Oh, dat ben ik dan weer vergeten.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:59 schreef Kenju het volgende:
[..]
Maar dat was het uiteindelijk vooral voor haar toch wel? Ze zei ook dat ze wilde dat hij zou vragen of ze wilde blijven oid. Maar Will deed dat niet. Zij wilde daar verder niets over zeggen omdat zij zo vaak tegen Will had geroepen dat hij niet verliefd op haar mocht worden, omdat ze anders hem zou verlaten, terwijl in werkelijkheid zij dus juist op hem verliefd geworden was.
Ja, die zaken over Kalinda was ik al helemaal vergeten! Dat wordt nog wat. En je kan inderdaad gelijk hebben. Kalinda is niet zo iemand die zichzelf helemaal bloot geeft. Die vriendschap tussen Kalinda en Alicia was echt speciaal. Hopelijk wordt dat weer wat (ook al snap ik Alicia dat ze zei dat het nooit meer hetzelfde kon worden, maar gelukkig wil ze het proberen. Geeft ook weer aan dat ze veel om Kalinda geeft.)quote:Op maandag 19 maart 2012 14:52 schreef AlwaysHappy het volgende:
Die blik van Kalinda...tja. Ik denk niet dat er nog iets boven water gaat komen dat hun beginnende vriendschap echt teruggooit ( die verhaallijn herhalen zullen ze niet doen ), maar ik denk dat de blik meer te maken heeft met het feit dat Kalinda niet zo in elkaar zit om open te zijn over haarzelf. Het zal haar veel moeite kosten. Geeft alleen maar aan hoeveel ze om Alicia geeft.
Hetgene waar ik naar uit kijk is die ''zaken'' die Alicia had overgenomen van Will. Zaken die over Kalinda gaan. Ik heb zo'n gevoel dat haar ''blik'' daar ook mee te maken kan hebben. En dan niet dat het haar vriendschap kost, maar dat ze wel bang is die te verliezen door iets wat ze gedaan heeft in het verleden. Misschien dat Alicia erachter komt dat ze lesbian is of getrouwd is nog...spannend!
Leg uit? Ik snap 'm niet.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:44 schreef Tegan het volgende:
Ik ben bij 3x08. Iedere keer als ik Eli Gold zie moet ik denken aan dit.
[ afbeelding ]
Bril-jant subplot.
vind je het al beter worden? In NL word het nu trouwens ook elke zaterdag uitgezonden ; as zaterdag 3x09quote:Op maandag 19 maart 2012 19:44 schreef Tegan het volgende:
Ik ben bij 3x08. Iedere keer als ik Eli Gold zie moet ik denken aan dit.
[ afbeelding ]
Bril-jant subplot.
Ik heb geen tvabo.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:45 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
vind je het al beter worden? In NL word het nu trouwens ook elke zaterdag uitgezonden ; as zaterdag 3x09
Dat is ook een belachelijk grappig verhaal over kaas. Lees het eens, het is echt een dun boekje. 80 bladzijdes ofzo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:15 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ah! Lees net deze spoiler :Eerste deel van de spoiler: yay!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tweede deel van de spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar, maar maar... ik had de hoop opgegeven betreffende Kalinda en Cary, juist omdat ik dacht dat ze lesbisch was. Maar misschien is hij gewoon niet haar typequote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:26 schreef Mry het volgende:
Oh en Kalinda lijkt me toch wel hartstikke bi!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., Cary, Dana.., Donna, Blake, and so on.
Ik ben echt geobsedeerd door deze serie
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 20-03-2012 22:52:44 ]
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:52 schreef AlwaysHappy het volgende:
Die chick van de FBI (Dat is goed nieuwsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Some people should be around your entire life; others should just make an appearance.
Bij mij zijn het 3 pagina'squote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:14 schreef Goofoyou het volgende:
Trouwens, leuk dat dit topic weer leeft. Al 5 pagina's sinds de reincarnatie van het topic![]()
En ik weet niet of ik zo blij ben met die FBI-vrouw. Zij boeit me eigenlijk niet echtKalinda gebruikt haar gewoon.
Misschien heeft een casting director een "thing for ethnic women"quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:57 schreef Tegan het volgende:
Ik vind het maar verwarrend, al die Indische chicks met lang donker haar. Kalinda, Dana, die andere ADA...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Some people should be around your entire life; others should just make an appearance.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |