De no.2 uit alle debuterende televisie series dit jaar. Maar nog geen topic op fok?quote:CBS' NCIS: Los Angeles and Good Wife renewed for another year
Julianna Margulies - The Good Wife is the No. 2 new series of the season, is averaging 13.70 million viewers, 3.0/8 in adults 18-49 and 4.2/11 in adults 25-54, winning its Tuesday (10:00-11:00 PM) time period in all key measures every week
Julianna Margulies and LL Cool J have hit TV shows on their hands.
CBS has given full season orders to NCIS: Los Angeles and The Good Wife, the top two new series of the 2009-2010 season.

.
. 

Beeldmateriaalquote:Op maandag 18 januari 2010 07:39 schreef PeRi het volgende:
Julianna Margulies won de Golden Globe 2010 voor Best Performance by an Actress In A Television Series - Drama.
Zeer terecht en erg knap imo, voor een nieuwe serie!

Leuke cliffhanger ook. Echt de serie die mij het meest heeft verrast dit seizoen. Toppertje!
  Leuke cliffhanger ook. Echt de serie die mij het meest heeft verrast dit seizoen. Toppertje!

acteerwerk van iedereen is geweldig. Jammer dat er niet wat meer FOK'kers zijn die deze serie bekijken!
  acteerwerk van iedereen is geweldig. Jammer dat er niet wat meer FOK'kers zijn die deze serie bekijken!

quote:Op woensdag 20 oktober 2010 17:34 schreef Aure het volgende:
Was inderdaad een erg goede afleveringBen echt benieuwd hoe dat nou zit met Kalinda en Blake..
 Ik vond het zo cool dat Kalinda die auto van hem insloeg...geweldig
  Ik vond het zo cool dat Kalinda die auto van hem insloeg...geweldig   dat kusje op de spiegel
  dat kusje op de spiegel  

quote:Ja briljante scene inderdaadOp woensdag 20 oktober 2010 17:36 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik vond het zo cool dat Kalinda die auto van hem insloeg...geweldig
dat kusje op de spiegel
 Ook wat ze dan tegen die gozer zegt die daar naar staat te kijken
 Ook wat ze dan tegen die gozer zegt die daar naar staat te kijken    

quote:Dat gevoel had ik ook ja. Cary was de afgelopen weken zo irritant bezig en nu opeens verwijst hij haar door...misschien omdat hij het verhaal niet geloofde en de firma in nog meer schulden wou krijgen? Of zodat Alicia een slechte naam zou krijgen...en daarmee ook Peter die met de baas van Cary in concurentie staat...Op woensdag 27 oktober 2010 23:34 schreef Aure het volgende:
Was weer een sterke aflevering! Ook al roept ie wel wat vragen bij me op.. Waarom zou Cary haar hebben doorverwezen naar Alicia? Ik geloof zn verhaal niet helemaal..

Daar ben ik ook bang voor....quote:Op woensdag 24 november 2010 16:56 schreef Esje-lief het volgende:
hij was idd erg goed!!
ik denk dat ze het uiteindelijk weer niet zegt

Prachtige scene was dat idd!quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:39 schreef AlwaysHappy het volgende:
Mijn god, wat een goede afleveringWat een heerlijk gebackstab bij die vergadering

Lees de rest op http://www.ontheredcarpet(...)ctress-award/8359187quote:Emmys 2011: Julianna Margulies of 'The Good Wife' wins Best Lead Drama Actress award
Julianna Margulies has won the 2011 Emmy Award for Outstanding Lead Actress In A Drama Series for her role as Alicia Florrick in "The Good Wife," marking the actress' second win and eighth individual nomination.
The 45-year-old actress beat out Connie Britton of "Friday Night Lights," Kathy Bates of "Harry's Law," Mireille Enos of "The Killing," Mariska Hargitay of "Law & Order: Special Victims Unit" and Elisabeth Moss of "Mad Men," it was announced at Sunday's ceremony.
Margulies thanked her husband, Keith Lieberthal, during her acceptance speech, saying: I love being your good wife and I'm so grateful you have no political aspirations."
In CBS' "The Good Wife," Margulies stars as Alicia Florrick, the wife of a disgraced state attorney, played by "Sex and the City" actor Chris Noth, who renews her career as a junior litigator. The CBS series premiered in 2009 and will begin its third season on September 25, 2011.

Heb er zin in!quote:Op zondag 25 september 2011 08:27 schreef RobertoCarlos het volgende:
Morgen begint Season 3 van deze superserie!!

Amen!quote:

Misschien is het niet echt een serie om telkens wat over te zeggen, want er wordt elke week wel weer een andere zaak behandeld, ook al is er wel een overkoepelende verhaallijn. Of volgen de mensen hier de serie niet meer?
 Misschien is het niet echt een serie om telkens wat over te zeggen, want er wordt elke week wel weer een andere zaak behandeld, ook al is er wel een overkoepelende verhaallijn. Of volgen de mensen hier de serie niet meer?  
  In het begin mocht ik hem niet echt, voornamelijk toen hij voor Peter werkte en Will's voicemail op Alicia's mobiel wiste. Maar nu is hij gewoon een van de personages die voor wat humor zorgen daar
 In het begin mocht ik hem niet echt, voornamelijk toen hij voor Peter werkte en Will's voicemail op Alicia's mobiel wiste. Maar nu is hij gewoon een van de personages die voor wat humor zorgen daar  Vind het ook wel leuk dat Kalinda en Alicia weer iets beter met elkaar over weg gaan na al dat gedoe.
 Vind het ook wel leuk dat Kalinda en Alicia weer iets beter met elkaar over weg gaan na al dat gedoe.

Maar het is op het moment de beste serie op TV naar mijn mening. Kalinda is gewoon het leukste personage.
 Maar het is op het moment de beste serie op TV naar mijn mening. Kalinda is gewoon het leukste personage. 

Zou het eigenlijk wel leuk vinden, want soms dan wil ik toch wel even iets kwijt ( vooral als het de relatie tussen Kalinda/ Cary betreft of andere geniale dingen ).Maarja ik moet wel toegeven dat er niet altijd zulke spectaculaire afleveringen zijn dat er veel over te zeggen valt: bijvoorbeeld de vorige aflevering.
 Zou het eigenlijk wel leuk vinden, want soms dan wil ik toch wel even iets kwijt ( vooral als het de relatie tussen Kalinda/ Cary betreft of andere geniale dingen ).Maarja ik moet wel toegeven dat er niet altijd zulke spectaculaire afleveringen zijn dat er veel over te zeggen valt: bijvoorbeeld de vorige aflevering.

Ik vind trouwens die ex-advocate van Alicia en nu dus advocate van Will echt geniaal! Ze is zo chaotisch grappig. En Will's gezicht de vorige keer toen ze de telefoon probeerde te vinden was echt mooi.
 Ik vind trouwens die ex-advocate van Alicia en nu dus advocate van Will echt geniaal! Ze is zo chaotisch grappig. En Will's gezicht de vorige keer toen ze de telefoon probeerde te vinden was echt mooi. Tentamenweken zijn echt verrot als je (veel) series volgt
  Tentamenweken zijn echt verrot als je (veel) series volgt   

Nog 1 dagje en dan kan ik eindelijk de aflevering van deze week bekijken.
 Nog 1 dagje en dan kan ik eindelijk de aflevering van deze week bekijken.

en 'What a beautiful interior' oid haha.
 en 'What a beautiful interior' oid haha. 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |