Have fun!quote:Op maandag 8 maart 2010 17:52 schreef Da_Ripper het volgende:
XL Gravity & XL Gothic moet ik nog kijken ... en XL Greek komt eraan, 120 min QI
Das wel minder ja..quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:40 schreef CherryLips het volgende:
Nee. Er stond ook nergens dat je per se in de UK moet wonen, maar je weet pas tien dagen van tevoren of je een plekje hebt en dat boekt zo lastig
.
Hij was inderdaad weer goed en zowaar verstaanbaarquote:
Volgens wikipedia komen er nog 2 compilatie uitzendingen..quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:33 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hij was inderdaad weer goed en zowaar verstaanbaar. Dat stuk met Rob was erg komisch, soort relatietherapie
Ik dacht trouwens dat Geometery de laatste was, is komende maandag dan de XL versie?
Ah ok, hoop wel dat de XL afleveringen ook nog een keer komen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:35 schreef qu63 het volgende:
[..]
Volgens wikipedia komen er nog 2 compilatie uitzendingen..
http://en.wikipedia.org/wiki/QI_%28G_series%29
Thanksquote:Op maandag 5 april 2010 20:48 schreef qu63 het volgende:
A lovely QI compilation show with lots of new bits is only an hour away. 8.30 on BBC1. Are you watching?
http://twitter.com/qikipedia/status/11654768814
Nee, sinds de pilot nietquote:
http://twitter.com/stephenfry/status/14909579771quote:Recording definite 100th QI tonight (Weds was in fact 99th + pilot show) @realrossnoble @realdmitchell Jeremy Clarkson @alandavies1 + self 4:28 PM May 28th
Oh?quote:
Dan zit ik weer bij een verjaardagquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:23 schreef Lehcimus het volgende:
Ook gemist vandaag. Maar morgen nieuwe poging met QI XL om 21:45
Het leek net of 'ie uit de jaren '60 was ontsnapt. Wel weer een ontzettend leuke aflevering. Ross Noble is echt een aanwinst voor het programmaquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:58 schreef qu63 het volgende:
Stephen's jas, das en shirt zien er wel afschuwelijk uit zeg!
Ik ga er wel van uit jaquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:06 schreef CherryLips het volgende:
Ah weer vergetenMorgen XL hoop ik?
Toch wel van het lachen mag ik hopen he..quote:Op woensdag 29 september 2010 16:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik zat zowat te janken bij de laatste QI XL.
Uiteraardquote:Op woensdag 29 september 2010 19:17 schreef qu63 het volgende:
[..]
Toch wel van het lachen mag ik hopen he..
Hij was inderdaad nogal irritant, maar met zoveel verschillende gasten zitten er natuurlijk altijd wel wat mindere gasten tussen. Vorig seizoen hadden ze er ook een paar, o.a. Ronni Ancona en Johnny Vegas.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:43 schreef Jordy-B het volgende:
Ik vind die Gyles Brandreth een lul... Dat geloer in de camera ook.
Wat een eikel die Chord Overstreet.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:59 schreef Pepersaus het volgende:
[..]
Hij was inderdaad nogal irritant, maar met zoveel verschillende gasten zitten er natuurlijk altijd wel wat mindere gasten tussen. Vorig seizoen hadden ze er ook een paar, o.a. Ronni Ancona en Johnny Vegas.
Nou ja, smaken verschillen.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:59 schreef Pepersaus het volgende:
[..]
Hij was inderdaad nogal irritant, maar met zoveel verschillende gasten zitten er natuurlijk altijd wel wat mindere gasten tussen. Vorig seizoen hadden ze er ook een paar, o.a. Ronni Ancona en Johnny Vegas.
Ik vind em juist naïef, das iets anders dan domquote:Op woensdag 29 september 2010 22:44 schreef wonderer het volgende:
Johnny Vegas kan ik echt niet hebben, zo dom
Daar heb je gelijk in. Hoe dan ook ergert het me, ik heb liever intelligente humor.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:35 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik vind em juist naïef, das iets anders dan dom
Of absurde humor, zoals Sean Lock en Bill Baileyquote:Op donderdag 30 september 2010 19:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Hoe dan ook ergert het me, ik heb liever intelligente humor.
Daar moet je volgens mij ook best intelligent voor zijn, om dat te kunnen bedenkenquote:Op donderdag 30 september 2010 19:53 schreef qu63 het volgende:
[..]
Of absurde humor, zoals Sean Lock en Bill Bailey
Of gewoon knettergek!quote:Op donderdag 30 september 2010 20:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daar moet je volgens mij ook best intelligent voor zijn, om dat te kunnen bedenkenMaar inderdaad.
Of om zo'n geweldig anagram te makenquote:Op donderdag 30 september 2010 20:04 schreef qu63 het volgende:
[..]
Of gewoon knettergek!
Alhoewel Jimmy Carr toch wel enige hersencellen bezit, als je er van uit gaat dat je dat nodig hebt om marketingmanager te worden bij Shell
Das waar.. Dat vind ie zelf eigenlijk ook!quote:Op donderdag 30 september 2010 20:10 schreef wonderer het volgende:
Ik geloof niet dat marketing samengaat met intelligentieBij Jimmy kan ik het meestal wel hebben omdat het zo duidelijk een act is.
http://en.wikipedia.org/wiki/QI_%28H_series%29quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:22 schreef wonderer het volgende:
Weet iemand welke aflevering met Eddie Izzard is?
Volgens deze site wordt die aflevering op oudejaarsavond uitgezonden.quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:34 schreef qu63 het volgende:
ONbekend dus nog wanneer deze uitgezonden wordt
Dan pas?quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:52 schreef Pepersaus het volgende:
[..]
Volgens deze site wordt die aflevering op oudejaarsavond uitgezonden.
Hmz, zie nu ook dat de uitleg bij de episodes ook al 3 weken niet bijgewerkt isquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:34 schreef qu63 het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/QI_%28H_series%29
Hij was erg goed inderdaadquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:55 schreef Da_Ripper het volgende:
OMG S08E05- lang geleden dat ik zo heb moeten lachen
![]()
quote:Ik vond Allen deze keer gewoon grappig ipv naïef/dom/onwetend! Ook jammer van z'n 2 fouten, anders had ie 3e geweest!Op zondag 24 oktober 2010 17:31 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik betrap mezelf erop dat ik minder vaak hardop zit te lachen dan andere series. Maar goed, het blijft een topserie
Een absoluut briljante speech. Heb hem al een aantal keer gezien en het blijft ontroerend.quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 12:00 schreef qu63 het volgende:
Damn, Stephen Fry over de katholieke kerk: http://www.dailymotion.co(...)ephen-fry_shortfilms
Hij is schérp!
Huh? Helemaal geen XL dus dit weekend?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:25 schreef DaFrenk het volgende:
Geen QI XL vanavond op BBC 2Dan morgen maar downloaden.
Vooral ook omdat hij alleen het instituut 'katholieke kerk' affikt, niet het katholieke geloof. Daar maakt ie wel een duidelijk verschil in!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:51 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Een absoluut briljante speech. Heb hem al een aantal keer gezien en het blijft ontroerend.
Nou ja, hij fikt niet de individuele gelovige af. Hij heeft het wel over het bizarre dogma van transsubstantiatie bijvoorbeeld.quote:Op zondag 31 oktober 2010 10:59 schreef qu63 het volgende:
[..]
Vooral ook omdat hij alleen het instituut 'katholieke kerk' affikt, niet het katholieke geloof. Daar maakt ie wel een duidelijk verschil in!
Ik download gewoonquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:18 schreef qu63 het volgende:
Kijkt er nog wel iemand live of downloaden we allemaal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |