quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:40 schreef DanielleM het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:47 schreef Tegan het volgende:
Vergelijkingsmateriaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tralalalaaa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en gawd, wat is die Dr. Avery toch smakelijk
(Sukkel, deed ik quote ipv spoilerGelukkig staat er niet iets heel spannends in ofzo. Pfiew
)
[ Bericht 18% gewijzigd door Greys op 27-01-2010 11:59:37 ]IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Welke bedoel je?quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:13 schreef Tegan het volgende:
Jongens al die subtiele zinnen die naar een bepaald karakter verwijzen zijn ook spoilers he.
Bijvoorbeeld. En dan kijk ik alleen naar deze pagina.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:48 schreef -Peach het volgende:
Lijkt ook wel die evil vriendin van Meredith die toen een keer zomaar binnen kwam vallen waar ze mee was gaan reizen en keihard zuipen vroeger? Of is die toen dood gegaan?quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:54 schreef -Peach het volgende:
Hihi. Ik ben benieuwd. Ik vind het vooral grappig dat 'little' grey in het echt al 3 koters heeft ofzo
quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:18 schreef Tegan het volgende:Hmm mjah, misschien wel. Alhoewel ik die over die koters van little grey niet als spoiler zie, was meer een loze opmerking tussendoor. Omdat ze altijd 'little' grey wordt genoemd, en onderhand de meeste kinderen (in real life) heeft van iedereenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijvoorbeeld. En dan kijk ik alleen naar deze pagina.Als ik dat op internet voorbij zie komen, denk ik meteen 'wtf!' oh wacht, ze heeft natuurlijk in het echt een heel ander leven dan in greys.
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
Alex heeft er 5 IRLquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:36 schreef -Peach het volgende:
[..]
. Omdat ze altijd 'little' grey wordt genoemd, en onderhand de meeste kinderen (in real life) heeft van iedereenAls ik dat op internet voorbij zie komen, denk ik meteen 'wtf!' oh wacht, ze heeft natuurlijk in het echt een heel ander leven dan in greys.
Addison?!quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:08 schreef Etcetera het volgende:
5. Your Song by Kate Walsh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeh spannendquote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:26 schreef Butterfly91 het volgende:
Deze week geen aflevering, maar alvast de promo voor volgende week:
Er zal wel weer eens sport zijn geweest ofzo.quote:Op maandag 1 februari 2010 09:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
ordinaire tvp, waarom slaan ze nou weer een week over daar in de VS
Er was geen sport, ze zonden hier een aflevering van oktober vorig jaar uit. Ik heb eigenlijk geen idee waarom dat was.quote:Op maandag 1 februari 2010 10:58 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Er zal wel weer eens sport zijn geweest ofzo.
bij amandelen krijg je zo'n licht roesje dat het nauwelijks narcose te noemen is, hoorde ik van vriendin die in de kno zit. echt minutenwerk ... kapje op, zzzz, rats amandelen eruit, en dan begin je al weer wakker te wordenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 05:44 schreef OMG het volgende:
Goede aflevering weer.
Wat een kwal, die gozer die bij Bailey's operatie de narcose verzorgde. Het enige wat ik ooit een ziekenhuis heb meegemaakt is dat m'n amandelen zijn verwijderd, maar dat wakker worden tijdens een operatie lijkt me toch wel gruwelijk. Ook Karev met het jongetje en z'n ouders vond ik goed.
En uiteraard nog genoeg lach momenten. "Please don't cry on my ass... please don't cry...".
Ik heb nog niet gekeken, maar dit is een goede aanleiding om nog even tequote:Op maandag 1 februari 2010 18:20 schreef Merel het volgende:
Wie zei ook alweer dat het feit dat Marc met Addison naar bed was gegaan vast geen punt ind e verhaallijn van GA zou worden?
nah ik vind dat je op zich niks gemist hebt als je t niet gekeken hebt... als in: het verhaal in greys is logisch en goed te volgen zonder PP gekeken te hebbenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb nog niet gekeken, maar dit is een goede aanleiding om nog even teop cross overs
Zo, dat lucht op!
En ik vind het wel irritant en heb het gevoel dat niet PP-kijkers wat gemist hebben.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:58 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nah ik vind dat je op zich niks gemist hebt als je t niet gekeken hebt... als in: het verhaal in greys is logisch en goed te volgen zonder PP gekeken te hebben
En Christina omschreef Owen en zijn gedrag toch ook als 'cave-man'. Wel toepasselijk.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:25 schreef Tegan het volgende:
Zo irritant dat Owen en Cristina altijd zo uitgebreid moeten zoenen als ze elkaar zien. Zoenen ok, maar hun zij doen het zo wild dat ik verwacht dat ze zo omvallen.
In bed was het wel hot, maar zo staand vind ik het nietsquote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:09 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
En Christina omschreef Owen en zijn gedrag toch ook als 'cave-man'. Wel toepasselijk.
sorry hoor, ik bedoelde het niet aanvallend. jeez....ik gaf gewoon mijn mening nog een keertje, net als dat jij die van jou opnieuw gaf. maar whatever.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:34 schreef Greys het volgende:
[..]
En ik vind het wel irritant en heb het gevoel dat niet PP-kijkers wat gemist hebben.
Mag toch?Gevoelens daarover verschillen nou eenmaal.
Doe niet zo aangebrand, er stond toch een 'quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:05 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
sorry hoor, ik bedoelde het niet aanvallend. jeez....ik gaf gewoon mijn mening nog een keertje, net als dat jij die van jou opnieuw gaf. maar whatever.
ik vond juist dat jij aangebrand reageerde... sorry, juist door de PI eigenlijk, dus dat zal wel aan mij liggen in dit geval...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe niet zo aangebrand, er stond toch een '' bij? En zie ook de PI.
Bedoelde er niets rots mee.
Vanavond later even proberen te kijken, verheug me er al op
ja hèquote:
Je hebt haar en die knakker niet tekeer zien gaan in het stookhok?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hij was inderdaad weer eens ouderwets leuk!
Wat was er nou met Christina's ass aan de hand eigenlijk, kon t niet goed verstaan en zat ook niet zo goed op te letten.
Idd dat please don't cry on my ass stukjequote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:00 schreef Appletree het volgende:
"Please don't cry on my ass"![]()
Leuke aflevering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |