Foodfight!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 09:47 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhDe katten waren zo vriendelijk vanmorgen errug veel lawaai te maken. Dusdanig veel dat ze er zelf van schrokken en 10 minuten onder het bed gezeten hebben
Achteraf bleek dat ze, op de een of andere vage manier, een etensbakje en een waterbakje gebroken hebben
Geen idee hoe, maar ze hebben het voor elkaar gekregen
Goeiemorgenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 09:52 schreef SeaOfLove het volgende:
ik geloof dat ik weer verder moet slapen, maar goedemorgen dus
een beetje te gezellig geloof ik, heb koppijnquote:Op zaterdag 16 januari 2010 09:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
GoeiemorgenGezellige avond gehad?
Whehehehehequote:Op zaterdag 16 januari 2010 09:59 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
een beetje te gezellig geloof ik, heb koppijnbier
Op mijn werk heb je alleen een kans als je meedoet in de Europese aanbesteding en dan met afstand de slechtste kandidaat bent.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:33 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
haha leuk ja..
Maarehh.. ik werk op een basisschool, dus daar heb ik niet zo veel aan. Ben idd wel de vaste fotograaf als er iets moet gebeuren en ze geen vertrouwen in de compactcamera's van school + mislukte ICT'er die ze bedient hebbenRampzalige foto's die hij maakt.. ik moet nog altijd een keer zorgen dat IK de klassenfoto's een keer mag maken.. Hij mist hele benen en de voorste kinderen lijken allemaal een waterhoofd te hebben
Anyway, dat wordt hem dus niet echt
![]()
Maar misschien op Thijs z'n werk idd, dat is een groot kantoor.
graagquote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Whehehehehezullen we maar gaan fluisteren dan..
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:07 schreef Leintjeuh het volgende:
Terug van een avondje werken. Zo even een borreltje en dan tegen het warme lijf van kaasaankruipen
Ik moest m uit bed bellen, hij was vergeten zijn sleutel uit de deur te halen dus ik kon er niet in
ah sleutels.... er begint me weer wat te dagen van afgelopen nachtquote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:11 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik dacht nog: ik moet niet vergeten mn sleutel uit de deur te halen anders kan Lein er straks niet in als ik al in bed lig. Vergeet ik 't alsnog
![]()
Ik heb mezelf aangeleerd mn sleutels in de deur te hangen zodat ik er nooit naar hoef te zoeken. Ik ben nogal verstrooid soms.
was supergezellig. en ik was tralaja. en toen liep ik over de galerij en zomaar spontaan gingen mijn sleutels naar beneden. nachtwerk dusquote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:29 schreef Den_Haag het volgende:
Handig Kaas
SOllie, hoe was de stapavond?
Hoi seaoflovequote:Op zaterdag 16 januari 2010 09:52 schreef SeaOfLove het volgende:
ik geloof dat ik weer verder moet slapen, maar goedemorgen dus
haha, hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:38 schreef SeaOfLove het volgende:
Oh en ik had daarna nog een diep telefoongesprek gehad met de taxichauffeur dus, met hem ga ik dinsdag naar de bios
ja al een tijdje hoor onder deze naamquote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:01 schreef Paul het volgende:
[..]
Hoi seaofloveben jij ook weer op fok
?
Ohjaquote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:06 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ja al een tijdje hoor onder deze naamhad jou even geleden toch op msn over sebas.
CUL-meet, 20 februari in Utrecht (deel 3)quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:02 schreef Vork het volgende:
Hallo tuig en aanverwanten. Heb ik wat gemist?
Bij welk ziekenhuis werk jij ?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:11 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
CUL-meet, 20 februari in Utrecht (deel 3)
Check enzo. Verder nog iets?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:11 schreef Leintjeuh het volgende:
CUL-meet, 20 februari in Utrecht (deel 3)
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:38 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
was supergezellig. en ik was tralaja. en toen liep ik over de galerij en zomaar spontaan gingen mijn sleutels naar beneden. nachtwerk dusOh en ik had daarna nog een diep telefoongesprek gehad met de taxichauffeur dus, met hem ga ik dinsdag naar de bios
Ik werk niet bij een ziekenhuisquote:
Leuk! Enne, is alles al overgebracht?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:41 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen! (het kan nog) Ik mis nog steeds mijn kellog's honey nut
Hier geen nieuws, wel wat spierpijn van het sjouwen van gisteren (tara & freecell verhuist).
quote:TARA en Freecell hebben even geen internet dus geef ik maar even de update. Ze wonen nu echt in het nieuwe huis. Bijna alle spullen zijn over, er liggen nog wat losse spulletjes in het oude huis die nog verhuist moeten worden en er staan nog wat meubels die niet mee gaan zoals de oude bank.
In het nieuwe huis is het uiteraard nog wat gaos met overal losse dozen maar de zolder lost een hoop van die troep op. L vond alles best en ging lekker slapen zodra hij op zijn nieuwe kamer in zijn bed werd gelegt en Jaina (de kat) vond alles wat vreemd maar toen de horde verhuizende mensen weer weg waren kwam ze toch onde de bank vandaan en ging het huis verkennen.
Oh mijn zusje werkt bij het UMCquote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:06 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik werk niet bij een ziekenhuisMaar ik zou nog steeds niet posten waar ik wel werk, want ik mopper teveel over m'n werk.
Moi.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:51 schreef Den_Haag het volgende:
Wie was trouwens ook alweer naar zo'n super gave hotel-appartement geweest in Antwerpen? Die in beetje Marokkaanse sferen was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |