abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78210899
Ik vraag me soms wel eens af, vraag niet hoe ik er op kom , of het zo zou zijn als je onthoofd wordt dat je dan nog kunt lachen of knipogen of iets dergelijks.
Geen eendagsvlieg, dit is het voor nou.
  zaterdag 20 februari 2010 @ 00:31:43 #102
139230 El_Chica_Del_Fuego
Nee, ik wil geen Mac }:|
pi_78211818
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 00:15 schreef kaasindekoelkast het volgende:
Ik vraag me soms wel eens af, vraag niet hoe ik er op kom , of het zo zou zijn als je onthoofd wordt dat je dan nog kunt lachen of knipogen of iets dergelijks.
Lees het topic dan, er zijn 'n heel aantal posts over het verhaal dat iemand die onthoofd werd nog een halve minuut bleef knipperen met zijn ogen... Volgens dat verhaal kan dat dus, volgens mij is dat een broodje aap / heel erg overdreven verhaal. Probeer het eens op jezelf, zou ik zeggen!
*Think outside the box*
pi_78268516
ik heb meegekregen dat sterven het omgekeerde van geboren worden is.

ik kan ook verkeerd zijn, schiet me niet dood.
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_78297756
Bij een hartstilstand wordt er geen zuurstof meer vervoerd naar je lichaamsdelen, ik denk dus dat je zwart ziet, flauwvalt en even laten hersendood bent. Heel erg zal het dus niet zijn, verdrinken bijvoorbeeld is (wat ik vaak hoor) de ergste dood omdat je bij bewustzijn bent als je lucht op raakt en je luchthap-reflex in werking treedt.

Verbranden lijkt me overigens ook verschrikkelijk, doe mij maar gewoon doodgaan in mijn slaap.
Penrue,
FOK! Forum lid!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')