Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F = Teun / Mr.T / Harry
bambino = Sjoerd
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin
haaKon = Machiel
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
Panzerknacker666 = Sander
Ratelslangetje = Selma
Redbaron = Bas
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
STTSJT = Steven
TheGirlNextDoor = Nathalie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er ook Tukker-Regels?
JA!
- Om in de wall of fame te komen moet je in minstens 15 delen actief gepost hebben! (hoeft niet aansluitend te zijn)
- Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten, anders word je uit de WoF verwijderd, en moet je weer 15 delen actief zijn.
- Maak je het deeltje vol, open dan wel een nieuw deeltje, of vraag het iemand anders
De OP vind je onder deze link!
- Post niet alleen maar onzin, zeg af en toe ook eens wat zinnigs
- Heb veel lol met elkaar!
Tukkers op Fok! wiki door Sjoerd geperfectioneerd
Brutal. Fucking. Metal.
Je vroeg er zelf omquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik post een paar berichtjes, gelijk een TT aan de neus hangen
Gelul!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:
David] [ Ich seh' im Spiegel dein Gesicht...(8) ] zegt:
*LaPo:D
Marko zegt:
*ah idd=h
*TT=h
*ik ben benieuwd=h
winquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ga zo naar het station Henrike halen
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
1998 belde, of ze hun woord terug mogen.
Dat hoofdquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
[ afbeelding ]
stukje tiet van Megan Fox
Ja, die is wel in ordequote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:16 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
da's idd wat minder maar het gaat om de boezem he.
Hotdamnquote:
Ik ook. Wat doe je morgenavond?quote:
Nou, weetje. Ik denk toch echt dat ik niet zo biseksueel ben als ik dachtquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ook. Wat doe je morgenavond?
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou, weetje. Ik denk toch echt dat ik niet zo biseksueel ben als ik dacht
jammerquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou, weetje. Ik denk toch echt dat ik niet zo biseksueel ben als ik dacht
Gewoon pot dusquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben Manonseksueel, ofzo
Hence the PIquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:24 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
dat noemt men netjes lesbisch.
Ja, dat wilde ik ook al zeggenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
Als je tieten googled krijg je allemaal verwijzingen naar FOK!
Logischquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
Als je tieten googled krijg je allemaal verwijzingen naar FOK!
Veel plezierquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
Holy fuck. Nu moet ik echt ff liggen.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:16 schreef Samzz het volgende:
De verklaring waarom Fok op m'n BB wat langzamer laaddeAllemaal tieten.
Ik heb net Jipke weggebrachtMja... Even douchen en dan eten
De komende tijd ben ik bang van wel, krijg voorlopig nog geen seksquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:32 schreef Oldenzaal het volgende:
Nathalie, kun je niet vaker in zo'n bui zijn? Goddamn!!![]()
Smeerlapquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
even wat troostplaatjes voor mijzelf![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
*sop sop sop
Gadverdammequote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
*sop sop sop
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
De komende tijd ben ik bang van wel, krijg voorlopig nog geen seks
Dit willen wij hier niet meer zien, die taal en die plaatjes!quote:
Ik vind het eigenlijk wel lullig voor je, maar die hele ToF reeks hier wordt steeds meer een slijmballerige zooi en dat moet doorbroken worden!quote:
?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:11 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel lullig voor je, maar die hele ToF reeks hier wordt steeds meer een slijmballerige zooi en dat moet doorbroken worden!
Normaal gesproken zou je zeggen dat het kut voor je was dat je laptop kapot is. Maar aangezien ik het hier teveel een slijmclubje ga vinden reageer ik andersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
ja relluhquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:17 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Normaal gesproken zou je zeggen dat het kut voor je was dat je laptop kapot is. Maar aangezien ik het hier teveel een slijmclubje ga vinden reageer ik anders
Rellen!!!
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:20 schreef Chr1st1aan het volgende:
[ afbeelding ]
=he getverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:29 schreef Oldenzaal het volgende:
OMG! Die chick rechtsachter in dat witte shirt! Zie haar net doen alsof ze verlegen is!
Ik zou haar zo hard doen hé!!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:20 schreef Chr1st1aan het volgende:
[ afbeelding ]
=wel mooie nagels trouwensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
feliquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:33 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Ik heb een baan!
Naaaaaaisquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
*sop sop sop
dus jij vind het ook wel mooi?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
NaaaaaaisAmaaai, die laatste
![]()
Maakt mijn verdriet ook een beetje beter. Niet dat ik heel verdrietig ben, maar ik baal wel.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:37 schreef Robinhoo het volgende:
Gaan jullie serieus een lied maken !?
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:38 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Dank allen!, en ja er zal zeker een keer n feestje komen.
1 probleem: er is een kans dat mn haar eraf moet
accountantskantoor, naast het afstuderenquote:
Gefeliciteert dan!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:40 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
accountantskantoor, naast het afstuderen
We zijn allemaal aan het rouwen om je laptop!quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
hartverwarmend.
Wel mooi? Damnquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
dus jij vind het ook wel mooi?![]()
![]()
lekker puh christiaan, marko en justin
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:03 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
We zijn allemaal aan het rouwen om je laptop!
nou ja!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:32 schreef Chr1st1aan het volgende:
Laptop past een beetje bij je leeftijd
Ja! Die ze nu gebruikt komt uit de prehistorie, toen de laptops nog van hout waren!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:32 schreef Chr1st1aan het volgende:
Doe eens lief!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:32 schreef Chr1st1aan het volgende:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:43 schreef Samzz het volgende:
Jongens, doe eens lief tegen Selma, ze post mooie mannen
Ik ook!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:33 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Ik heb een baan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Selma, post nog eens van die lekkere mannenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
heel mooiquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:14 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Damn.. nou, je kan me opdwijlen als ik hem tegen zou komen
Die erboven heeft wel hangtieten zegquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Damn, ik word echt geil van deze:
[ afbeelding ]
Mwa, denkt dat dat zo lijkt omdat dat gedeelte plat gedrukt wordquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Die erboven heeft wel hangtieten zeg
Nathalie, je moet er over heen komen. En niet telkens denken ik mis haar etc...quote:
Gast heeft zowat tieten johquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:14 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Damn.. nou, je kan me opdwijlen als ik hem tegen zou komen
Ik ben bang dat hij gelijk heeft, Nath. Je moet vooruit kijken, al zal het verleden altijd een deel van je blijven...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:53 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Nathalie, je moet er over heen komen. En niet telkens denken ik mis haar etc...
Ook al is het moeilijk, je hebt geen ander keus...
Ik ook van jouquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gast heeft zowat tieten joh
Krijg jij tieten van mij? Nicequote:
Nee, doe ik niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:53 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Nathalie, je moet er over heen komen. En niet telkens denken ik mis haar etc...
Ook al is het moeilijk, je hebt geen ander keus...
veel plezierquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maargoed. Ik ga naar The Classics!Doei!
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Krijg jij tieten van mij? Nice
Je zult wel moetenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, doe ik niet.
Wat ik voor haar voel kan ik jullie niet uitleggen. Haar loslaten voelt heel erg verkeerd. Als ik voor haar blijf gaan, wacht tot zij zich goed voelt, dát voelt goed. Ik heb nog nooit zoveel van iemand gehouden, en zal ook nooit meer zoveel van iemand houden.
True... Maar als je echt van iemand houd, is er altijd de mogelijkheid dat zij dat ook in gaat zien, je kent het wel: you don't know what you got till it's gonequote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Je zult wel moeten(ook al is het hard)
Als zij niet meer van je houd dan is het gewoon exit. Dan kan jij nog zoveel van haar houden...
Tja, ze maakt het niet voor niks uit..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
True... Maar als je echt van iemand houd, is er altijd de mogelijkheid dat zij dat ook in gaat zien, je kent het wel: you don't know what you got till it's gone
Mocht ze echt standvastig zijn, dan is het pech, maar als je hart zegt vechten, dan moet je vechten.
wou je dr wat drinken?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:15 schreef Oldenzaal het volgende:![]()
Ik heb zoooooo'n zin om uit te gaan en te bieren!!!
Kan ik eigenlijk niet maken bedacht ik me net... Ben wel ziekgemeld op werk hè.. En zit nog met de antibiotica.quote:
Geloof het of niet, sommige mensen komen op hun besluit terugquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Tja, ze maakt het niet voor niks uit..
Ah oké nee ja dat is wel beetje niet netjes.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:18 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Kan ik eigenlijk niet maken bedacht ik me net... Ben wel ziekgemeld op werk hè.. En zit nog met de antibiotica.
Volgende week!!
Bier en antibiotica is gegarandeerde misselijkheidquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:18 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Kan ik eigenlijk niet maken bedacht ik me net... Ben wel ziekgemeld op werk hè.. En zit nog met de antibiotica.
Volgende week!!
O, nooit last van gehad? Live to the maxquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:21 schreef Samzz het volgende:
Bier en antibiotica is gegarandeerde misselijkheid
Dan heb je geluk gehad. Alcohol beinvloed de werking van het medicijn en veroorzaakt misselijkheid.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:25 schreef ACT-F het volgende:
[..]
O, nooit last van gehad? Live to the max
Ik dacht dat de werking van anti-biotica minder werd door alcohol, maar dat heeft me nooit kunnen weerhouden van een biertje tijdens een kuurquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:30 schreef Samzz het volgende:
Dan heb je geluk gehad. Alcohol beinvloed de werking van het medicijn en veroorzaakt misselijkheid.
Huh?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:38 schreef Mdrop het volgende:
* Mdrop pleit voor een naamsverandering bij die turken op FOK!, d8 dat jullie allemaal getransformeerd waren ofzo en heb een avond lang onzin zitten lezen.
Ik hoor anders weinig muziekquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:42 schreef Mdrop het volgende:
Ja die lui hebben gewoon bijna de zelfde titel en kom nooit verder als eerste woord ofzo. Tukkers en Turken lijkt blijkbaar nogal op elkaar.
Oja voor de mensen die WEL van trance / Dance houden : http://www.bbc.co.uk/iplayer/console/radio1
Wat fucking goed!!
Ja, dat is beinvloeden of niet dan?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:34 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik dacht dat de werking van anti-biotica minder werd door alcohol, maar dat heeft me nooit kunnen weerhouden van een biertje tijdens een kuur
Interview met een DJ, verkeerde timing ;p.quote:
Ehm.. ik neem aan dat mensen die posten in 'Turken op Fok!' toch echt turk zijn, ik post ook niet in polen op FOK! dus.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is beinvloeden of niet dan?
@ Mdrop, wie noem jij Turk?
Had ik eerder ook altijd , maar beetje te veel POP bende laatste tijd. En dit is we lekker, maar ben eigenlijk nooit thuis op vrijdag dus hoor het bijna nooitquote:
Ik heb wel eens gepost op Joegoslaven op Fokquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:50 schreef Mdrop het volgende:
Ehm.. ik neem aan dat mensen die posten in 'Turken op Fok!' toch echt turk zijn, ik post ook niet in polen op FOK! dus.
Als ik die posten in turken ... snappen ze dat niet he?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:52 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gepost op Joegoslaven op Fok![]()
Het enige zinnige wat ik wist te melden was 'Dobre vece' wat 'goedenavond' betekent. En daar bleef het ook bij
Kleine kans, maar er kunnen altijd een paar zijn die zoiets algemeens wel begrijpen. Net zoals 'nasdrovje'quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:53 schreef Mdrop het volgende:
Als ik die posten in turken ... snappen ze dat niet he?
Dat zal dan wel een scheldwoord zijn ;p?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:55 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Kleine kans, maar er kunnen altijd een paar zijn die zoiets algemeens wel begrijpen. Net zoals 'nasdrovje'
Als je een anti-drinker bent welquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:56 schreef Mdrop het volgende:
Dat zal dan wel een scheldwoord zijn ;p?
Dan maar plaatjesquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:57 schreef Mdrop het volgende:
ik vat je niet, en dat terwijl je Nederlands typt.
Ja dat snap ik ook wel , maar wat voor'n Nederlands woord moet ik daar bij verzinnen ;p.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:59 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dan maar plaatjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Danku, jij verdient het Bier denk ik zo.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:03 schreef Samzz het volgende:
Proost.
En om het begrijpelijk te houden, blijf maar bij gewoon Nederlands
We have a winner!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:03 schreef Samzz het volgende:
Proost.
quote:En om het begrijpelijk te houden, blijf maar bij gewoon Nederlands
Hoe laat dan? Want ik moet nog heel veel doenquote:
Over 46 minuten natuurlijk!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:13 schreef Samzz het volgende:
Hoe laat dan? Want ik moet nog heel veel doen
Oe, draait nu lekker.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:42 schreef Mdrop het volgende:
Oja voor de mensen die WEL van trance / Dance houden : http://www.bbc.co.uk/iplayer/console/radio1
Wat fucking goed!!
Ja aleen beetje jammer van die interviews en telefoontjes, beetje de Engelse GIEL!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:16 schreef ACT-F het volgende:
[ afbeelding ]
pafipo!
[..]
Oe, draait nu lekker.
Slapen is ook leukquote:
http://somafm.com/wma128/tags.asxquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:19 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja aleen beetje jammer van die interviews en telefoontjes, beetje de Engelse GIEL!.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik heb hier je bier nog staan...
Massage nodig?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:21 schreef Samzz het volgende:
Ik wel. In m'n kont. En dat is verrekte lastig.
quote:
Ze houd nog wel van me. Het ligt nu alleen wat ingewikkeldquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Je zult wel moeten(ook al is het hard)
Als zij niet meer van je houd dan is het gewoon exit. Dan kan jij nog zoveel van haar houden...
Gaat het al weer wat beter?quote:
Gewoon hetzelfdequote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:30 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Gaat het al weer wat beter?
quote:
kabelingang is kapot. omdat ik de hele zooi meetrok.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:46 schreef Oldenzaal het volgende:
Wat is er trouwens kapot aan je laptop?
Barst in je scherm? Gehele interne geheugen naar de kloten?
sanquote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:17 schreef Samzz het volgende:
Nou, de hengst komt niet vandaag
Selma, kan de laptop nog gemaakt worden?
ik ga mss naar hengeloquote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:19 schreef Robinhoo het volgende:
Gaan er vanavond nog meer naar Enschede?
En Selma wat er is er met je laptop dan?
Niks speciaalsquote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:25 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
ik ga mss naar hengelowat is er in e'de dan?
wat lief, dat doe ik ook altijd!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:26 schreef Samzz het volgende:
Ik misschien
Nu ga ik de eendjes voeren
spannend hoor, ben je al nerveus?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:27 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Niks speciaals![]()
En ik ga vanavond Samzz ontmoeten
Jaquote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
spannend hoor, ben je al nerveus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |