een paar liedjes wachten,
toen we weer verder konden stonden mijn moeder en mijn aussiezoon ook ineens tussen het publiek en ik had de verkeerde kleren aan
Alleen bij toneel en Salsa draag ik lenzen, voor de rest altijd bril. Zal hem wel meenemen naar de meet.quote:Op zondag 17 januari 2010 12:51 schreef Bluezz het volgende:
En water voor Tezz en Steer doe je je bril nu altijd op? (ook op de meet) of draag je soms nog lenzen?
quote:Op zondag 17 januari 2010 12:55 schreef Stereotomy het volgende:
1) Jij houdt van je zoon
2) Jij houdt van je moeder
3) Jij houdt van Japanners
Freudiaans hoor, Bloes!
quote:Op zondag 17 januari 2010 09:14 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
waren in van die feestkroegen, stadhuisplein. is gewoon echt niet mijn ding. gelukkig is delft - rotterdam maar een kwartiertje rijden, dus ik was zo weer thuis.
Opletten!quote:Op zondag 17 januari 2010 13:53 schreef Braamyo het volgende:
Dan vraag ik me af wat dan wel jou ding is..... mischien kan iemand die dit leest jou daar dan eens lekker mee verwennen ^^
Ai, veel succes daarmee, hopelijk word ie weer snel beter. gelllukig dat hij weer naar huis mocht, das wel weer tof voor hemquote:Op zondag 17 januari 2010 14:02 schreef DarkElf het volgende:
ah mijn zusje belde net, mijn neefje had bronchitis maar deed heel vreemd vanmorgen... lang verhaal kort; uiteindelijk bleek in t ziekenhuis dat hij longontsteking heeft. arm ding. Gelukkig mocht hij wel mee naar huis en ligt nu te slapen.
ja idd, zo een kleintje in het ziekenhuis is zo zielig. Toen hij een half jaar was moest dat al een keer een week... Gelukkig lijkt hij op zijn tante en ondanks dat hij ziek is heeft hij praatjes voor tienquote:Op zondag 17 januari 2010 14:05 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ai, veel succes daarmee, hopelijk word ie weer snel beter. gelllukig dat hij weer naar huis mocht, das wel weer tof voor hem
Was het maar waar..quote:
idd leuk , en een leuk stel zo met samquote:Op zondag 17 januari 2010 14:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Was het maar waar..Is van vrienden van ons waar we dus op 'kraamvisite' waren. Die hebben ook al een choco teefje van bijna 4 en nu deze kleine Teun er bij. Zooo leuk!!
Ja, hij is daar ook helemaal thuis, ook bij die vrienden. Terwijl Sam een terughoudend type is. Maar dat is Saartje ook (hun oudere teefje), misschien nog wel erger. Dus weten ze precies hoe ze Sam moeten benaderen. Helpt ook dat Sam daar 4 dagen heeft gelogeerd vorig jaar maart. Ging perfect!quote:Op zondag 17 januari 2010 14:27 schreef DarkElf het volgende:
[..]
idd leuk , en een leuk stel zo met sam
Hup, naar de trimmer.quote:Op zondag 17 januari 2010 14:31 schreef Sunnythesun het volgende:
(oef wat moet ik nodig naar de kapper zeg)
Ja teruggelezenquote:Op zondag 17 januari 2010 15:08 schreef Duderella het volgende:
Oh Sun, wat en leuke plaatjes!![]()
Bluezz & golfer, nog teruggelezen? Ik ontdekte vannacht jullie e-card en moest er om gieren!Lief!
![]()
Hoe laat begint je optreden Bluezz?
Ik nietquote:Op zondag 17 januari 2010 15:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Sun, wat een snoepie!! En ik zou in jouw haar een leuke boblijn laten knippen met wat korts qua pony
Weet je wel hoe cool dat er uit ziet?quote:
quote:Op zondag 17 januari 2010 15:17 schreef Bluezz het volgende:
Sun, wat een snoepie!! En ik zou in jouw haar een leuke boblijn laten knippen met wat korts qua pony
Ik had je hoger ingeschat qua inschattingsvermogenquote:Op zondag 17 januari 2010 15:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ow w8Jij bent weer zo'n vent die vind dat een vrouw altijd lang haar moet hebben
Gehaptquote:Op zondag 17 januari 2010 15:26 schreef TAV74 het volgende:
Ik had je hoger ingeschat qua inschattingsvermogen
Springerige bob is leuk toch?quote:Op zondag 17 januari 2010 15:26 schreef Sunnythesun het volgende:
een boblijn en een pony met mijn slag?? Dat is vragen om moeilijkheden!! Nee hoor, ga gewoon weer voor springerige laagjes wat naar voren toe iets langer is zodat het mooi achter mijn oren past en verder geen werk behoeft. Vind ik wel kort genoeg ook
(tot een jaar of 4 terug hing het bijna tot op mijn kont.. ben er nog steeds niet helemaal overheen..
)
Toen mijn haar nog een stuk steiler was had ik een pony achtig ietswat een ramp..
Euhm, neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |