abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109286228
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 18:59 schreef Kenju het volgende:

[..]

Maar dat was het uiteindelijk vooral voor haar toch wel? Ze zei ook dat ze wilde dat hij zou vragen of ze wilde blijven oid. Maar Will deed dat niet. Zij wilde daar verder niets over zeggen omdat zij zo vaak tegen Will had geroepen dat hij niet verliefd op haar mocht worden, omdat ze anders hem zou verlaten, terwijl in werkelijkheid zij dus juist op hem verliefd geworden was.
Oh, dat ben ik dan weer vergeten. :P Dan begrijp ik haar reactie wel ja.
Ja, ik snapte de rechtszaak deze keer ook niet helemaal, maar ik laat het gewoon voor wat het is. :P

quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 14:52 schreef AlwaysHappy het volgende:
Die blik van Kalinda...tja. Ik denk niet dat er nog iets boven water gaat komen dat hun beginnende vriendschap echt teruggooit ( die verhaallijn herhalen zullen ze niet doen ), maar ik denk dat de blik meer te maken heeft met het feit dat Kalinda niet zo in elkaar zit om open te zijn over haarzelf. Het zal haar veel moeite kosten. Geeft alleen maar aan hoeveel ze om Alicia geeft.

Hetgene waar ik naar uit kijk is die ''zaken'' die Alicia had overgenomen van Will. Zaken die over Kalinda gaan. Ik heb zo'n gevoel dat haar ''blik'' daar ook mee te maken kan hebben. En dan niet dat het haar vriendschap kost, maar dat ze wel bang is die te verliezen door iets wat ze gedaan heeft in het verleden. Misschien dat Alicia erachter komt dat ze lesbian is of getrouwd is nog...spannend!
Ja, die zaken over Kalinda was ik al helemaal vergeten! Dat wordt nog wat. En je kan inderdaad gelijk hebben. Kalinda is niet zo iemand die zichzelf helemaal bloot geeft. Die vriendschap tussen Kalinda en Alicia was echt speciaal. Hopelijk wordt dat weer wat (ook al snap ik Alicia dat ze zei dat het nooit meer hetzelfde kon worden, maar gelukkig wil ze het proberen. Geeft ook weer aan dat ze veel om Kalinda geeft.)

quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 19:44 schreef Tegan het volgende:
Ik ben bij 3x08. Iedere keer als ik Eli Gold zie moet ik denken aan dit.

[ afbeelding ]

Bril-jant subplot :D.
Leg uit? Ik snap 'm niet. :+

Trouwens, promo van de volgende aflevering, met Matthew Perry:

[ Bericht 10% gewijzigd door Goofoyou op 19-03-2012 20:24:21 ]
pi_109287817
Ik heb echt iets tegen die Perry, haha. Door zn rol in Friends.

Ik las dat die vriendin van Kalinda van de FBI er die afl ook bij zit. die hebben super chemie :D
  maandag 19 maart 2012 @ 20:51:55 #153
300718 Kenju
Say It!!??
pi_109288616
Wanneer iemand mij die zaak van de afgelopen keer kan uitleggen, houd ik me overigens aanbevolen.... Dat diezelfde rechter daar zat, is dat toeval? Of omdat het dezelfde zaak was (speler/weduwnaar die zijn geld wil omdat hem onrect is aangedaan met de dood van zijn vrouw als gevolg), maar dan een andere tegenstander?

[ Bericht 52% gewijzigd door Kenju op 19-03-2012 21:14:06 ]
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_109291675
Ik denk omdat ze de zaak al kende inderdaad. Maar ik snapte de zaak deze week ook niet helemaal :P
pi_109291722
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 19:44 schreef Tegan het volgende:
Ik ben bij 3x08. Iedere keer als ik Eli Gold zie moet ik denken aan dit.

[ afbeelding ]

Bril-jant subplot :D.
vind je het al beter worden? In NL word het nu trouwens ook elke zaterdag uitgezonden ; as zaterdag 3x09 :)
pi_109291976
Misschien dat het duidelijker wordt wanneer die op net 5 met Nederlandse ondertiteling komt? :P Vind ondertiteling soms wel fijn.
pi_109294681
Ik kijk de afleveringen op net5 ook altijd ja. Dat is bij afleveringen zoals deze vooral erg handig. Normaliter begrijp ik elke verhaallijn en elk gesprek wel, maar deze aflevering was wat ingewikkelder.
pi_109294723
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 21:45 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

vind je het al beter worden? In NL word het nu trouwens ook elke zaterdag uitgezonden ; as zaterdag 3x09 :)
Ik heb geen tvabo.
pi_109294769
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 20:07 schreef Goofoyou het volgende:

[..]

Leg uit? Ik snap 'm niet. :+
Dat is ook een belachelijk grappig verhaal over kaas. Lees het eens, het is echt een dun boekje. 80 bladzijdes ofzo.
pi_109334696
Ah! Lees net deze spoiler :

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_109335017
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 22:15 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ah! Lees net deze spoiler :

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerste deel van de spoiler: yay!
Tweede deel van de spoiler:
SPOILER
pi_109335083
Haha Diane met die twee mannen _O-

Ja die zaak was een beetje ingewikkeld deze keer. Ik begrijp ook niet helemaal hoe het nu kwam dat ze ineens wilden betalen aan het einde :?

Waarom ze de hockeybond aan gingen klagen snap ik denk ik wel:
De hockeybond wil niet dat er door een rechter wordt bepaald dat zij verantwoordelijk zijn voor blijvend hersenletsel bij hun spelers (wat dus ongelukken zoals die van Lockheart & Gardner's cliënt kan veroorzaken), omdat er dan waarschijnlijk nog veel meer claims zullen volgen. Dus zij proberen in de rechtbank te bewijzen dat er geen hersenletsel was. En dat helpt L&G in hun zaak tegen het bedrijf wat die sneeuwscooter heeft gemaakt, omdat de strategie van dat bedrijf was dat L&G's cliënt zelf voor meer dan 50% verantwoordelijk was voor het ongeluk omdat hij hersenletsel heeft.
(Hoop dat het zo enigszins duidelijk uit is gelegd want dat valt niet mee :') )
Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
pi_109335367
Oh en Kalinda lijkt me toch wel hartstikke bi!
pi_109335655
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 22:26 schreef Mry het volgende:
Oh en Kalinda lijkt me toch wel hartstikke bi!
Maar, maar maar... ik had de hoop opgegeven betreffende Kalinda en Cary, juist omdat ik dacht dat ze lesbisch was. Maar misschien is hij gewoon niet haar type ;( Of ze ziet hem als een vriend.
pi_109337100
Kalinda is inderdaad gewoon bii. Anders is ze ook niet getrouwd met een man...ookal heeft ze die vent dus al jaren niet meer gezien. Dat is geen spoiler want dat is in seizoen 2 benoemd ( door die Blake ; die zei dat hij haar man had gesproken nadat ze hem met die knuppel had geslagen ). En het lijkt er echt op alsof ze ook echt gevoelens heeft voor Cary....en die had ze ook voor die Donna en dit seizoen voor ASA Dana Lodge. Kalinda heeft gewoon chemistry met iedereen, haha! Die chick van de FBI (
SPOILER
, Cary, Dana.., Donna, Blake, and so on.

Ik ben echt geobsedeerd door deze serie :(

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 20-03-2012 22:52:44 ]
pi_109337475
Oh serieus? Dat van haar man is echt langs me heen gegaan _O- Blake vond ik best wel een aardig personage. Die strijd tussen hem en Kalinda O+ Hij was zeg maar de enige die bij haar het bloed onder de nagels kon weghalen :P Maar die acteur, Scott Porter vind ik ook gewoon leuk. (HOD *O* ,waar jammer genoeg geen topic van is)

Btw AlwaysHappy, je UI past nu beter bij je onderschrift!
pi_109338093
Haha, klopt :P Alleen Gilmore Girls vind ik qua kwaliteit boven TGW uitsteken ^^

HOD kijk ik ook ja ; moeten we maar eens een topic voor maken :)
pi_109338217
Ja, ik had al eerder in een ander topic gevraagd of er een topic voor HOD was, aangezien ik 'm niet kon vinden. Er werd me echter aangeraden om er niet een te maken, omdat de serie het slecht deed. Dus ik wacht eigenlijk op het officiële nieuws dat er een seizoen 2 komt :)

En Gilmore Girls (ik wilde GG typen, maar dat staat tegenwoordig voor Gossip Girl) is ook echt mijn meest favoriete serie ooit. Ik was echt een Rory/Jess fan :P
pi_109338279
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 22:52 schreef AlwaysHappy het volgende:
Die chick van de FBI (
SPOILER
Dat is goed nieuws :)

SPOILER
Some people should be around your entire life; others should just make an appearance.
pi_109338459
Trouwens, leuk dat dit topic weer leeft. Al 5 pagina's sinds de reincarnatie van het topic ^O^
En ik weet niet of ik zo blij ben met die FBI-vrouw. Zij boeit me eigenlijk niet echt :P Kalinda gebruikt haar gewoon.
pi_109338548
Kalinda gebruikt iedereen :P
  woensdag 21 maart 2012 @ 01:10:47 #172
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_109342361
Pff, ik ben helemaal bij. En heb nu niets te doen, terwijl ik morgen vrij heb. Vorige week kon ik nog effe een paar afleveringen van TGW kijken...:(
pi_109363365
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 23:14 schreef Goofoyou het volgende:
Trouwens, leuk dat dit topic weer leeft. Al 5 pagina's sinds de reincarnatie van het topic ^O^
En ik weet niet of ik zo blij ben met die FBI-vrouw. Zij boeit me eigenlijk niet echt :P Kalinda gebruikt haar gewoon.
Bij mij zijn het 3 pagina's :P
Maar het topic is duidelijk niet meer overleden *O*

En Kalinda is gewoon tof!
Ik kon me echt niet meer herinneren dat die Blake een opmerking over haar man had gemaakt. AlwaysHappy heeft een goed geheugen :Y
pi_109364436
Ja ik ben ook bij nu.

Ik vind het maar verwarrend, al die Indische chicks met lang donker haar. Kalinda, Dana, die andere ADA...

Verder zou ik als Alicia Kalinda ook niet vergeven, ze had het gewoon dag een moeten vertellen.
pi_109364944
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 20:57 schreef Tegan het volgende:
Ik vind het maar verwarrend, al die Indische chicks met lang donker haar. Kalinda, Dana, die andere ADA...
Misschien heeft een casting director een "thing for ethnic women" ;)

SPOILER
Some people should be around your entire life; others should just make an appearance.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')