Alleen 2005 wil em terugquote:
was joke mc martin blijft baas die is tijdloosquote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:40 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Mag niet, 2010 heeft hem in bezit
De Nederlandse Eminem. Hij is echt goed!quote:
De blanke elite spreekt zoals elke elite hun moedertaal. VMBO-negers die 'smatjes hosselen en poppo's klikken' spreken geen van beide.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:21 schreef Metaan het volgende:
[..]
De blanke elite spreekt Engels, de gangsta s Nederlands.
BlackJoker
Black G
De blanke elite bestaat in Nederland uit trieste consumenten die cd tjes moeten kopen van Engelstalige artiesten (niet creatief genoeg om zelf iets te produceren), en de volgende dag weer naar Hogeschool of Universiteit moeten om hun lessen in het Engels te krijgen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:29 schreef fs180 het volgende:
[..]
De blanke elite spreekt zoals elke elite hun moedertaal.
Jij bent ervan overtuigd dat studenten de blanken elite zijn?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:59 schreef Metaan het volgende:
[..]
De blanke elite bestaat in Nederland uit trieste consumenten die cd tjes moeten kopen van Engelstalige artiesten (niet creatief genoeg om zelf iets te produceren), en de volgende dag weer naar Hogeschool of Universiteit moeten om hun lessen in het Engels te krijgen.
Nederlandse Gangsta' s schamen zich niet en leiden de opstand.
[ afbeelding ]
Rbdjan
Flex ft. RBDjan - Opstand
150.000 keer bekeken
Die woont in terneuzen, das vlakbij waar ik woonquote:
Moelijk om die mafkees heen te kijken hequote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:05 schreef KaMo het volgende:
[..]
Die woont in terneuzen, das vlakbij waar ik woon
Volgensmij heb ik hem wel eens zien lopen door de stad
En zo is het!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:14 schreef Metaan het volgende:
[ afbeelding ]
Deventer.
"Alleen echte tuigmensen,
Mogen met me praten."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |