abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76859284
Beste allemaal,

Onlangs is de Ipod Nano van mn vriendin gestolen. Ik wil haar graag een andere geven, maar ik vind de nieuwste generatie Ipod Nano te duur. En trouwens, een camera op dat ding is ook overbodige luxe.

Ik ben dus op zoek naar een Ipod Nano 3G, zoals deze:

Wie o wie heeft er ooit eentje gekocht, maar gebruikt hem eigenlijk niet meer? Ik wil hem graag overnemen. Minimaal gevraagde grootte is 4GB.
Ik ben van pindavlees
pi_76859601
Kniert
pi_76859635
Ik heb hem in het blauw (de 2de op de foto). 8GB werkt prima, zitten wel flink wat krasjes op op de achterkant.
Hoeveel heb je ervoor over?

Heb trouwens het originele doosje er ook nog bij.
pi_76859716
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 17:50 schreef Tahiti het volgende:
Kniert
Bedankt voor deze boeiende reactie.
Ik ben van pindavlees
pi_76859830
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 17:50 schreef IrCute het volgende:
Ik heb hem in het blauw (de 2de op de foto). 8GB werkt prima, zitten wel flink wat krasjes op op de achterkant.
Hoeveel heb je ervoor over?

Heb trouwens het originele doosje er ook nog bij.
Kun je er misschien een fotootje van maken? Vooral van de krasjes ..
Ik ben van pindavlees
pi_76860522
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behoorlijk bekrast dus, heb er de bureaulamp vol op gezet zodat het duidelijk te zien was
Kan me voorstellen als je hem niet kado aan je vriendin wil doen Ik heb er nooit een hoesje oid omheen gedaan dus altijd los in mijn zak/tas en op tafel. Vandaar de miljoenen krassen Heb nu een IPhone dus de IPod is overbodig! (Ga met mijn iphone wel beter om )
  vrijdag 15 januari 2010 @ 18:13:23 #7
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_76860562
hahaha wat een leuk vriendje ben je
in plaats van een mooie nieuwe iPod te halen een ding halen die minimaal 2 jaar oud is
zoek een baan zou ik zeggen
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_76860729
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 18:13 schreef MacorgaZ het volgende:
hahaha wat een leuk vriendje ben je
in plaats van een mooie nieuwe iPod te halen een ding halen die minimaal 2 jaar oud is
zoek een baan zou ik zeggen
Zo lang jij van nix weet stel ik voor dat je gewoon niet reageert.
Ik ben van pindavlees
pi_76860920
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 18:12 schreef IrCute het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behoorlijk bekrast dus, heb er de bureaulamp vol op gezet zodat het duidelijk te zien was
Kan me voorstellen als je hem niet kado aan je vriendin wil doen Ik heb er nooit een hoesje oid omheen gedaan dus altijd los in mijn zak/tas en op tafel. Vandaar de miljoenen krassen Heb nu een IPhone dus de IPod is overbodig! (Ga met mijn iphone wel beter om )
Het is ook geen cadeau voor mn vriendin, ze mag mijn Ipod houden. Deze is uiteindelijk voor mezelf
50 EUR excl?
Ik ben van pindavlees
pi_76860948
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 18:22 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Het is ook geen cadeau voor mn vriendin, ze mag mijn Ipod houden. Deze is uiteindelijk voor mezelf
50 EUR excl?
Zal er even over nadenken
  vrijdag 15 januari 2010 @ 18:24:50 #11
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_76860993
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 18:23 schreef IrCute het volgende:

[..]

Zal er even over nadenken
Ik ben van pindavlees
pi_76873378
Heb hier ook een blauwe Ipod Nano 3g van 8 GB. Achterkant is ook bij mij ook redelijk bekrast, scherm is echter krasvrij.

Met orgineel doosje + boekjes en oordopjes (waar de rubbertjes vanaf zijn) en mag weg voor 50 Euro exclusief verzendkosten. De USB kabel houd ik liever zelf als reserve voor mijn Iphone, maar mag voor 5 Euro extra ook weg. Ophalen in Delft is ook mogelijk.

Laat maar weten of je interesse hebt

EDIT: Is hier via Fok gekocht
pi_76876307
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 23:09 schreef petorr het volgende:
Heb hier ook een blauwe Ipod Nano 3g van 8 GB. Achterkant is ook bij mij ook redelijk bekrast, scherm is echter krasvrij.

Met orgineel doosje + boekjes en oordopjes (waar de rubbertjes vanaf zijn) en mag weg voor 50 Euro exclusief verzendkosten. De USB kabel houd ik liever zelf als reserve voor mijn Iphone, maar mag voor 5 Euro extra ook weg. Ophalen in Delft is ook mogelijk.

Laat maar weten of je interesse hebt

EDIT: Is hier via Fok gekocht
Delft is wel behoorlijk in de buurt iig. Ik ga er even een nachtje over slapen, thanks voor je aanbod
Ik ben van pindavlees
pi_76882258
Koop hem maar van petorr, dan geef ik de mijne aan mijn moeder
pi_76969268
Slotje op verzoek!