Ik vind het wel lief, maar allemaal nogal ongeloofwaardigquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik vond het hele verhaal van die ober die hen geanalyseerd had wel lief juist
Lexie en Avery komt nog wel een keer denk ik zomaar...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het wel lief, maar allemaal nogal ongeloofwaardig
Ook dat Alex die man pas vond toen zijn geld onder het bed viel.
Terwijl die kerel lag te shaken, dat hoor je toch?
Lexie in het blond vond ik leuk en haar 'I hate Valentine' met Alex ook, maar ik had stiekem gehoopt op een rendez vousje van Lexie met Avery
Ik hoop het!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:42 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Lexie en Avery komt nog wel een keer denk ik zomaar...
Ik ook niet, maar ik denk dat het een kwestie van wennen is bij mijquote:
Ik zal het vast minder erg vinden na een tijdje, maar bruin blijft het mooist bij haarquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik denk dat het een kwestie van wennen is bij mij
Jaquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:15 schreef Greys het volgende:
Wat zei Avery nou... Trauma room Barbie?
Nee, je eerste ingeving was juist!quote:
Mark kan er wel klaar voor zijn, maar Lexie zit er volgens mij echt niet op te wachten!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:15 schreef Tegan het volgende:
Ik denk dat Mark nu klaar is voor een gezin en baby's. Misschien dat hij dan gezinnetje gaat doen met Lexie![]()
.
Ik geloof dat ik dat ergens gelezen heb ja.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:11 schreef Tegan het volgende:
Heet die anesthesist Ben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |