Kofferbak Gijs, ze reden achteruit.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:52 schreef kepler het volgende:
WAT? Geen licht!? BOEM, zo op de motorkap van de politie-auto
ow, nou ja maakt niet uit ookquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Kofferbak Gijs, ze reden achteruit.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:55 schreef Strolie75 het volgende:
Overigens wel terechte actie. Fietsers zonder licht.
Ik hoop scooterrijders en onnodig linksrijders.quote:
Zagerquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:55 schreef Strolie75 het volgende:
Overigens wel terechte actie. Fietsers zonder licht.
?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:53 schreef Wessiej het volgende:
http://maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=en&geocode=&q=&sll=51.463958,-0.215476&sspn=0.002376,0.006968&g=52+Upper+Richmond+Rd,+London+SW15+2RN,+United+Kingdom&ie=UTF8&t=h&layer=c&cbll=51.463958,-0.215476&panoid=aTUlkjN4ZDh_2sWaOxjDPg&cbp=12,111.81,,0,17.17&ll=51.463964,-0.215478&spn=0,359.999397&z=21
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:53 schreef Wessiej het volgende:
http://maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=en&geocode=&q=&sll=51.463958,-0.215476&sspn=0.002376,0.006968&g=52+Upper+Richmond+Rd,+London+SW15+2RN,+United+Kingdom&ie=UTF8&t=h&layer=c&cbll=51.463958,-0.215476&panoid=aTUlkjN4ZDh_2sWaOxjDPg&cbp=12,111.81,,0,17.17&ll=51.463964,-0.215478&spn=0,359.999397&z=21
Ik loop soms wat achter jaquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:06 schreef Ker_Plunk het volgende:
Joh, merk nu dat je het over deel 1 hebt
4 / 10quote:
Dat je het ff weetquote:
Ik wist niet dat dat kon!!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:29 schreef Wessiej het volgende:
Hoe gaaf wordt Just Cause 2
Bekijk deze YouTube-video
_____O_____quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:58 schreef Strolie75 het volgende:
GamesTM geeft Mass Effect 2 een 10/10.
http://www.secondapps.com/neogaf/showthread.php?t=384981
Enige tien van vorig jaar was voor Demon's Souls.
Makkelijk he zo'n ding. Moet ook weer es een nieuwe hebben, deze bijna vol.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:51 schreef Bastard het volgende:
Nou ja goed.
Ik heb een 320 externe harde schijf gekocht, echt relaxed dingetje zeg!
20 mb overzetten per seconde. Handig als backup van foto's in deze tijd van digi camera schiet je maar raak en je wilt het toch bewaren.. hop pleur er maar op, films, pleur er op, muziek hop er bij.
Aansluiten op de xbox en kijken of luisteren weer.![]()
Moet alleen nog zo'n kleine stik halen, met een gig of 4, die vergat ik weer mee te nemen
Mass Effect 2quote:One of the most memorable opening sequences ever.
+ Improved combat. It not only rivals dedicated 'cover-shooters', it actually betters them (aside from Gears 2 and Uncharted).
+ Brilliant dialogue interrupt system.
+ More refined inventory/equipment management. Improvements to weapons, armour etc (which carry across all party members) are carried out on the Normandy via 'research documents' that you buy or find. Quality of the research is dependant on the 'elements' that you find when scanning planets.
+ Less planets to explore, but much more varied and diverse. Some kick off quests that send you off to other planets/locations.
+ Near 'miraculous' art direction. All the worlds create a cohesive looking universe, but are never derivative or repetitive.
+ Sharper cinematics. Snappier editing, restless camera movement.
+ Memorable, well written and deep characters (a career best for Bioware).
- Repercussions of choices made in the first game aren't as keenly felt as they'd have liked
Geen pop-ups meer,... tevens nieuw verbeterd laadsysteem, maar dat was al bekend. Framerate ook zwaar verbeterd. Die vond ik in deel 1 soms wat minder, maar schijnt nu vreselijk stabiel te zijn. Zeldzaam voor een Bioware game,... ze hebben het eindelijk door.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:18 schreef kepler het volgende:
[..]
Hoe zit het met de pop-up en de laadtijden?
In januari ook al gewoon een GOTY-kandidaat!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geen pop-ups meer,... tevens nieuw verbeterd laadsysteem, maar dat was al bekend. Framerate ook zwaar verbeterd. Die vond ik in deel 1 soms wat minder, maar schijnt nu vreselijk stabiel te zijn. Zeldzaam voor een Bioware game,... ze hebben het eindelijk door.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
In januari ook al gewoon een GOTY-kandidaat!Ieder zijn ding Gijs. Ik hoop dat je geniet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
klinkt goed!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geen pop-ups meer,... tevens nieuw verbeterd laadsysteem, maar dat was al bekend. Framerate ook zwaar verbeterd. Die vond ik in deel 1 soms wat minder, maar schijnt nu vreselijk stabiel te zijn. Zeldzaam voor een Bioware game,... ze hebben het eindelijk door.
Ik heb 'm nog lang niet hoorquote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ieder zijn ding Gijs. Ik hoop dat je geniet!
Ik krijg Darksiders als ik Bayonetta heb uitgespeeld, maar het is zo'n schijt moeilijk spelquote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb 'm nog lang niet hoorIk heb gister Assassin's Creed uitgespeeld (zie blog) en ben begonnen met Wolverine. Beide games kostten me 10 euro per stuk ongeveer. Ben van plan om dat met Darksiders en Dante's Inferno ook te doen! Al twijfel ik wel een beetje over Dante's Inferno, die krijgt een best toffe LE die maar 48,60 kost bij de FRS met die kortingen
Alweer verkocht waarschijnlijkquote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:29 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik krijg Darksiders als ik Bayonetta heb uitgespeeld, maar het is zo'n schijt moeilijk spel
Strol heb jij Bayonetta al?
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Alweer verkocht waarschijnlijk
Stond het hoesje hem niet aan?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Alweer verkocht waarschijnlijk
Vrijdag had hij hem besteld, dat betekend dinsdag binnen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, maar ff serieus. Hij had 'm bij Amazon besteld, dus hij zou 'm al binnen moeten hebben toch? Ik heb Strol er echter niet over gehoord meer
Naja, Ninja Gaiden vindt 'ie wel tof. Dit is zoiets in het kwadraat.quote:
Je hebt Bayonetta nog geen week in huis! Maar nee,... 50 cent is niet wat voor mijquote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:12 schreef Wessiej het volgende:
Net cadeau gehad van een vriend van mij, 50 cent Sand on The Blood
Zo geniaal, jullie moeten even de giant bomb review kijken
http://www.giantbomb.com/(...)video-review/17-289/
Cadeautjequote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je hebt Bayonetta nog geen week in huis! Maar nee,... 50 cent is niet wat voor mij
"Yo fifitie, hit that ramp!"quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:12 schreef Wessiej het volgende:
Net cadeau gehad van een vriend van mij, 50 cent Sand on The Blood
Zo geniaal, jullie moeten even de giant bomb review kijken
http://www.giantbomb.com/(...)video-review/17-289/
Hey, Uncharted 2 haalt het niet bij deel 1 hey. Heb me prima vermaakt maar werd er niet door meegenomen als in deel inquote:
Het is meer van hetzelfde inderdaad. Toffe game, maar deel 1 heb ik drie keer uitgespeeld, deze pas een keer.quote:Op zondag 17 januari 2010 09:59 schreef -Struikrover- het volgende:
Hey, Uncharted 2 haalt het niet bij deel 1 hey. Heb me prima vermaakt maar werd er niet door meegenomen als in deel in
Meen je................quote:Op zondag 17 januari 2010 16:08 schreef Bastard het volgende:
Heftig... mn buurjongetje heeft vandaag de strijd tegen kanker opgegeven... Hij zou volgende maand 5 jaar zijn geworden.
Echt heel sneu inderdaad, lijkwagen reed voor de deur..en stopte..quote:Op zondag 17 januari 2010 18:39 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Meen je................
Sterkte ook voor je buren.
5 jaar ook... Hopelijk heeft hij niet teveel geledenquote:Op zondag 17 januari 2010 16:08 schreef Bastard het volgende:
Heftig... mn buurjongetje heeft vandaag de strijd tegen kanker opgegeven... Hij zou volgende maand 5 jaar zijn geworden.
quote:Op zondag 17 januari 2010 16:08 schreef Bastard het volgende:
quote:Op maandag 18 januari 2010 08:04 schreef Bastard het volgende:
Ja ik weet ook niet waarom ik het postte. Moest het kwijt, zo dichtbij, zo oneerlijk.
Haiti ook waardeloos inderdaad zeg, die hulp komt toch ook echt veelstelaat op gang zeg.. er sterven daardoor duizenden mensen meer die het gewoon niet meer volhouden onder dat puin.
Ik snap dat ook niet helemaal, maar volgens mij kun je ook niet zomaar zooi droppen. Veel te grote kans op rellen en diefstal enzo. Net wel ingrijpende beelden op het journaal van een 6-jarig meisje dat nog onder het puin gevonden is.quote:Op maandag 18 januari 2010 08:07 schreef Strolie75 het volgende:
Die slechte hulpverlening begrijp ik ook niet. Zo groot is dat land niet. Drop die hulpgoederen toch per helicopter.
En inderdaad. We moeten ook niet te lang blijven hangen bij slecht nieuws. Komende twee weken zijn belangrijk voor mequote:
Ja dat hebben ze geprobeerd, 1 massa van mensen die over elkaar heen buitelen om spullen te pakken.. werkt ook niet.quote:Op maandag 18 januari 2010 08:07 schreef Strolie75 het volgende:
Die slechte hulpverlening begrijp ik ook niet. Zo groot is dat land niet. Drop die hulpgoederen toch per helicopter.
Zo is het ook!quote:Op maandag 18 januari 2010 08:11 schreef gijsje79 het volgende:
Zo nieuwe week nieuwe kansen.
Nieuwe DLC voor Forza?quote:Op maandag 18 januari 2010 08:20 schreef Bastard het volgende:
En ik deze week als het goed is mn nieuwe bak
Laat het wel weten als die weg is.quote:Op maandag 18 januari 2010 08:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zo is het ook!
Succes met je huis deze week dan.
Dan drop je toch genoeg voor iedereen?quote:Op maandag 18 januari 2010 08:18 schreef Bastard het volgende:
Ja dat hebben ze geprobeerd, 1 massa van mensen die over elkaar heen buitelen om spullen te pakken.. werkt ook niet.
quote:Op maandag 18 januari 2010 08:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dan drop je toch genoeg voor iedereen?
Gratis DLC bij de launch!quote:Little has spilled out regarding BioWare's DLC plans for Mass Effect 2 but yesterday, via Twitter, the studio indicated there will be launch-day DLC and it won't cost anything.
"Addressing rumors: BioWare will not be charging extra for any new Mass Effect 2 content on launch day. More DLC details next week," says the tweet.
Christus!quote:Op maandag 18 januari 2010 08:51 schreef Bastard het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)/chaos_in_haiti.html
De ogen van die vent die erachter staat bij 0:39 min.quote:Op maandag 18 januari 2010 09:09 schreef Bastard het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)rt_uit_haar_pak.html
LOL
Ja dat blijven loeren hequote:Op maandag 18 januari 2010 09:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
De ogen van die vent die erachter staat bij 0:39 min.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
LOLquote:Op maandag 18 januari 2010 09:09 schreef Bastard het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)rt_uit_haar_pak.html
LOL
Is er geen McDonalds om de hoek?quote:Op maandag 18 januari 2010 14:43 schreef Wessiej het volgende:
Ja een beurs waar die finnen kunnen kijken waar ze later kunnen werken, alsof ze gaan werken. Morgen weer staan, jeej.
Die was om de hoek van de beurs jaquote:Op maandag 18 januari 2010 14:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Is er geen McDonalds om de hoek?
Communicatie-studentjes.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:45 schreef Wessiej het volgende:
Er was gewoon niets goeds. Vrijdag moet ik er staan en dan komen mensen van het HBO, dán wordt het hopelijk mooie vrouwen kijken.
Ja dat ben ik zelf ook, lopen prima dames hierquote:Op maandag 18 januari 2010 14:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Communicatie-studentjes.Apart type meisje. Wel lekker.
Het is meer de houding van "ik zal jullie bedrijfje eens leren communiceren eeuhhwrrrrr". Beetje arrogant. Lekker.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:58 schreef Bastard het volgende:
Oh die nieuwe generatie flink geemancipeerde goed gebekte dames.. no thank you.
Maar nog geen aardappel kunnen schillen of een band weten te wisselen. Grote bek, weinig wol.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het is meer de houding van "ik zal jullie bedrijfje eens leren communiceren eeuhhwrrrrr". Beetje arrogant. Lekker.
Bijna tot het einde gekomen...maar dit greep me wel aan...Haiti.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:01 schreef Wessiej het volgende:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=385133
Pff
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Heavy..quote:Op maandag 18 januari 2010 15:01 schreef Wessiej het volgende:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=385133
Pff
quote:Op maandag 18 januari 2010 15:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Bijna tot het einde gekomen...maar dit greep me wel aan...Haiti.Ja.. die wilde ik ook posten..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The truth was in here.
[..]
Bijna tot het einde gekomen...maar dit greep me wel aan...Haiti.Fly boy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja wat moet je er anders mee.
Stuk voor stuk netjes neerleggen, dat schiet niet op.
[..]
Bijna tot het einde gekomen...maar dit greep me wel aan...Haiti.Jeetje,.... ja je moet wel. Je moet jezelf ertoe zetten zo te werken,... anders is het onbegonnen werk. Respect voor de mensen die dit kunnen en of moeten doen zeg,...... die ervaring vergeet je nooit meer. Gaat een hoop mensen over een paar jaar slapeloze nachten geven!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Niet te beseffen aantal,..... wat een ramp.quote:
Kheb waarschijnlijk vrijdag een begrafenis, grijpt me meer aan.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:59 schreef Wessiej het volgende:
70.000+ begraven ondertussen, pff.
Ja er zullen wel heel wat meer bij komen.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Onwerkelijke aantallen 70.000 and counting.
Volgens de geruchten wel.quote:
Vorige maand al helemaal in gedoken i.v.m. verhuizingen. Deze dienst ga ik zelf ook nemen. Erg goede dienst,... maar die 20 Euro per maand hoef je niet te betalen hoor voor TV,... die zit gewoon in de prijs.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:41 schreef Strolie75 het volgende:
Mag ik trouwens jullie advies?
Ik heb nu ADSL + Bellen van Xs4all. Daar betaal ik ¤ 54,95 in de maand voor. Daarnaast nog iets van ¤ 20 in de maand voor TV.
Ik zit eraan te denken om hier naartoe over te stappen. Is dat wat?
https://www.ziggo.nl/#producten/alles-in-1/plus/
¤ 51,50 in de maand all-in.
Hier komt nog 20 euro in de maand voor TV bij.
Wat denk jij?
Daar komen de belkosten nog bovenop denk ik?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:41 schreef Strolie75 het volgende:
Mag ik trouwens jullie advies?
Ik heb nu ADSL + Bellen van Xs4all. Daar betaal ik ¤ 54,95 in de maand voor. Daarnaast nog iets van ¤ 20 in de maand voor TV.
Ik zit eraan te denken om hier naartoe over te stappen. Is dat wat?
https://www.ziggo.nl/#producten/alles-in-1/plus/
¤ 51,50 in de maand all-in.
Hier komt nog 20 euro in de maand voor TV bij.
Wat denk jij?
Voor nieuwe zaken moet je betalen Gijs,... maar veel krijg je er ook gewoon bij toch. Ziggo gebruikt tegenwoordig Cisco routers,... erg goede kwaliteit. Een overstapservice is toch ook zo geregeld Gijs,.... ?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:53 schreef Strolie75 het volgende:
Thanks.Enige waar ik nog een beetje huiverig voor ben zijn het gedoe met overstappen (alles opzeggen) en alle extra kosten voor een nieuwe decoder en modem.
Toen ik mij aanmelde bij tele2 regelde hun dat voor mij vlgs mij, en er waren eenmalige kosten ja.. 100 euro ofzo ook omdat ik een monteur wilde hebben voor de installatie.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:53 schreef Strolie75 het volgende:
Thanks.Enige waar ik nog een beetje huiverig voor ben zijn het gedoe met overstappen (alles opzeggen) en alle extra kosten voor een nieuwe decoder en modem.
Tering,... ik sluit het liever zelf allemaal aan.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Toen ik mij aanmelde bij tele2 regelde hun dat voor mij vlgs mij, en er waren eenmalige kosten ja.. 100 euro ofzo ook omdat ik een monteur wilde hebben voor de installatie.
geen zin in gekut, hun sluiten voor 50 euro aan en zit het goed, geen gezeik.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Tering,... ik sluit het liever zelf allemaal aan.
Ja dat begrijp ik wel, maar wil het straks allemaal zelf doen,... heel netwerk in mijn huis aan laten leggen. Wel zelf kabels trekken uiteraard, maar wel overal internet en TV straks. Een strakke nette overzichtelijke meterkast,... dat is het doel!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
geen zin in gekut, hun sluiten voor 50 euro aan en zit het goed, geen gezeik.
Ik zie dat ze inderdaad een overstapservice hebben. En mijn contract bij XS4all is direct opzegbaar.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:56 schreef Chocobo het volgende:
Voor nieuwe zaken moet je betalen Gijs,... maar veel krijg je er ook gewoon bij toch. Ziggo gebruikt tegenwoordig Cisco routers,... erg goede kwaliteit. Een overstapservice is toch ook zo geregeld Gijs,.... ?
De dienst raden ze hier ook aan. Grote vraag is wat je wilt,.... ik zou zelf voor kabel kiezen boven DSL. Qua TV zou ik altijd voor Ziggo kiezen,... beste beeld. Qua telefonie maakt het erg weinig uit.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik zie dat ze inderdaad een overstapservice hebben. En mijn contract bij XS4all is direct opzegbaar.
Mooi site!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:04 schreef Chocobo het volgende:
De dienst raden ze hier ook aan. Grote vraag is wat je wilt,.... ik zou zelf voor kabel kiezen boven DSL. Qua TV zou ik altijd voor Ziggo kiezen,... beste beeld. Qua telefonie maakt het erg weinig uit.
http://www.digitaaltvkijken.nl/
Hoe lang staat die al te koop Gijs! Markt sterkt weer aan hoorde ik,...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mooi site!![]()
Thanks voor jullie advies. Ik ga me er verder in verdiepen. Heeft gelukkig geen haast. Hangt ook samen met de beslissing of ik besluit mijn huis van de markt te halen.
Sinds vorig jaar mei. Ik heb 2 keuzes:quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:12 schreef Chocobo het volgende:
Hoe lang staat die al te koop Gijs! Markt sterkt weer aan hoorde ik,...
Als je momenteel goed woont en geen directe nadelen ervaart zou ik ook voor optie 1 gaan. Voet bij stuk houden en gewoon vragen wat jij vind dat het huis waard is. Dan maar even van de markt halen vind je niet?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Sinds vorig jaar mei. Ik heb 2 keuzes:
- Van de markt halen (er staan er in ons complex nog een paar te koop) en even wachten tot er wat meer rust komt.
- Prijs verlagen en een verlies slikken.
Ik neig naar het eerste. Sowiezo woon ik niet slecht, alleen een beetje klein. Locatie is een beetje saai maar wel goed. Alle voorzieningen en uitvalswegen zijn in de buurt. En zelf als we besluiten kinderen te nemen, die krijg ik de eerste 2 jaar nog wel kwijt.
Ik zou het stemmen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:17 schreef Chocobo het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)seksbom__.html?p=2,1
ja precies, dikke vinger hoor.. laat dan ook maar wat lekkers zien op tv.quote:
Yep. Ik heb geen haast. Een nieuw huis zou leuk zijn, maar het is geen "moetje". En ik voel er ook niks voor om in mijn volgende huis te stappen met een restschuld. Zeker als het niet hoeft.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:16 schreef Chocobo het volgende:
Als je momenteel goed woont en geen directe nadelen ervaart zou ik ook voor optie 1 gaan. Voet bij stuk houden en gewoon vragen wat jij vind dat het huis waard is. Dan maar even van de markt halen vind je niet?
Zag het ookquote:
Alweerquote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:38 schreef kepler het volgende:
Het wordt weer lekker koud
[ afbeelding ]
Nou ja, kou an sich is niet erg. Het mag best vriezen ook. Als het maar droog blijft. Ik heb geen zin in weer gladde stoepen en vieze zwarte sneeuwdrek op de wegen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:46 schreef Ker_Plunk het volgende:
Begin het ook een beetje zat te worden
Ik zal jou eens... Oh wacht... Niet geschikt voor een dergelijke opmerking!quote:
Ik moet lessen in dit weer en ja… dat is niet leukquote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou ja, kou an sich is niet erg. Het mag best vriezen ook. Als het maar droog blijft. Ik heb geen zin in weer gladde stoepen en vieze zwarte sneeuwdrek op de wegen.
Ik wacht heel even de reviews af maar ik verwacht dat het veel 9's gaat krijgen en heb eerlijk gezegd wel zin iets anders dat hakken of schietenquote:
Must have. Maar ik mag pas in maart weer van mezelf games kopen: FFXIII en GoW3. Alle andere games hebben even pech en moeten wachten (en dat zijn er intussen ook al best veel: Bioshock 2, Darksiders, Dante's Inferno, Silent Hill Wii, Heavy Rain)quote:
Nou ja beter dan motregen in ieder geval.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:15 schreef Chocobo het volgende:
Hoe denken jullie over Heavy Rain?
Ik respecteer het feit dat ze echt iets nieuws proberen. Veel over gelezen de laatste paar dagen. Titel maar goed in de gaten houden.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:18 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Ik wacht heel even de reviews af maar ik verwacht dat het veel 9's gaat krijgen en heb eerlijk gezegd wel zin iets anders dat hakken of schieten![]()
Heb er verder niet heel veel van gezien omdat ik jaren bijna geen video's van games bekijk.
Van Bioshock 2 verwacht ik niet zo heel veel eerlijk gezegd,... andere developer toch. Maar jij ziet Heavy Rain dus echt als must-have,... ben erg benieuwd,.... het ziet er goed nieuw uit allemaal. Als het maar geen QTE festijn wordt.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Must have. Maar ik mag pas in maart weer van mezelf games kopen: FFXIII en GoW3. Alle andere games hebben even pech en moeten wachten (en dat zijn er intussen ook al best veel: Bioshock 2, Darksiders, Dante's Inferno, Silent Hill Wii, Heavy Rain)
Badaboem,... tsssssssss!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou ja beter dan motregen in ieder geval.
Lijkt iig ook droog te blijvenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou ja, kou an sich is niet erg. Het mag best vriezen ook. Als het maar droog blijft. Ik heb geen zin in weer gladde stoepen en vieze zwarte sneeuwdrek op de wegen.
Ik verwachtte van het eerste deel ook niets en die verbaasde me. In 2 heb je dezelfde setting en het hele Big Daddy - Big Sister idee spreekt me wel aan. Het zal misschien niet zo goed/anders zijn dan het eerste deel, maar toch best een prima game hoor. Lees er toch best wat goeie dingen over.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Van Bioshock 2 verwacht ik niet zo heel veel eerlijk gezegd,... andere developer toch. Maar jij ziet Heavy Rain dus echt als must-have,... ben erg benieuwd,.... het ziet er goed nieuw uit allemaal. Als het maar geen QTE festijn wordt.
Ik hou hem in de gaten. Concept lijkt me erg cool (net als Fahrenheit), nu is het te hopen dat dit in de praktijk wordt waargemaakt (niet als Fahrenheit). Als ik hem haal zal het na de zomer zijn.quote:
.......................................................................................................................................................quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
. En zelf als we besluiten kinderen te nemen, die krijg ik de eerste 2 jaar nog wel kwijt.
Ja, tussen de strips en de DVD's heb ik nog een hoekje vrijquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:52 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
.......................................................................................................................................................
Gefeliciteerd Gijsquote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:06 schreef gijsje79 het volgende:
Waarschijnlijk mijn woning verkocht.![]()
De kopers moeten nog ff kijken of ze de fin. kunnen rond krijgen.
Tijdelijk koopcontract zou al getekend zijn.
Wel met overwaarde verkocht 13.000,-quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Gijs
Hou je er nog een leuk bedrag aan over?
Ja vanaf maart uit elkaar, maar in juli aug de woning in de verkoop gezet.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:55 schreef Strolie75 het volgende:
Een jaar is inderdaad lang...lijkt me toch alsof je voelt alsof je leven zich voortsleept omdat je je relatie niet kunt afronden.Ik had toentertijd het geluk dat ik mijn appartement ook in mijn eentje kon financieren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga Dante's Inferno kopen. De Death Edition. Voor de PS3.
[ afbeelding ]Strakke CESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
ZOMG!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Inclusief Lenticulaire cover
[ afbeelding ]
Ieder zijn ding Gijs!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:40 schreef kepler het volgende:
[..]
ZOMG!
Jammer dat je dat niet ziet op de boekenplank
Ik heb altijd een voorstelling van jouw kamer waarin je binnenloopt en direct Wubbo Ockels en Chriet Titulaer aan de muur ziet hangenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:45 schreef kepler het volgende:
[..]
Wel een toffe poster in mijn toekomstige game/movie-kamer
Binnenkort koop ik gewoon een spaceshuttlequote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb altijd een voorstelling van jouw kamer waarin je binnenloopt en direct Wubbo Ockels en Chriet Titulaer aan de muur ziet hangen
quote:Polish game magazine, CD-Action, which is considered controversial by some back in PL, yet numerous people claim that it is 'prestigious' has reviewed Mass Effect 2 and gave it the highest mark of 10/10, what is very rare in CDA.
Also: reviewer says that he could not find and faults or flaws in game, that it is best RPG among shooters and best shooter among RPGs, he praised the characters and story... well, he praised every part of the game.
Ieder z'n ding.quote:
Ik heb precies het tegenovergesteldequote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:10 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ieder z'n ding.
Sla deze wel over, wel vermaakt met deel 1, maar niet echt mijn soort game. Hou ik toch meer van Oblivion, daar mogen ze van mij wel weer een vervolg op maken.
Fallout was volgens mij van dezelfde makers, vond dat wel een tegenvaller, misschien de settings die me niet interesseerde.
Kan me voorstellenquote:
Ah shit, hij is al vertrokken!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:26 schreef Chocobo het volgende:
Mass Effect hype train uit ME2 topic
[ afbeelding ]
Gaat 30 euro af vanwege kortingsbonnen, lang leve IntomartGFK en TNS Nipo online enquetesquote:Titel Aantal Prijs Totaal Levertijd
Dante's Inferno - Death Edition (Collectors Edition) -
Electronic Arts
1 ¤ 69,99 ¤ 69,99 Nog niet verschenen - reserveer een exemplaar
Tis ook niet zomaar iemand die het roept hequote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:36 schreef gijsje79 het volgende:
Krijg je dit.
'Aardbeving Haïti is Amerikaans experiment'![]()
![]()
Dat bod meenemen naar je toekomstige baas...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:47 schreef Magneet het volgende:
hmmz de baas weet nu ook dat de kans bestaat dat ik overstap naar de klant waar ik gedetacheerd zit. Was hij niet zo blij mee
300+ euro per maand meer en 36 uur werken is anders best verleidelijk ook al moet ik m'n auto inleveren.
Ja datquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb altijd een voorstelling van jouw kamer waarin je binnenloopt en direct Wubbo Ockels en Chriet Titulaer aan de muur ziet hangen
Chavezquote:Op woensdag 20 januari 2010 08:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tis ook niet zomaar iemand die het roept he
Dat bod meenemen bij je volgende salarisbesprekingen? Maar staar je er niet op blind. Een eigen auto is ook een behoorlijke kostenpost. En kijk naar zaken als diversiteit in opdrachten, groeimogelijkheden, cursussen, etc... Die zijn bij een detacheerder meestal toch wat beter. Daarnaast staat al teveel job hoppen niet zo goed meer op je C.V. tegenwoordig. Ik moet nog steeds mijn "uitstapje" van 2 jaar geleden regelmatig uitleggen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:47 schreef Magneet het volgende:
hmmz de baas weet nu ook dat de kans bestaat dat ik overstap naar de klant waar ik gedetacheerd zit. Was hij niet zo blij mee
300+ euro per maand meer en 36 uur werken is anders best verleidelijk ook al moet ik m'n auto inleveren.
Tof Gijs! Al lijkt het me meer een God of War kloon. Dan wacht ik liever op de “real thing”.quote:Op woensdag 20 januari 2010 08:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gaat 30 euro af vanwege kortingsbonnen, lang leve IntomartGFK en TNS Nipo online enquetes(anders is Bol.com wel belachelijk duur
)
In de IT is het anders heel logisch, zeker als je eens in de 5 of 7 jaar verder gaat.quote:Op woensdag 20 januari 2010 08:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Daarnaast staat al teveel job hoppen niet zo goed meer op je C.V. tegenwoordig. Ik moet nog steeds mijn "uitstapje" van 2 jaar geleden regelmatig uitleggen.
Tenslotte, we zullen je "Paris Fail" blogs uit Polen missen.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 08:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Tof Gijs! Al lijkt het me meer een God of War kloon. Dan wacht ik liever op de “real thing”.
Goede beschrijving Gijs,... zoiets had ik wel verwacht. Het is niet echt mijn ding,... ben gek op Sega, maar dit gaat net buiten mijn soort genre games!quote:Op woensdag 20 januari 2010 09:04 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben inmiddels trouwens 5 uur verder in Bayonetta. Het is wel een heel gaaf spel hoor! Echt uniek.
Beste over the top actiegame die ik sinds Ninja Gaiden heb gespeeld.
Het verhaal slaat nergens op en is niet te volgen, maar de hoofdpersoon is zo charismatisch dat dat niet uitmaakt. En uiteindelijk draait het toch om de actie. En het spel bevat echt een van de beste, meest diepgaande maar toch overzichtelijke vechtsystemen ooit. De gevechten zijn episch. Je gaat continu van mini-boss naar eindbaas. Waarna mini-bossen in de volgende levels als “gewone” vijanden opduiken.
Gevechten zijn voor mij nu vooral button mashen. Echt gericht bepaalde combo’s uitvoeren lukt (nog) niet. Maar elke willekeurige knoppen combinatie levert wel een combo op, dus dat is niet zo’n probleem. Daarnaast heb je de hilarische “torture attacks” die lukken me intussen wel goed. In plaats van standaard magische spreuken roep je bijvoorbeeld een guillotine op waar de vijand met veel geweld onder gestopt wordt.
Tactiek zit hem vooral in de selectie van wapens (ik heb nu een zwaard en shotguns) en ontwijken, als je dat op het laatste moment doet ga je naar “Witch time”, een soort bullet time. Dit is zelf noodzakelijk om sommige supersnelle vijanden te verslaan.
Graphics zijn echt belachelijk mooi. Er gebeurt zoveel op het scherm. Soms zoveel dat het moeilijk te volgen is. Elk gevecht is een explosie van kleuren, effecten en bloed. Tenslotte is het character design van de vijanden echt briljant. Het spel heeft ook thema’s als hel en hemel. En de vijanden reflecteren dat. Het lijken soms net nachtmerrie varianten van schilderijen van Michelangelo.
In elk geval een aanrader als je eens "wat anders" wilt.
[ afbeelding ]
Dat kan ik me goed voorstellen, het is ook een GoW-kloon. Wel eentje die ik erg gaaf vond toen ik de demo speelde. Daarnaast spreekt de setting me aan, is dit een gave SE en had ik 30 euro korting.quote:Op woensdag 20 januari 2010 08:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Tof Gijs! Al lijkt het me meer een God of War kloon. Dan wacht ik liever op de “real thing”.
Tof dat je het toch gaaf vindt, had ik niet echt verwachtquote:Op woensdag 20 januari 2010 09:04 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben inmiddels trouwens 5 uur verder in Bayonetta. Het is wel een heel gaaf spel hoor! Echt uniek.
Even het Gijsjes topic inbreken om dit quoten for fucken truth.quote:Op woensdag 20 januari 2010 09:04 schreef Strolie75 het volgende:
Het verhaal slaat nergens op en is niet te volgen, maar de hoofdpersoon is zo charismatisch dat dat niet uitmaakt. En uiteindelijk draait het toch om de actie. En het spel bevat echt een van de beste, meest diepgaande maar toch overzichtelijke vechtsystemen ooit. De gevechten zijn episch. Je gaat continu van mini-boss naar eindbaas. Waarna mini-bossen in de volgende levels als “gewone” vijanden opduiken.
Gevechten zijn voor mij nu vooral button mashen. Echt gericht bepaalde combo’s uitvoeren lukt (nog) niet. Maar elke willekeurige knoppen combinatie levert wel een combo op, dus dat is niet zo’n probleem. Daarnaast heb je de hilarische “torture attacks” die lukken me intussen wel goed. In plaats van standaard magische spreuken roep je bijvoorbeeld een guillotine op waar de vijand met veel geweld onder gestopt wordt.
Tactiek zit hem vooral in de selectie van wapens (ik heb nu een zwaard en shotguns) en ontwijken, als je dat op het laatste moment doet ga je naar “Witch time”, een soort bullet time. Dit is zelf noodzakelijk om sommige supersnelle vijanden te verslaan.
Graphics zijn echt belachelijk mooi. Er gebeurt zoveel op het scherm. Soms zoveel dat het moeilijk te volgen is. Elk gevecht is een explosie van kleuren, effecten en bloed. Tenslotte is het character design van de vijanden echt briljant. Het spel heeft ook thema’s als hel en hemel. En de vijanden reflecteren dat. Het lijken soms net nachtmerrie varianten van schilderijen van Michelangelo.
In elk geval een aanrader als je eens "wat anders" wilt.
[ afbeelding ]
Vlgs mij zien ze Natal en denken .. fuck we moeten weer gaan sleutelen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:38 schreef kepler het volgende:
Delaystation
http://www.eurogamer.net/(...)-delayed-till-autumn
Had ik ook na het 5e level pas, zo slechtquote:Op woensdag 20 januari 2010 10:46 schreef speknek het volgende:
Ik kwam er na level vijf pas achter dat je andere wapens kon selecteren. Ik de hele tijd sparen voor die shotgun in het begin, heb ik hem gekocht, bleek ik hem al te hebben
.
Over klonen gesproken, ik begin een beetje gehyped te raken voor Darkriders. Ik las dat de hele grafische stijl van de game namelijk ontworpen is door Joe Madureira. Briljante comic-tekenaar.quote:Op woensdag 20 januari 2010 09:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat kan ik me goed voorstellen, het is ook een GoW-kloon. Wel eentje die ik erg gaaf vond toen ik de demo speelde. Daarnaast spreekt de setting me aan, is dit een gave SE en had ik 30 euro korting.
Nee, volgens mij ben ik net begonnen met chapter 5. Dat gevecht met die draak...episch!quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:44 schreef Wessiej het volgende:
Bayonetta
Strol ben jij voorbij chapter 5, hoe heb je die andere heks gedaan, kga steeds dood
Darkridersquote:Op woensdag 20 januari 2010 10:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Over klonen gesproken, ik begin een beetje gehyped te raken voor Darkriders. Ik las dat de hele grafische stijl van de game namelijk ontworpen is door Joe Madureira. Briljante comic-tekenaar.
Misschien als hij ooit flink budget is.
Die shotguns krijg je toch als je die gouden LP inlevert?quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:46 schreef speknek het volgende:
Ik kwam er na level vijf pas achter dat je andere wapens kon selecteren. Ik de hele tijd sparen voor die shotgun in het begin, heb ik hem gekocht, bleek ik hem al te hebben
.
Je kwam niet met de goede argumenten.quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar ja, die game wil ik ook als hij budget is. Roep ik ook pas twee maanden
Een kruising tussen Zelda en God of War, vertellen dat het een epische gevecht tussen hemel en hel is waarbij jij een gevallen Horseman bent en daarbij plaatjes posten waarbij je kunt zien hoe de game er uit ziet, is niet voldoende?quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je kwam niet met de goede argumenten.
Naast gameplay heb ik een enorme zwak voor sfeer en originele grafische stijlen.
Ik dacht serieus dat die LP's goed waren voor een deuntje tijdens het spel, wordt ook niet gezegd. Toen ik een keertje weer naar de Gates of Hell ging kwam ik er pas achter. Vind het zwaard redelijk, ism met die shotgun. Andere kit zijn 2 pistolen en 2 klauwen aan mijn voeten, ook geniaal.quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die shotguns krijg je toch als je die gouden LP inlevert?Ik heb ook een zwaard gekregen die ik vaak gebruik! Erg cool!
Klauwen klinkt cool, die heb ik nog niet.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:01 schreef Wessiej het volgende:
Ik dacht serieus dat die LP's goed waren voor een deuntje tijdens het spel, wordt ook niet gezegd. Toen ik een keertje weer naar de Gates of Hell ging kwam ik er pas achter. Vind het zwaard redelijk, ism met die shotgun. Andere kit zijn 2 pistolen en 2 klauwen aan mijn voeten, ook geniaal.
Ja,... hij postte nog een 'missed the boat' plaatje! Spel schijnt redelijk goed te zijn,.... toch,... geen tijd voor. Zo kan je alles wel kopen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een kruising tussen Zelda en God of War, vertellen dat het een epische gevecht tussen hemel en hel is waarbij jij een gevallen Horseman bent en daarbij plaatjes posten waarbij je kunt zien hoe de game er uit ziet, is niet voldoende?Gekke Strol
Dat was voor ik het wist van Joe Madureira.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:07 schreef Chocobo het volgende:
Ja,... hij postte nog een 'missed the boat' plaatje! Spel schijnt redelijk goed te zijn,.... toch,... geen tijd voor. Zo kan je alles wel kopen.
Volgende week heb ik hem, ben benieuwd. Hij staat mij wel aan, maar om nou te zeggen must-have heb ik nog niet. Ik zie het wel.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... hij postte nog een 'missed the boat' plaatje! Spel schijnt redelijk goed te zijn,.... toch,... geen tijd voor. Zo kan je alles wel kopen.
Halo Wars, niet echt leuk. Killzone 2 kan je prima skippen, generic shooter.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat was voor ik het wist van Joe Madureira.
Maar hij staat op mijn "ooit te spelen lijstje". Samen met Killzone 2 en Halo Wars.
Zo krijg ik steeds meer interesse in Heavy Rain,....quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:09 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Volgende week heb ik hem, ben benieuwd. Hij staat mij wel aan, maar om nou te zeggen must-have heb ik nog niet. Ik zie het wel.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zo krijg ik steeds meer interesse in Heavy Rain,....
Wat houdt je tegen?quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zo krijg ik steeds meer interesse in Heavy Rain,....
Heavy Rain is als een goed boek, niet veel actie, je zit niet in zenuwslopende shoot-outs. Het is een fucking interactief boek met een (zeer hopelijkquote:
Voor mij wel. Final Fantasy XIII en Yakuza 3 gaan echt voor.quote:
ZOMGWTFBBQquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:20 schreef Strolie75 het volgende:
After Burner Climax komt naar XBLA
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.gameswire.net/(...)rcade-shots_497.html
Fake Gijs,.... dumpert is altijd zo heerlijk Nederlands traagquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:21 schreef Bastard het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)tte_handen_hebt.html
Wut
Gijs wat moet je ermeequote:Op woensdag 20 januari 2010 11:20 schreef Strolie75 het volgende:
After Burner Climax komt naar XBLA
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.gameswire.net/(...)rcade-shots_497.html
Heerlijk arcade games Gijsquote:
Sonic 4 wordt een normale disc gamequote:Op woensdag 20 januari 2010 11:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heerlijk arcade games Gijs
Rez
OutRun 2
En nu AfterBurner en Sonic 4.
Ik ben een beetje afgestapt van de XBLA-hype... Steeds weer 800 of 1200 MS Points voor een game die je eigenlijk te weinig speelt omdat er grootsere games op de console te spelen zijn...quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heerlijk arcade games Gijs
Rez
OutRun 2
En nu AfterBurner en Sonic 4.
[ afbeelding ]
Shadow Complex, Outrun 2 en The Last Guy heb ik toch wel veel gespeeld.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
In 2009 vond ik eigenlijk alleen Splosion Man de moeite waard, de rest niet.
Peggle Gijs.. denk nou eens na!!quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben een beetje afgestapt van de XBLA-hype... Steeds weer 800 of 1200 MS Points voor een game die je eigenlijk te weinig speelt omdat er grootsere games op de console te spelen zijn...
In 2009 vond ik eigenlijk alleen Splosion Man de moeite waard, de rest niet.
Ben je geil?quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:19 schreef Ker_Plunk het volgende:
Leeft dit geval trouwens nog Tigress74 ?
Ja.quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:19 schreef Ker_Plunk het volgende:
Leeft dit geval trouwens nog Tigress74 ?
Nee joh, dat is reclame voor de Nationale TV-uitzending van donderdag.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:07 schreef Bastard het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ft_Hati__.html?p=6,2
De aardbol is niet blij met die mensen denk ik
Cutequote:Op woensdag 20 januari 2010 14:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
YES! Eindelijk New Super Mario Bros. Wii uitgespeeld. Meest epische Bowser battle OOIT!
Geen epilptische aanval gekregen?quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
YES! Eindelijk New Super Mario Bros. Wii uitgespeeld. Meest epische Bowser battle OOIT!
Je ziet geen spoiler daar verder, dus niet zo aanstellenquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:12 schreef speknek het volgende:
Nee dus ik ben al ontstemd over de thumbnail van het filmpje.
Gijs...dat is hetzelfde als patsen dat je een kussengevecht met je nichtje hebt gewonnen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou als ik het fimpje zo zie.. dat doe ik hem niet na hoorquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs...dat is hetzelfde als patsen dat je een kussengevecht met je nichtje hebt gewonnen.
Ga eens echt gamen.
*PROEST*quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:17 schreef Bastard het volgende:
En wat een geil snolletje die prinses wa?
Oh mario tell me about your great adventures again... zal dr eens een great adventure geven!
Sssssssssssttttt...dadelijk hapt hij hij niet.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:26 schreef Bastard het volgende:
Nou als ik het fimpje zo zie.. dat doe ik hem niet na hoor
Mario staat niet echt bekend om de verrassende plotwendingen he?quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jaja, hier, kijk zelf maar. Serieus tof gedaan:
Battle begint op ongeveer 2 minuten. En gewoon even blijven kijken hoe blij de prinses is
Spek, jij Mario al uitgespeeld?
NSMBW is Old Skool (met hoofdletters en k ja). Als het nichtje een 18 jarige blondine is en met winnen bedoel je dat je haar pyjama uitgeslagen hebt (een uitstekende metafoor voor NSMBW), dan laat ik het echte gamen wel aan de WoW nerds over.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:26 schreef Strolie75 het volgende:
Gijs...dat is hetzelfde als patsen dat je een kussengevecht met je nichtje hebt gewonnen.
Ga eens echt gamen.
Nope. Daar gamen we ook geen Mario voor he?quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:32 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Mario staat niet echt bekend om de verrassende plotwendingen he?
Dat die prinses ineens nog in een andere eindbaas morphed en dat je haar moet onthoofden!quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:32 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Mario staat niet echt bekend om de verrassende plotwendingen he?
De dag dat ik een andere hobby zoekquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat die prinses ineens nog in een andere eindbaas morphed en dat je haar moet onthoofden!
Zo... internet ligt op zn gat als dat gebeurt, die forum floods
Dat is toch al een keer gebeurt?quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat die prinses ineens nog in een andere eindbaas morphed en dat je haar moet onthoofden!
Zo... internet ligt op zn gat als dat gebeurt, die forum floods
Wat?quote:
Dat de princess veranderd in Bowserquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat?
Ander plot of internet plat?
Van beide ben ik niet op de hoogte, die laatst betwijfel ik.. ze hebben 1x een flinke DDOS attack gedaan op 2 van de 5 grootste servers dacht ik, maar is niet plat gegaan.
Zodra ik een 360 hebquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:00 schreef Bastard het volgende:
Wanneer ga je nou eens racen Henk?
Er is weer een nieuwe wedstrijd gezet in Forza topic!
quote:Gizmodo reports that Sega is about to release a free iPhone emulator called Ultimate Genesis which will offer SEGA Genesis games to purchase via downloadable content (DLC).
The free app will include Space Harrier II and offer the following titles as additional purchases.
Sonic the Hedgehog: $5.99
Golden Axe: $4.99
Ecco the Dolphin: $2.99
Shining Force: $2.99
The move seems like an obvious one, but has been made possible due to some changes in Apple's rules. The new app is supposed to appear in the App Store sometime early Feb.
Niets is gratis...quote:
Vind het geweldig hoor dat er zoveel features/games/apps op het toestel aanwezig zijn,... vraag me alleen af wat je er allemaal mee moet.quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:44 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Niets is gratis...
Sinds eergister staat GTA Chinatown Wars op de app store, 8 euro, zelfde versie als de DS verise, die gewoon 40 kostte. Heerlijke game.
Gamen bijv. GTA speelde ik nog op de DS, die kan nu ook stof happen, alles komt zo op de iPhonequote:Op woensdag 20 januari 2010 17:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vind het geweldig hoor dat er zoveel features/games/apps op het toestel aanwezig zijn,... vraag me alleen af wat je er allemaal mee moet.
Nee,... gamen doe ik op mijn consoles!quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:46 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Gamen bijv. GTA speelde ik nog op de DS, die kan nu ook stof happen, alles komt zo op de iPhoneEn dat voor een 5e van de prijs.
Heb ik nog niet in de trein.quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee,... gamen doe ik op mijn consoles!
Ik hoef dan ook niet overal en altijd te gamen uiteraard!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |