Mja, Kubus heeft er niet genoeg. Zit vaak ook een andere Citaro Gelede opquote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zouden de P+R-Citaro's met een verhoogd defectenstand kampen?
Ik denk dat hetzelfde probleem ook speelt bij de gelede CItaro's op de Groningse stadsdienst. Genoeg Citaro GÜ's daar te bespeuren.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mja, Kubus heeft er niet genoeg. Zit vaak ook een andere Citaro Gelede op
Dat zal zijn, maar je begrijpt toch wel dat ik verbaasd kijk als ik van het arriva terrein een bus de lijndienst op zie gaan ?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:34 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Inderdaad, er zijn te weinig gelede bussen bij Qbuzz, die komen nog.
heb je gezien dat de bus passagiers meenam?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:52 schreef marcel.nl het volgende:
[..]
Dat zal zijn, maar je begrijpt toch wel dat ik verbaasd kijk als ik van het arriva terrein een bus de lijndienst op zie gaan ?
Ja zeker, en 22 op de achter display. Zonder twijfel. (en dat lijnnummer stond er eerder niet op toen die bus op parkeerterrein stond)quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
heb je gezien dat de bus passagiers meenam?
Dat is het ook, maar vergeet niet: er stond geen arriva meer op. Helemaal niets trouwens.quote:Op zondag 21 februari 2010 11:41 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Toch vind ik het maar apart dat een Arriva-man op lijn 22 gaat rijden.
mja vind ik ookquote:Op zondag 21 februari 2010 07:39 schreef marcel.nl het volgende:
Ik moest zelf de drukke Sontweg opdraaien en rechtsaf, de andere kant op, ik kon onmogelijk een foto schieten met bijvoorbeeld mijn telefoon. Ik hoop dat er ergens op het net nog een reportage opduikt met iemand die foto's schoot op bijvoorbeeld Groningen CS.
Ik blijf het trouwens vreemd vinden dat in september/oktober 2008 een aantal man gasbussen met veel poeha worden geintroduceerd door het ov-bureau en Arriva, om die net een jaar later weer buiten dienst te stellen.
Kan het niet zijn dat QBuzz (of de provincie/gemeente) die bus overgenomen hebben heeft en hem, in afwachting op z'n nieuwe jasje, maar vast in gebruik hebben heeft genomen wegens tekorten aan materieel?quote:Op zondag 21 februari 2010 12:05 schreef marcel.nl het volgende:
[..]
Dat is het ook, maar vergeet niet: er stond geen arriva meer op. Helemaal niets trouwens.
Dus zogezegd witte omlijsting, blauwe zijkant, oranje achterklep.
Geen logo's enzovoort.
Voorheen was het zo dat bij niet-werkende lezers je gewoon mee mocht behalve bij een aantal chauffeurs die vonden dat dat niet zo was. Eerder deze week weer zo eentje, met wie ik fel in discussie ging. Hij wees me op de cxx site, dus ik kijken en dan tref ik dit aanquote:Wat als u niet kunt inchecken ...
... omdat u uw kaart kwijt bent
Betaal uw reis met een ander vervoerbewijs. Bent u een persoonlijke OV-chipkaart kwijt, laat deze dan blokkeren via 0900 - 0980 (0,10 euro p/m).
... omdat de kaartlezers niet werken
Betaal uw reis met een ander vervoerbewijs. Reist u op een reisproduct, dan kunt u reizen op uw zichtkaart. Deze toont u aan de chauffeur of aan een controleur als deze om uw vervoerbewijs vraagt.
... omdat u een foutmelding krijgt
Betaal uw reis met een ander vervoerbewijs. Er is een aantal foutmeldingen mogelijk
mee eensquote:Op zondag 21 februari 2010 22:03 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je vergeet VDL Jonckheere, maar Van Hool levert kwalitatief betere bussen.
Wat als de OV-chipkaart apparatuur niet werkt?quote:Op zondag 21 februari 2010 20:43 schreef RubenK het volgende:
Van de connexxion site:
[..]
Voorheen was het zo dat bij niet-werkende lezers je gewoon mee mocht behalve bij een aantal chauffeurs die vonden dat dat niet zo was. Eerder deze week weer zo eentje, met wie ik fel in discussie ging. Hij wees me op de cxx site, dus ik kijken en dan tref ik dit aan
Het wordt toch steeds gekker met die ov-shitkaart zooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |