Dat doen ze wél hoor. Je kunt Adobe gewoon vragen om een transfer van OS. Het makkelijkst gaat dat bij de aanschaf van een upgrade.quote:Op zondag 28 februari 2010 23:11 schreef freud het volgende:
[..]
Dat doen ze dus niet. Ik blijf het raar vinden dat ze een verschil in OS als een ander product zien. Ook het feit dat ik niet elektronisch in de VS kan kopen is weird. Ik mag toch zelf bepalen in welk land ik iets koop?
Nicequote:Op maandag 15 maart 2010 18:54 schreef Kamermans het volgende:
alvast aan het voorbereiden op trip naar Kenia:
Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6 L IS USM
[ afbeelding ]
met een monopod van manfrotto
Feliquote:Op maandag 15 maart 2010 18:54 schreef Kamermans het volgende:
[ afbeelding ]
Welcome to the clubquote:Op maandag 15 maart 2010 18:54 schreef Kamermans het volgende:
[ afbeelding ]
mooi!!quote:
Zie ruiltopicquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:42 schreef umberrella het volgende:
[..]
mooi!!
vandaag gekocht:
[ afbeelding ]
Doen!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:04 schreef umberrella het volgende:
ik heb er een vol 620 filmpje in gevonden... eens zien of ik die zal laten ontwikkelen... of niet.
Hey welke "oude" objectieven gebruik jij? Ik zoek eigenlijk nog wat leuk oud 2e hands speelgoed voor op mijn d90 en ik kan niet erg een lijstje vinden met wat er allemaal op past.quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:48 schreef Daantke het volgende:
Sb600voor 100 euro ex portokosten
inclusief doosje, hoesje, handleiding, en vier volle batterijen
![]()
http://twitpic.com/19c43t
Die twee objectieven links zijn objectieven voor Fujica, die ik gratis van marktplaats af kon halen. Helaas passen ze niet op mijn Nikon (Fuji wel, Fujica niet, even niet goed gekeken dus) maar ze waren toch gratisquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:47 schreef jmoos het volgende:
[..]
Hey welke "oude" objectieven gebruik jij? Ik zoek eigenlijk nog wat leuk oud 2e hands speelgoed voor op mijn d90 en ik kan niet erg een lijstje vinden met wat er allemaal op past.
gr moos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |