abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107152376
Ik hou van the good wife! O+
En ik wist helemaal niet dat dit topic er was (niet gek ook aangezien het niet echt populair lijkt :+ )

Ik denk wel dat Kalinda Alicia boven Will verkiest als ze er eentje van vervolging kan redden. Maar aangezien het Kalinda is kan er ook een of ander plan achter het doorspelen van die documenten zitten.
Oh en die roodharige advocate is briljant _O-

Wat ik me trouwens afvraag:
Diane had toch Legal Aid (of hoe die afdeling ook heet) binnen gehaald? En daar zien we nu bijna nooit iets van... :?
Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
pi_107156977
Hahaha jaa het is inderdaad niet een erg populair topic. Ik hoop eigenlijk wel dat het in de toekomst iets levendigers wordt. Er zijn namelijk best wel wat mensen die TGW volgen hier volgensmij. Maar je hebt denk ik wel gelijk dat Kalinda wel eerder voor Alicia zou gaan. Sowieso omdat Kalinda haar weer terug wil als vriendin, want Alicia was volgensmij haar enige 'echte' vriendin :)

Heb trouwens even dat 'Legal Aid' opgezocht. Kwam me bekend voor, maar er gaan nog wel eens dingen langs mij heen, omdat ik het zonder ondertiteling volg :P Als het goed is, was dat met Legal Aid toen in dat kantoorgebouw waar overal stapels papier lagen en dan zon Afro-Amerikaanse man aan het hoofd ofzo. Ik heb er inderdaad ook niets meer over teruggehoord. Heb ook even opgezocht wat Legal Aid precies inhield, en als ik het goed begrijp is dat gewoon een organisatie die gerechtelijke steun biedt aan mensen die geen advocaten enzo kunnen betalen. Waarschijnlijk horen we er niet veel over, omdat het verhaal vooral veel om Alicia en de rest draait en daar dus de focus op ligt. Maar het zal me niets verbazen als het ooit 'opeens' terug komt in een aflevering, gewoon omdat het goed uitkomt voor het verhaal ;)
pi_107160033
Ja die organisatie bedoelde ik :Y
Volgens mij heb ik die advocaat nog één keer ergens langs zien komen in een aflevering maar ik weet het niet zeker. Het nog wel een keer terugkomen inderdaad :)

En trouwens, pro Peter of pro Will?
Ik ben niet zo weg van Will dus ik hoop op Peter ookal heeftie wel wat foutjes :P
pi_107162002
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 22:37 schreef Mry het volgende:
Ja die organisatie bedoelde ik :Y
Volgens mij heb ik die advocaat nog één keer ergens langs zien komen in een aflevering maar ik weet het niet zeker. Het nog wel een keer terugkomen inderdaad :)

En trouwens, pro Peter of pro Will?
Ik ben niet zo weg van Will dus ik hoop op Peter ookal heeftie wel wat foutjes :P
Ja, ik heb die advocaat ook ooit nog een keer voorbij zien komen. Weet echter ook niet meer wanneer haha.
En pro Will / pro Peter vind ik een hele lastige vraag :P
Ik vond Peter eerst echt helemaal niets, gewoon ook omdat hij in het begin heel erg werd afgeschilderd als de 'bad guy' en Alicia het slachtoffer. Maar hij is op zich wel sympathiek en hij houdt van Alicia en zijn kinderen. En dat laatste maakt mij eigenlijk wel een beetje pro Peter. Alicia, Peter en de kinderen vormen samen eigenlijk best wel een leuk gezin.

Aan de andere kant ben ik eigenlijk pro Will, gewoon omdat ik hem wel mag ( in tegenstelling tot jou haha), maar hij fungeert eigenlijk alleen als Alicia's 'lover' die voor wat spanning zorgt op de werkplek etc. Weet het dus eigenlijk niet :P Vind het ook best wel vervelend dat Peter de hele tijd achter Will aangaat, de jaloerse man die hij is. Maarja, dat is dan ook weer logisch.

Even denken...ik denk dus dat ik pro Peter ben in de zin van dat ik het wel leuk zou vinden als hij en Alicia weer samenkomen. Maar daarbij zou ik het niet erg vinden als er nog enige spanning tussen Alicia en Will heerst :P

Eigenlijk best wel vreemd dat ik, nu ik dit schrijf, op 'pro Peter' uitkomt. Heb er nooit echt zó goed over nagedacht, maar voelde mezelf altijd wel een echte pro Will haha :P

Maar wel een goede vraag eigenlijk. Ik vraag me af hoe andere mensen die deze serie volgen erover nadenken.
  maandag 23 januari 2012 @ 23:56:11 #55
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_107163880
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 23:14 schreef Goofoyou het volgende:

[..]

Ja, ik heb die advocaat ook ooit nog een keer voorbij zien komen. Weet echter ook niet meer wanneer haha.
Hij heeft twee keer meegeholpen met de verdedeging. Eerst bij de gevange met een doodstraf die ineens een getuigenis doet over een moord (afl. 8). En een keer bij de zaak waarin ze een besluit van de jury nietig proberen te verklaren (afl. 11).

Verder vanaf het begin ook een trouwe kijker. Leuk dat er weer een beetje leven in dit topic komt.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_107163955
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 17:44 schreef Goofoyou het volgende:
Heb net de recente aflevering gezien. Zou het echt zijn dat Kalinda Will verraadt? Ze geeft wel veel om Alicia, maar toch vreemd dat ze die documenten afgeeft. Die advocate van Will was ook weer grappig. Midden in een zakelijk gesprek en opeens: 'Oh there's my earring!' :P en 'What a beautiful interior' oid haha.
Zat me trouwens al af te vragen waar Nisa al die tijd was gebleven. Ik dacht ze gewoon van de show was verdwenen, zoals vaak gebeurt wanneer de schrijvers dat personage niet meer nodig hebben. Ik vond het wel weer grappig, toen Alicia hoorde dat die oma hetzelfde zei als haar, ze het tegenovergestelde deed en Nisa weer mocht komen. Echt zo mooi dat Alicia er alles aan doet om niet te lijken op haar schoonmoeder :)
Bah, keek ik net de promo van 3x14, staat er dat er pas volgende week een nieuwe aflevering komt! Net wanneer ik wel weer tijd heb om het te kijken, gebeurt er dit. Typisch.
Ik gok dat de schrijvers nog wel met een verrassende oplossing komen. Ik denk dat als puntje bij paaltje komt Kalinda wel voor Alicia zou kiezen, maar in deze situatie denk ik niet dat ze Will zomaar laat vallen. Ik gok dat ze iets uit dat mapje documenten heeft gepakt voordat ze het aan Dana ( van t OM ) gaf. Altijd leuk die Kalinda! Je weet nooit waar je aan toe bent met haar! Maar haar vriendschap met Alicia vormt de show echt vind ik.

Dat van die legal aid was trouwens logisch dat het er gewoon was voor 1 / 2 episodes ofzo. Die zit er uiteraard nog steeds, maar voor die bepaalde ''''zaken'' was het nodig om die afdeling erbij te hebben.

Ik ben eigenlijk...pro neutraal! Ik was altijd pro Will, maar ik vind hem wat saai worden. En Alicia verdient toch iets beter dan hem. Maar ik vind hem leuk genoeg voor wat spanning op het kantoor. Maar dat ze met hem ''eindigd''? Nee, dat zie ik niet gebeuren.

En Peter...ik heb het altijd een ..uhm, hoe zeg ik dit netjes..''vervelend persoon'' gevonden. Super corrupt ( zie S1 ) en vele malen vreemd gegaan...ik heb het hem nooit vergeven. Ik zie dat hij zijn best doet...maar toch. Alicia verdient zoveel beter. Er moet gewoon een nieuwe love interest voor haar komen!

Ik vind die broer van Alicia trouwens ook altijd wel leuk :) Altijd leuk als hij soms een aflevering meedraait. Sowieso zijn de gast-sterren altijd van zeer hoog niveau!

Ik vraag me dan weer af hoe dat onderzoek gaat lopen van het OM. We weten nu dat die Wendy Scott Carr eigenlijk uit is op Peter.....maar ze gaat toch achter Will aan. En de Cary/Dana dynamiek die haar helpen is ook zeer goed gedaan! Echt benieuwd hoe het straks bij elkaar gaat komen allemaal :)

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2012 23:59:42 ]
pi_107171727
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 23:56 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Hij heeft twee keer meegeholpen met de verdedeging. Eerst bij de gevange met een doodstraf die ineens een getuigenis doet over een moord (afl. 8). En een keer bij de zaak waarin ze een besluit van de jury nietig proberen te verklaren (afl. 11).
Goed onthouden :Y
Ze komen dan inderdaad nog wel een paar keer terug maar ik had toch verwacht om ze meer te zien eigenlijk.

quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 23:58 schreef AlwaysHappy het volgende:

Ik vind die broer van Alicia trouwens ook altijd wel leuk :) Altijd leuk als hij soms een aflevering meedraait. Sowieso zijn de gast-sterren altijd van zeer hoog niveau!

Ik vraag me dan weer af hoe dat onderzoek gaat lopen van het OM. We weten nu dat die Wendy Scott Carr eigenlijk uit is op Peter.....maar ze gaat toch achter Will aan. En de Cary/Dana dynamiek die haar helpen is ook zeer goed gedaan! Echt benieuwd hoe het straks bij elkaar gaat komen allemaal :)
Ja Alicia's broer is leuk! Verder vind die ik spastische advocaat echt een hele leuke vondst en de dom blondje advocate is ook altijd vermakelijk.

In die vervolging van Peter/Will kan het echt nog alle kanten op, ik ben ook benieuwd waar dat gaat eindigen. Dat ze nu dreigen om achter Alicia aan te gaan kan betekenen dat ze nu op Peter gaan focussen en hem zo onder druk proberen te zetten? Maar het kan ook gewoon een poging zijn om meer informatie over Will te krijgen. Verwarrend :P
pi_107184595
Ik wil die andere blonde advocate ook nog wel eens terugzien die volgens mij in 2 afleveringen speelde ; de actrice heet Mamie Gummer of iets dergelijks. Die was nog heel jong en die zat Alicia steeds te stangen. Of die advocate gespeeld door Matha Plimpton, met die baby van haar. Echt geweldig :P

En daarnaast vind ik die Martha vs Kaithlin verhaallijn wel leuk...dat Alicia een van die 2 moest aannemen terwijl ze beiden erg goed zijn.

Ja, ik kan over deze serie veel praten :P Je weet nooit hoe het loopt..vorig jaar met Kalinda, en nu met die OM tegen Peter/Will/Alicia etc.
pi_107347289
Interview met de cast en Robert en Michelle King + vragen uit het publiek:
http://new.livestream.com/channels/387/videos/76513
pi_107347693
Ahh, nooit geweten dat er een topic voor mijn favoriete serie was :s)
Some people should be around your entire life; others should just make an appearance.
pi_107347942
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 00:43 schreef ari_zahav het volgende:
Ahh, nooit geweten dat er een topic voor mijn favoriete serie was :s)
Het topic was eerst ook dood. Kijk maar naar de data van de posts op de eerste pagina ;)
Er begint nu gelukkig wat meer leven in te komen, steeds meer mensen posten en ontdekken dat er een topic is :P
Als het goed is wordt morgen 3x14 in de VS uitgezonden, dus maandag weer wat te kijken.
pi_107354253
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 00:29 schreef Blessedlady het volgende:
Interview met de cast en Robert en Michelle King + vragen uit het publiek:
http://new.livestream.com/channels/387/videos/76513
Erg leuk om te kijken, bedankt voor het posten O+

En bijna een nieuwe aflevering *O*
pi_107408202
Goede ep! Zie niet vaak bij series dat de kwaliteit zo hoog blijft of zelfs stijgt!

Die Alicia / Peter scene over Will was prachtig geacteerd!

Ach...alle scenes waren eigenlijk erg sterk deze aflevering. Zelfs de verhaallijn van Eli was weer komisch ^^ die slagroom, haha.

De advocate van Will stal weer de show hoor. Wat is die grappig / kan die acteren zeg!
pi_107413616
Echt weer een goede aflevering. Ik was gewoon trots toen ze opstond en wegging! Hahahaha, maar hoe nu verder?
Be brave. Be kind.
pi_107418376
Wel vervelend..weer wachten. Pas op 17 feb een nieuwe afl...al die pauzes zijn verschrikkelijk!

De promo van afl 15 ziet er wel weer goed uit! The Good Wife levert altijd goede promos :D
pi_107421272
Ja geweldige ep! O+

Ik vond het Peter-Alicia gedoe ook heel goed gedaan! Lekker drama :7

Eli was inderdaad heel leuk. Hij trekt echt altijd zo'n grappig kwallig gezicht als hij vriendelijk glimlacht naar mensen waar hij eigenlijk een hekel aan heeft. _O-

En die advocate blijft inderdaad ook echt leuk! Verder moest ik ook erg lachen om Cary die vermaakt zat te glimlachen elke keer als de de defence punten scoorde :P

En nee niet weer een pauze :'(
pi_107422434
Cary was idd geweldig met die glimlachjes. Hij had bijna geen tekst vandaag maar zelfs die lachjes waren genoeg. Wat vinden jullie van die Dana trouwens die Cary assisteert? Vond t wel cool dat Kalinda...zoals vele van ons al dachten haar toch voor het lapje had gehouden en die slap kreeg..
pi_107425086
Nou, ik heb the Good Wife een paar keer stop moeten zetten omdat ik gewoon zo hard moest lachen om Eli. Echt, die humor, die mimiek, die uitspraken _O-
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 22:31 schreef Mry het volgende:
Eli was inderdaad heel leuk. Hij trekt echt altijd zo'n grappig kwallig gezicht als hij vriendelijk glimlacht naar mensen waar hij eigenlijk een hekel aan heeft. _O-
Ja precies dat ja!
Geweldige scène tussen hem en die vrouw, waarbij de een telkens de andere probeert onderuit te halen. Bij de zin 'I desire you' moet ik nu waarschijnlijk altijd aan TGW blijven denken.

quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 17:50 schreef AlwaysHappy het volgende:
Die Alicia / Peter scene over Will was prachtig geacteerd!
Dat was inderdaad ook een mooie scène ja. Hoe Peter reageerde op Alicia toen ze zei dat alles om haar relatie met Will draaide.

Vond Cary heel erg sympathiek in deze aflevering. Je merkt toch wel dat hij nog steeds een band heeft met Lockhart & Gardner en Alicia niet als zijn vijand ziet. Mooi ook dat Alicia zo opstond en maar zei dat ze haar maar zouden moeten arresteren.

quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 22:50 schreef AlwaysHappy het volgende:
Wat vinden jullie van die Dana trouwens die Cary assisteert?
Ik vind die rol van Dana een beetje vreemd. In de serie pretendeert ze een hetero-vrouw te zijn die op Cary valt, maar heeft ze een hele vreemde relatie met Kalinda. Ik weet dat ze deed alsof en Kalinda alleen maar probeerde in te palmen in ruil voor bruikbare informatie, maar die scène van vandaag zorgde bij mij een beetje voor verwarring. Het leek wel een verliefd stelletje waarbij Kalinda de 'bruut' was die het uit had gemaakt en Dana, het slachtoffer, de bons kreeg. Je zag dat ze bijna moest huilen en het haar ook nog nodig leek om Kalinda te slaan. Ik weet niet hoor, ik persoonlijk vind het beetje raar als je dan zo'n vrouw gaat slaan :P Daarnaast vind ik haar ook een beetje in de weg staan, ben namelijk een Kalinda/Cary-fan :+

Ik snap Wendy Scott-Carr trouwens ook niet helemaal. Ze deed toch eigenlijk onderzoek naar Peter Florrick en verhulde dat met een onderzoek naar Will Gardner? In die laatste scène toen Peter haar ontsloeg, deed ze helemaal dramatisch dat ze wel een weg zou vinden om Will aan te klagen. Het leek toen net alsof ze dus wél achter Will aan zat en niet achter Peter. (Of was dat een smoesje om Will gerust te stellen?) Ben dus benieuwd wat er nu gaat gebeuren. Ik was eigenlijk ook een beetje verrast door het feit dat Will had gewonnen, want ik had een beetje verwacht dat de schrijvers de spanning er nog langer in wilden houden. Gewoon, voor de kijkersaantallen een beetje rekken. Gelukkig zijn ze niet zó voorspelbaar. Was in alle opzichten een mooie aflevering! Jammer dat we weer een tijdje moeten wachten.
pi_107432926
Ik gok dat die Dana ook best wel iets voelde voor Kalinda, dat was niet alleen het resultaat van het feit dat Kalinda haar voor de gek had gehouden. Dat is juist het leukste bij Cary, Kalinda en Dana ... dat er sexuele spanning is tussen die 3. Maar ik ben ook Cary en Kalinda fan.

En ik denk dat dat verhaal van Will / Peter nog niet voorbij is. Wendy liet ook weten ht nu bij een andere instantie neer te leggen die hem wel zullen 'straffen'. En ik gok dat Wendy wel echt achter Peter aanzat...maar dat we er nog achterkomen op welke manier precies..dat doet TGW altijd goed.
pi_107435317
Nog even nagenieten van Elsbeth Tascioni: _O_

Ik denk ook wel dat Wendy Scott-Carr nog achter Peter aangaat. Al is het maar omdat ze behoorlijk op haar teentjes getrapt leek toen Peter haar adieu zei. Ze lijkt dit soort dingen wel een beetje persoonlijk te maken. Dus misschien zet ze de vervolging van Will ook nog wel door.
En ze lijkt zo'n aardige vrouw die Wendy :')

Ik vond die driehoeksverhouding met Dana-Cary-Kalinda wel vermakelijk. Het zorgde wel voor een leuke spanning, ook rondom de zaak van Will. Cary en Kalinda zijn wel heel leuk samen maar ik zou ergens ook wel een beetje teleurgesteld zijn als ze Kalinda een vaste relatie geven. Ik vind het niet zo bij haar passen.
pi_107435564
Kalinda is juist zo leuk omdat ze met iedereen flirt...omdat ze chemistry heeft met zowat iedereen. Dus een vaste relatie vind ik ook niet bij haar passen nee :)
pi_107436721
Ja oké, daar moet ik jullie wel gelijk ingeven. Nu weet ik niet of ik het hier al een keer heb gezegd of dat het misschien een andere serie was, maar inderdaad de spanning tussen twee personages is meestal leuker dan dat ze daadwerkelijk ook iets met elkaar krijgen :P Alleen hetgeeft nooit echt een bevredigend gevoel, dus dat is wel frustrerend in series. Door de spanning hoop je dat ze bij elkaar komen, maar als ze eenmaal samen zijn, is het ook niet leuk :Y
pi_107445637
Bij sommige series is het gewoon ten goede dat hoofdpersonages bij elkaar komen na een aantal seizoenen ( denk aan ''Bones'' of ''Grey's Anatomy ) maar soms is het juist bevredigender als ze pas tegen het eind van de serie bij elkaar blijven.Maar Kalinda zal nooit zo'n type worden vrees ik. Cary net zomin.
pi_107447985
Is dat trouwens ook een goodwife avatar alwayhappy? :D
pi_107448361
Jups van Alicia / Kalinda :P
pi_107448376
Kalinda is een bitch
pi_107695793
Pas 19 feb weer een nieuwe aflevering -O-
Waarom toch steeds die pauzes :?
pi_107696466
Gister was de super Bowl in Amerika, en binnenkort nog de Oscars, etc, dus ik gok dat ze de serie niet tegen zulke grote evenementen wouden uitzenden. Daarbij is het nog steeds de winterperiode waarin veel series met onderbrekingen worden uitgezonden. Vanaf februari zal het iets beter lopen :) Kan niet wachten! Dit is bij verre de beste serie op tv dit moment.
pi_107697374
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 22:40 schreef AlwaysHappy het volgende:
Daarbij is het nog steeds de winterperiode waarin veel series met onderbrekingen worden uitgezonden. Vanaf februari zal het iets beter lopen :)
Is er een bepaalde reden waarom series in de winterperiode met onderbrekingen worden uitgezonden? Het is echt vervelend. Zit je er lekker in, kan je weer twee weken wachten. ;(
pi_108100889
Matthew Perry gaat een terugkerende rol spelen in The Good Wife:

http://insidetv.ew.com/2012/02/17/good-wife-matthew-perry/

Ik ben benieuwd hoe hij het gaat doen. Ken hem eigenlijk alleen van Friends en een paar komedies.
pi_108102992
:{

Ik zal er niet naar uitkijken in ieder geval
Some people should be around your entire life; others should just make an appearance.
pi_108103462
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 23:21 schreef ari_zahav het volgende:
:{

Ik zal er niet naar uitkijken in ieder geval
Ja, ik weet dus niet of hij ooit serieuze rollen heeft gespeeld en of hij daar überhaupt goed in is. Jij weet er meer over? :P
  zaterdag 18 februari 2012 @ 02:22:45 #83
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_108108177
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 23:33 schreef Goofoyou het volgende:

[..]

Ja, ik weet dus niet of hij ooit serieuze rollen heeft gespeeld en of hij daar überhaupt goed in is. Jij weet er meer over? :P
Hij heeft een paar afleveringen in The west wing gespeeld. Dat was ook wel serieuzere rol met hier en daar wat humor. Beetje het zelfde als we van The good wife gewend zijn. Dat vond ik hem wel goed doen. Ook heeft hij een seizoen de hoofdrol in Studio 60 on the Sunset strip gespeeld. Ook daar genoeg serieuse scenes.

Stukje van zijn rol in The west wing
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_108162567
Net de eerste drie afleveringen gekeken op aanraden van iemand hier op het forum in het algemene topic. Valt me niet tegen tot nu toe.
pi_108163478
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 20:45 schreef Xaobotnik het volgende:
Net de eerste drie afleveringen gekeken op aanraden van iemand hier op het forum in het algemene topic. Valt me niet tegen tot nu toe.
Het wordt alleen maar leuker hoor!
Ik wou dat ik nog ruim twee seizoenen van TGW had die ik nog kon kijken :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Mry op 19-02-2012 21:09:04 ]
pi_108167196
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 21:03 schreef Mry het volgende:

[..]

Het wordt alleen maar leuker hoor!
Ik wou dat ik nog ruim twee seizoenen van TGW had die ik nog kon kijken :D
Dit dus :D

Over Matthew Perry ben ik wat minder te spreken. Maar ik mag hem gewoon totaal niet door zn rol in Friends. Vond hem daarin, net als bijna iedereen in die show trouwens, zo overdreven. Ik kan hem dus gewoon niet in een andere rol zien, haha!

Vanavond weer een nieuwe ep btw! Met veel goede guest stars, dus dat is altijd tof!
pi_108194272
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 02:22 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Hij heeft een paar afleveringen in The west wing gespeeld. Dat was ook wel serieuzere rol met hier en daar wat humor. Beetje het zelfde als we van The good wife gewend zijn. Dat vond ik hem wel goed doen. Ook heeft hij een seizoen de hoofdrol in Studio 60 on the Sunset strip gespeeld. Ook daar genoeg serieuse scenes.

Stukje van zijn rol in The west wing
Heb de clipjes bekeken, maar om hem echt te kunnen beoordelen zou ik denk ik meer moeten hebben gezien. Hij deed me gewoon nog steeds aan Chandler denken ook al is dat personage totaal anders. Het is vaak zo dat je acteurs blijft associëren met een bepaalde rol die ze lang hebben gespeeld/ bekend mee zijn geworden.

De recente aflevering was leuk! Had niet gedacht dat Will voor 6 maanden zijn werk zou neerleggen. Denk eigenlijk dat er in de komende afleveringen weer iets gebeurd, zodat hij kan terugkeren. Het ligt er eigenlijk aan hoe snel de tijd gaat in the Good Wife :P Misschien skippen ze wel een aantal maanden en zien we hem zo weer terug.

Eli was ook weer leuk met zijn exvrouw. Ben trouwens benieuwd naar die Caitlin. Ik kan haar nog steeds niet echt peilen. Ik dacht trouwens dat zij een oogje had op Will? Volgens mij was er ooit in een aflevering zo'n stukje waar ze zo (verliefd) zat te staren naar hem.

Deze week is er geen nieuwe aflevering. Die komt pas de week daarop dus nog twee weken wachten. Alvast de promo van 4 maart:

pi_108208736
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 17:47 schreef Goofoyou het volgende:

De recente aflevering was leuk! Had niet gedacht dat Will voor 6 maanden zijn werk zou neerleggen. Denk eigenlijk dat er in de komende afleveringen weer iets gebeurd, zodat hij kan terugkeren. Het ligt er eigenlijk aan hoe snel de tijd gaat in the Good Wife :P Misschien skippen ze wel een aantal maanden en zien we hem zo weer terug.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_108422895
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 22:46 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Volgende week nieuwe aflevering!
pi_108499306
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 17:04 schreef Goofoyou het volgende:

[..]

SPOILER
Volgende week nieuwe aflevering!
En ik kan niet wachten! TGW is erg sterk dit seizoen...eerdere seizoenen trouwens ook, maar dit seizoen is nog beter. Kan niet wachten om te zien hoe het verder gaat met Will, etc.

SPOILER
pi_108507425
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 13:01 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

En ik kan niet wachten! TGW is erg sterk dit seizoen...eerdere seizoenen trouwens ook, maar dit seizoen is nog beter. Kan niet wachten om te zien hoe het verder gaat met Will, etc.

SPOILER
OMG. Die spoiler maakt me echt superblij *O* *O* *maakt andere mensen nieuwsgierig :+ Nee maar echt...dat eerste stukje, daar had ik echt lang op gewacht want dat vond ik altijd zo leuk! Ben blij dat de situatie niet zo blijft zoals die nu is.
pi_108508251
Net de aflevering gezien waarin met die Joe Kent (nobelprijswinnaar voor de vrede, etc. etc.). Grappige scene met die advocaat van die Kent, zo'n arrogante teringlijer die arrogant en irritant begint te doen, Will in zijn rug duwt waarop ze beginnen te vechten als een stel brugklassers (de kneuzen daaronder).

Krijgt dit verhaal nog een staartje? En komt die advocaat van die Kent nog terug?
pi_108509274
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 17:16 schreef Xaobotnik het volgende:
Net de aflevering gezien waarin met die Joe Kent (nobelprijswinnaar voor de vrede, etc. etc.). Grappige scene met die advocaat van die Kent, zo'n arrogante teringlijer die arrogant en irritant begint te doen, Will in zijn rug duwt waarop ze beginnen te vechten als een stel brugklassers (de kneuzen daaronder).

Krijgt dit verhaal nog een staartje? En komt die advocaat van die Kent nog terug?
Weet niet of dat een spoiler is, maar ik heb er in ieder geval niks over gehoord. Volgens mij was dat echt een eenmalig iets toen :)
pi_108750125
Toffe aflevering weer! Bewijst maar weer waarom het momenteel mijn favoriete serie op TV is. Het acteren...het verhaal...de humor, alles klopt gewoon!

Die 2 zussen van Will waren echt hilarisch! Opdringerig...ja. Maar zo zijn sommige zussen nou eenmaal, dus het was wel realistisch. Ze waren in ieder geval erg grappig. En dat ze dachten dat Kalinda zijn vriendin was, was helemaal hilarisch. De zin waarin Will Kalinda vroeg hun te arresteren, haha!

Verder trekt het hele gebeuren in beide kantoren mij heel erg. Bij de advocaten..Julius, Lee en Eli die Will's plek in willen nemen en de opkomende Caithlin ( ik vertrouw haar niet ) en Alicia die het allemaal ziet gebeuren. Ben ik de enige die het vermoeden krijgt dat ze aan het eind van het seizoen een ander aanbod accepteert van een ander kantoor? Ze heeft al 2 aanbiedingen staan die eerder in de serie zijn benoemd ( door die Viola Walsh ) en die man die veel gebruik maakt van zijn ziekte. Ik zie die kans best groot dat ze ergens anders gaat werken..

En ook het ''drama'' bij het OM trekt me wel. Peter met z'n dillema om een vriend aan te nemen en daardoor Cary verplichtend om die Geneva Pine te demoten. Erg jammer, want ik vind het altijd leuk wat collega's van Cary te zien. Ik vond die Dana Lodge ook leuk...maar die was ook al ontslagen vorige aflevering.

Al met al...zeer benieuwd hoe het verder gaat! Promo van volgende week ( godzijdank voor een niet al te lange break weer ) ziet er weer goed uit!

Oja, het was ook leuk die Nancy Crozier weer terug te zien! Die speelt die rol echt heel goed!

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 05-03-2012 18:36:44 ]
pi_108756773
Ja die zussen van Will waren echt geniaal! Vond het echt grappig dat ze dachten dat Kalinda de 'vrouw aan de andere kant van de lijn' was :P

Is die Dana echt ontslagen? Dus ze werkt niet meer voor Peter daar op het kantoor? Dat heb ik dan gemist.

quote:
14s.gif Op maandag 5 maart 2012 18:33 schreef AlwaysHappy het volgende:
de opkomende Caithlin ( ik vertrouw haar niet ) en Alicia die het allemaal ziet gebeuren. Ben ik de enige die het vermoeden krijgt dat ze aan het eind van het seizoen een ander aanbod accepteert van een ander kantoor? Ze heeft al 2 aanbiedingen staan die eerder in de serie zijn benoemd ( door die Viola Walsh ) en die man die veel gebruik maakt van zijn ziekte. Ik zie die kans best groot dat ze ergens anders gaat werken.
Over dit he. Daar zat ik geeneens aan te denken eigenlijk. Ik denk dat het scenario eerder is dat zij daar blijft en Alicia jaloers maakt. Die manier waarop Alicia de hele tijd keek naar Caitlin van 'oh ze is gepromoveerd' en 'oh ze krijgt complimenten'. Ik denk dat er een onderlinge machtsstrijd gaat ontstaan tussen hen. Ik bedoel, Caitlin werd ook ingezet bij dat proces omdat zij jong en mooi was. Dat heeft ook zijn voordelen als je een rechter/jury wil overtuigen :P Nu wordt zij het 'lievelingetje'.

Trouwens, echt irritant dat dit een van de weinige series is die ik nu nog kan volgen. De helft van mijn series beginnen pas weer over een maand ofzo ;(
pi_108757345
TGW begint gelukkig weer na enkele breaks ^^

Ja, over die jaloerse gevoelens van Alicia..helemaal mee eens. Maar ik denk dus dat Will & vooral Diane die Caithlin inderdaad als lieveling gaan zien waardoor Alicia zich gepasseerd voelt gezien zij daar al zo lang werkt.....en dat ze dus een beter aanbod aan neemt op een ander kantoor, al dan niet tijdelijk.

Die Dana is gedemote of ontslagen...in ieder geval uit de serie. In 3x15 was dat :)
pi_108761546
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 20:51 schreef AlwaysHappy het volgende:
TGW begint gelukkig weer na enkele breaks ^^

Ja, over die jaloerse gevoelens van Alicia..helemaal mee eens. Maar ik denk dus dat Will & vooral Diane die Caithlin inderdaad als lieveling gaan zien waardoor Alicia zich gepasseerd voelt gezien zij daar al zo lang werkt.....en dat ze dus een beter aanbod aan neemt op een ander kantoor, al dan niet tijdelijk.

Die Dana is gedemote of ontslagen...in ieder geval uit de serie. In 3x15 was dat :)
Oh wacht, je had het over Alicia? :P Ik dacht dat je het over Caitlin had die wegging :P Dat verklaart dan even mijn verwarring.

En ik mis Dana zo erg niet. Ze was alleen maar irritant. Ik mis echter wel meer Cary :( Ik wil 'm vaker zien grijnzen/lachen!

En wel een geniale zet van de schrijvers dat ze Will's zussen hebben laten opdraven. Dat kan nog heel leuk worden. Is het nu ook al, maar toch!
pi_108765145
Deze ep was weer goed!
Leuk inderdaad om die Nancy weer te zien, zij is wel een van mijn favo tegenstanders.

quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 20:41 schreef Goofoyou het volgende:
Ja die zussen van Will waren echt geniaal! Vond het echt grappig dat ze dachten dat Kalinda de 'vrouw aan de andere kant van de lijn' was :P
Ja dat was echt grappig _O-

Verder was die intrige op kantoor weer leuk. Die David, Eli en Julius zijn echt een stelletje gemene mannetjes zo bij elkaar! Maar wel vermakelijk :P

Ik denk trouwens dat het aanbod van die spastische advocaat het enige serieuze aanbod is dat Alicia heeft. Dat van Viola Walsh was toch tactiek? Vorig ep wist ze niet meer wie Alicia was... en deed ze Caithlin een aanbod.
De spastische advocaat mag van mij sowieso wel weer eens terugkomen! Ik weet alleen niet of ik het verder leuk vind als Alicia van firm wisselt..
pi_108775831
Die spastische advocaat komt volgens mij nog terug later dit seizoen.

En over die Viola heb je gelijk ja :) Dat zal niet zo snel gebeuren.
pi_108775880

Promo van volgende week. Ziet er leuk uit...vooral de terugkerende gastrol :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')