heeft TdB toch nog wat geleerd vorige weekquote:Op maandag 19 april 2010 11:17 schreef TheArt het volgende:
Falla wordt er afgetikt op een Nadal-achtige manier. 3-0 alweer in de tweede
Nee amper wat. Deze week 8 punten uit Sofia vorig jaar. Nou die heeft hij dus al ruimschoots overtroffen (deze winst is 20 punten waard). Volgende toernooi waar hij punten te verdedigen heeft, is München half mei. Dat leverde hem vorig jaar 32 punten op, maar echt onoverkomelijk is dat absoluut niet.quote:Op maandag 19 april 2010 11:36 schreef de_boswachter het volgende:
Sow
Heeft ie veel te verdedigen komende tijd?
Top 50 einde van het jaar moet erin zitten hoor.
Monaco wordt interessant inderdaad, maar ik vind het nog niet een echte maatstaaf. Hij kan er makkelijk van verliezen, maar als hij een goede dag heeft kan hij misschien ook wel winnen. Deze overwinning helpt in ieder geval wel mee voor het zelfvertrouwen.quote:Op maandag 19 april 2010 11:32 schreef Norrage het volgende:
Ik vind het serieus indrukwekkend van Thiemo dat ie gewoon steevast de potjes die hij moet winnen ook echt gewoon wint! Vorige week nadal was gewoon natuurlijk onmogelijk, morgen in Monaco heeft hij gewoon een stevige opponent en dan wordt het pas echt interessant nu het gravel is. Op gravel zal hij dat soort spelers moeten (kunnen) verslaan om de top 50 in te kunnen komen..
quote:Op maandag 19 april 2010 11:25 schreef TheArt het volgende:
Hahahaha, 6-1, 6-0. GeniaalGewoon een top-60 speler eraf tikken met 6-1, 6-0
quote:Op maandag 19 april 2010 11:32 schreef Norrage het volgende:
Ik vind het serieus indrukwekkend van Thiemo dat ie gewoon steevast de potjes die hij moet winnen ook echt gewoon wint! Vorige week nadal was gewoon natuurlijk onmogelijk, morgen in Monaco heeft hij gewoon een stevige opponent en dan wordt het pas echt interessant nu het gravel is. Op gravel zal hij dat soort spelers moeten (kunnen) verslaan om de top 50 in te kunnen komen..
Vorige week verloor hij op gravel van ik geloof Berrer. De vorm is er blijkbaar niet echt.quote:Op maandag 19 april 2010 13:47 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Juan Monaco vind ik zelf aan een vrij goed seizoen bezig. Goede resultaten al op hardcourt (oa kwartfinale Masters), al 2 halve finales gravel in Zuid-Amerika en ook nog een gravelfinale op dat continent.
Vind het ook een goede gravelspeler en denk dat hij nog een brug tever is voor De Bakker. Wel is het een veel betere maatstaf dan Nadal vorige week .... ben benieuwd ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |