volgens mij is de superbowl volgende week. dan is de hele programmering overal overhoop...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:53 schreef sylvesterrr het volgende:
Wat? Volgende week geen GA?Jezus, de winterstop is nét voorbij.
oeps vergeten, mag niet neequote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 21:22 schreef Etcetera het volgende:
En volkomen kut omdat het buffert als een gek en je maximaal x-aantal minuten mag kijken, waarna je een uur moet wachten ofzo
Maar als je echt niet weet waar je kunt downloaden is het inderdaad een optie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is veel beter! Niks geen gebuffer etc.Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:35 schreef -Peach het volgende:
[..]Die trekt ook genoeg weg bij megavideo (wat surfthechannel ook doet, uiteindelijk)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is veel beter! Niks geen gebuffer etc.Ik zorg gewoon dat ik de nieuwste aflevering binnen heb zodra dat kanquote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:03 schreef emss het volgende:
Op surfthechannel kijk ik ook altijd, en je mag 72 minuten kijken ofzo, dan wordt de aflevering (van 42 minuten) echt niet onderbroken hoor... en ik heb nooit last van bufferen... of je kiest gewoon een ander linkje.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
ik houd het ook bij, maar dan streamend. geen zin meer om mn computer vol te laden met afleveringen van alles en nog wat...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die trekt ook genoeg weg bij megavideo (wat surfthechannel ook doet, uiteindelijk)
[..]
Ik zorg gewoon dat ik de nieuwste aflevering binnen heb zodra dat kan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:34 schreef Tegan het volgende:ik weet niet welke jij bedoelt, dus da's lastig antwoord geven. Maar deze en deze dus. Vooral bij die eerste kun je duidelijk aan 't profiel zien dat zij 't is (op die tweede foto lijjkt er een make-up ongelukje gebeurd te zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)!
[ Bericht 26% gewijzigd door Butterfly91 op 26-01-2010 21:39:39 ]
Ik ben het met je eens hoorquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:33 schreef Mavro het volgende:
Ben ik nou gek of is het toch echt niet duidelijk op die foto hierboven?:S Ik zie het ECHT niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because simple is bad!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |