dat is wel heel erg pauperig hoor.quote:Ik wil nu in me msn naam als persoonlijke bericht haar laten weten dat ze er niet alleen voor staat en dat ik het spijtig voor haar vind.
Mee eens zo erg is het niet beetje melodramatischquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dat is wel heel erg pauperig hoor.![]()
En ze gaat niet dood of zo... tis geen kanker.
praat gewoon met haar. Maar ga haar niet zielig lopen vinden.
Het is, ik zit in een put!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:29 schreef Neleos het volgende:
Het leven doet jou motherfucking zeer
het leven is kut want jij zit in de put
Wat moet ik nou doen?
Balletje schoppen op het veldquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:44 schreef Bellatrix het volgende:
Ga met haar praten, ga leuke dingen met haar doen, laat haar zien dat dit niet het einde van een leuk leven hoeft te zijn. Een msn zin helpt niet.
Ik vergat de OP te quoten.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:16 schreef Vinsjuh het volgende:
Hallo, ik heb een goeie vriendin, die heeft slijmbeurs ontsteking in haar heup, nu is ze vandaag naar het UMCG Geweest, daar heeft ze te horen gekregen dat ze er niks aan kunnen doen, ze kunnen opereren maar dat kan het nog erger maken.. nu moet ze ermee leren leven
Ik wil nu in me msn naam als persoonlijke bericht haar laten weten dat ze er niet alleen voor staat en dat ik het spijtig voor haar vind.
Weet iemand misschien een toepasselijke en goeie quote/citaat/gezegde waardoor ze een beetje kan zien dat ik met haar pijn mee leef zeg maar?
Zo iets als;
Doubt is a pain too lonely to know that faith is his twin brother,
Maar dan beetje meer persoons gericht en het liefst in het nederlands zeg maar...
Ze heeft het voetballen op moeten geven, en ze mag alleen nog maar zwemmen, rek en strek oefeningen doen. maar ik heb het erg met haar te doen.
Graag wel even serieus OT blijven <3
Groetjes,
Vinnie
Dennis, wil je dat nooit meer doen?quote:
Waarom zou ik meermaals de OP van dit topic quoten Deepak?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:06 schreef deepart het volgende:
[..]
Dennis, wil je dat nooit meer doen?
Je zou morgen vergeten kunnen zijn dat je de OP al had gequote omdat je met je hoofd tussen de wc pot en bril vast bent komen te zitten.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:08 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Waarom zou ik meermaals de OP van dit topic quoten Deepak?
Dan is het extra aardig om alsnog een quote te hebben!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:13 schreef deepart het volgende:
[..]
Je zou morgen vergeten kunnen zijn dat je de OP al had gequote omdat je met je hoofd tussen de wc pot en bril vast bent komen te zitten.
Om dat niet te laten gebeuren pis en schijt ik altijd in de gootsteen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:13 schreef deepart het volgende:
[..]
Je zou morgen vergeten kunnen zijn dat je de OP al had gequote omdat je met je hoofd tussen de wc pot en bril vast bent komen te zitten.
dude.. dat is hem!quote:Doubt is a pain too lonely to know that faith is his twin brother,
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:44 schreef Bellatrix het volgende:
Ga met haar praten, ga leuke dingen met haar doen, laat haar zien dat dit niet het einde van een leuk leven hoeft te zijn. Een msn zin helpt niet.
Krantje pappie pauperrapsquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:29 schreef Neleos het volgende:
Het leven doet jou motherfucking zeer
het leven is kut want jij zit in een put
Wat moet ik nou doen?
Wie spreekt hier over terminaal?quote:Op zondag 17 januari 2010 20:40 schreef Smart_ass het volgende:
Een slijmbeursontsteking gaat toch gewoon over?
Nog nooit gehoord dat zoiets terminaal is. Dus beetje overdreven allemaal he.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |