waar haal je dat dan vandaan?quote:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:16 schreef Chriz2k het volgende:
6-3 Thiemo.
Gelukkig spreken mensen daar altijd de waarheid en is het heelmaal niet lucratief om foute scores te postenquote:Op dinsdag 13 april 2010 12:25 schreef Chriz2k het volgende:
Een of andere knakker op het Betfairforum, never in doubt.
Wat zijn de odds op BF dan? Niet dat dat zaligmakend is maar eequote:Op dinsdag 13 april 2010 12:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gelukkig spreken mensen daar altijd de waarheid en is het heelmaal niet lucratief om foute scores te posten
QFT.quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:41 schreef Tim86 het volgende:
Klasse
Die Nadal moet wel te doen zijn volgens mij. Verloor zijn vorige wedstrijd op gravel op een ATP-toernooi ook nog en ik zag dat hij al 47 weken geen toernooi heeft gewonnen, terwijl Thiemo er 3 won in die periode, net zoveel als Schwank, dus de moeilijkste wedstrijd zit er al op denk ik.
Groetjes
quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:33 schreef Outlined het volgende:
gewonnen
reuze knap, ik speel zelf veel wedstrijden en weet hoe zwaar het is.
gewonnen
gewonnen
http://www.eluniversal.com.mx/notas/672329.htmlquote:De Bakker será rival de Nadal en Montecarlo
EFE
El Universal
Montecarlo, Mónaco
Martes 13 de abril de 2010
El ‘zurdo de Manacor' debutará en el torneo monegasco, donde buscará su sexto título, ante el tenista holandés, quien superó en sets corridos al argentino Eduardo Schwank por 6-3 y 7-5
El holandés Thiemo De Bakker será el rival inicial de Rafael Nadal en la segunda ronda del Masters 1000 de Montecarlo después de su victoria sobre el argentino Eduardo Schwank por 6-3 y 7-5.
De Bakker, 22 ańos y número 77 de la clasificación mundial de la ATP, nunca se ha enfrentado con Nadal.
El tenista holandés llegó al cuadro final del torneo tras ganar su plaza en el torneo de clasificación, en donde derrotó al espańol Alberto Martín y al ruso Teimuraz Gabashvili.
toevallig vandaag een topic over gekickt!quote:Teimuraz Gabashvili
quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:48 schreef Salamando het volgende:
[..]
toevallig vandaag een topic over gekickt!
Vrij vertaald:quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:19 schreef Elvislives het volgende:
Hij staat zelfs op de voorpagina in Mexico (van de internetpagina):
[..]
http://www.eluniversal.com.mx/notas/672329.html
Succes!
Google vertaling is je vriendquote:De Bakker eerste rivaal Nadal in Monte Carlo
EFE
El Universal
Monte Carlo, Monaco
Dinsdag 13 april 2010
Bij het toernooi debuut van de 'linkshandige Manacor' in Monaco, waar hij zijn zesde titel wil halen, stuit hij op de Nederlander Thiemo de Bakker, die in straight sets Eduardo Schwank uit Argentinië versloeg met 6-3, 7-5
De Bakker, 22 en nummer 77 op de ATP-wereldranglijst, heeft nog nooit tegen Nadal gespeeld.
De Nederlander kwam via de kwalificaties in het hoofdtoernooi. In de kwalificaties versloeg hij de spanjaard Alberto Martin en de Rus Teimuraz Gabashvili.
http://www.telegraaf.nl/t(...)n_Nadal__.html?p=3,1quote:De Bakker nu tegen Nadal Van onze Telesportredactie
MONTE CARLO - Thiemo de Bakker heeft zich geplaatst voor de tweede ronde van het Masterstoernooi in Monte Carlo. De Nederlandse tennisser, die zich in het belastingstaatje succesvol door de kwalificaties heen sloeg, was in de eerste ronde van het openingstoernooi te sterk voor Eduard Schwank.
Thiemo de Bakker Foto: AFP De Bakker zegevierde met 6-3 7-5. In de tweede ronde treft de Hagenaar een echte wereldtopper; Rafael Nadal. Het zal de eerste keer zijn dat beide tennissers elkaar treffen op het hoogste niveau. Nadal won het toernooi van Monte Carlo vijf keer op rij (2005, 2006, 2007, 2008, 2009) en is nu al 25 partijen op rij ongeslagen op het gravel in Monte Carlo.
Sorry, wist niet dat 'men' een vertaling wilde, maar die van Google is heel netjes! Het ging mij er meer om dat het wel stoer is met je naam op de voorpagina te staan in een niet-tennisland als Mexico. Succes Thiemo!quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:12 schreef Komakie het volgende:
[..]
Vrij vertaald:
[..]
Google vertaling is je vriend
ik heb de vertaling van google wel een beetje aangepast hoor. Woorden stonden aardig door elkaar. Maar ik vond het gewoon wel leuk om te vertalenquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:48 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Sorry, wist niet dat 'men' een vertaling wilde, maar die van Google is heel netjes! Het ging mij er meer om dat het wel stoer is met je naam op de voorpagina te staan in een niet-tennisland als Mexico. Succes Thiemo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |