Bij DA kun je VSM bestellen...heb dat in het verleden wel eens gedaan en was geen enkel probleemquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:25 schreef Strega het volgende:
[..]
Heeft je Da geen homeopatische medicijnen? Hij/zij zou ze rechtstreeks bij VSM moeten kunnen bestellen.
Volgens mij heeft Agradi ze sowieso, maar ik zoek morgen nog wel even.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:37 schreef DeZwabber het volgende:
ik begin een leven te krijgen, ik ben al een tijdje uit de top 100
Da's gisteren dus niet gelukt.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:39 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik sta gelukkig nooit helemaal bovenaan en vaak ben ik er helemaal niet te vinden
Nee op 76...ik had gisteren geen levenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's gisteren dus niet gelukt.![]()
Ik ben al een paar dagen wat lager in de ratings. Is ook prima, teveel Cat kan vermoeiend zijn.
quote:
aah, die welle, goeie filmquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:51 schreef kitao het volgende:
Iemand wil net als Harajuku met de knopjes spelen....
![]()
Als jij een mod mocht zijn op Fok!
roddel , roddel..
ps , geen top 100 vandaag voor mij , ik was 10 uur lang niet online....
![]()
het blijft in je geheugen hangen , da's zeker.quote:
au.....quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:06 schreef ALTER-EGO het volgende:
Alowa!
Ik heb teveel gemist om bij te lezen, dus ik val maar gewoon met de deur in de sc.
als je morgen maar niet gaat klagen dat ik je wakker hield...quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:21 schreef Bamba het volgende:
Ik moet eigenlijk echt gaan slapen, anders ben ik morgen zo verrot...Maar heb nog helemaal geen zin...
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:26 schreef Bamba het volgende:
[WIN] 18+ pakket vol spannend spul van Christine le Duc NSFW
Dit is echt een prijsvraag voor Tombola!!!
Niet voor de speeltjes ofzo, maar omdat je in 50 woorden je meest opwindende seks ervaring moet vertellen. En zij kan het zo mooi vertellen
wel als wij daar heen gaan toch ?quote:
Da's een uitdagingquote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hahahahahaha, maar in 50 woorden!!!
das kort!
Da's waarquote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wel als wij daar heen gaan toch ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |