Gelukkig is Berdych niet onoverwinnelijk. Rare speler. Kan van een topper winnen en dan de volgende ronde gaat hij eraf tegen een nobody.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:03 schreef TheArt het volgende:
Thiemo heeft weer lekker geloot in Miami. Eerste ronde tegen Ram, waar hij in Chennai dit jaar al met 6-1, 6-1 van won. Bij winst tegen Berdych. Dat is dan weer minder natuurlijk.
Trainen met Fedjequote:1e ronde winst Miami
Aangemaakt op:26-03-2010, 01:50. Gewijzigd op:26-03-2010, 01:50
Zojuist gewonnen van Ram. Speelde echt erg lekker.
Geen kans weggegeven en gelijk de kansen die ik kreeg gepakt.
Nu tegen Berdych aankomende zaterdag. Zin in.
Morgen train ik met Roger Federer. SUPERVET.
Zal na afloop laten weten hoe het was.
Groetjes vanuit Miami.
Thanks voor alle support iedere keer.
Mazzel
TdB
Dat zou wel mooi zijn. Als er een berichtje op zijn blog komt dat hij Federer in de training van de baan heeft geslagen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:49 schreef de_boswachter het volgende:
Lets go Thiemo Lets go
Even in de training Fedje eraf meppen
Hij heeft zich teruggetrokken uit Casablanca.quote:Op woensdag 31 maart 2010 00:22 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Hij is tweede alternate in Casablanca (volgende week), waar hij dus waarschijnlijk gewoon speelt.
Staat ook in de draw van Barcelona (een week ertussen)
Daar weer een week tussen is Davis Cup, op indoor hard. Misschien dat hij nog een challenger speelt hier en daar.
Waarom? Geblesseerd? Dit lijkt mij geen goede move anders, hij speelt al zo weinig.quote:Op woensdag 31 maart 2010 00:37 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij heeft zich teruggetrokken uit Casablanca.
Omdat hij nog in Amerika zat... en hij speelt toch best veel hoor de laatste tijd....quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:41 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Waarom? Geblesseerd? Dit lijkt mij geen goede move anders, hij speelt al zo weinig.
Zo weinig, dat valt reuze mee. Hij had alleen heel weinig tijd om om te schakelen naar het gravel. Vandaar is zijn eerste graveltoernooi van dit seizoen Monte Carlo.quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:41 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Waarom? Geblesseerd? Dit lijkt mij geen goede move anders, hij speelt al zo weinig.
Kwalificaties in Monte Carlo. Het lijkt mij een veel beter idee om Casablanca te spelen. Zwak veld, met een loting waarbij je de top 3 seeds mist kon hij daar wat schade aanrichten, misschien zelfs een eerste SF. Nu moet hij eerst drie (2?) kwalificatie wedstrijden winnen om daarna in een veel beter bezet (ok, groter) toernooi te spelen. Kwalificaties beginnen als het goed is maar 3 dagen later dan Casablanca. In de week van Monte-Carlo kon hij dan wellicht een challenger spelen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:44 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zo weinig, dat valt reuze mee. Hij had alleen heel weinig tijd om om te schakelen naar het gravel. Vandaar is zijn eerste graveltoernooi van dit seizoen Monte Carlo.
Het geeft hem toch drie dagen extra graveltraining en dat is in een volgepland schema erg veel. Daarnaast kan hij zo ook zijn wedstrijden winnen. En ik denk dat die punten hem nog niet eens zoveel uitmaken op dit moment. Zoveel mogelijk ervaring opdoen op het hoogste niveau en je constant met de besten meten wel. Dan komen die punten vanzelf wel. Je kan je hele schema niet volplannen met alleen maar toernooien. Af en toe is een paar weken training nog wel nuttiger, aangezien je tijdens toernooien aan echt gerichte training gewoon niet toekomt.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:37 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Kwalificaties in Monte Carlo. Het lijkt mij een veel beter idee om Casablanca te spelen. Zwak veld, met een loting waarbij je de top 3 seeds mist kon hij daar wat schade aanrichten, misschien zelfs een eerste SF. Nu moet hij eerst drie (2?) kwalificatie wedstrijden winnen om daarna in een veel beter bezet (ok, groter) toernooi te spelen. Kwalificaties beginnen als het goed is maar 3 dagen later dan Casablanca. In de week van Monte-Carlo kon hij dan wellicht een challenger spelen.
Ik vind dat hij op zich zeer weinig speelt trouwens. Hij heeft 8 potjes gespeeld dit jaar, allemaal straight sets. Goed voor zo'n 17,5 sets aan tennis, 1 tiebreak setje. Voor iemand die ook wat gewonnen heeft is dat heel weinig. Je hebt moeite een niet geblesseerde speler te vinden die minder gespeeld heeft in de top 100.
Nu hij atp speelt in plaats van Challengers kan hij best een iets drukker schema er op na houden, afhankelijk als je bent van lotingen kan je er best op maandag er weer uit liggen. Waarom speelde hij Zagreb/Johannesburg niet? Of iets tussen Rotterdam en Indian Wells, een maand niet tennissen is best veel voor iemand met zijn ranking.
Nou ja, aan moeiheid kan het iig niet liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |