Ben er erg blij mee, maar goed komende maand zal wel in beslag nemen door alle opties door te werkenquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:44 schreef freud het volgende:
Leuk speelgoed DA!! Mijn volgende body zal ook wel een 1D series worden vermoed ik...
Jaa! Nu nog veelzijdigerquote:
Haha, de combinatie is best uniek. 1500g aan body, 90g lensjequote:Op woensdag 3 maart 2010 20:55 schreef fFarl het volgende:
[..]
En daar zet jij dan zo'n zielig 50mm lensje op dat de naam 'objectief' niet waard is?
![]()
Geintsje! Hardstikke tof apparaat! Hoop hem snel te zien.
Waarvoor heb je een grip nodig bij een D90?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:07 schreef Xcalibur het volgende:
Ik heb zelf een D90, de grip daarvoor kost zo'n 120,-, de neppe ongeveer de helft....
Weathersealing is voor mij dus ook geen issue.
Maar ik ben nogal huiverig voor de kwaliteit van de neppe, maar ik ben ook niet overtuigd genoeg van het nut van een grip om een echt te kopen... beetje dilemma dus. Maar goed om te horen dat deze zo goed is. Met name het verschil in kleur en structuur zou me mateloos irriteren!
Misschien toch maar eens een neppe bestellen
Betere grip in portrait en meer stabiliteitquote:Op donderdag 4 maart 2010 09:08 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Waarvoor heb je een grip nodig bij een D90?
Ik heb er geen verstand van, maar volgens mij is de belichting te 'warm'quote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:59 schreef Xcalibur het volgende:
Het is niet allemaal nieuw, maar ik heb gisterenavond wat zitten experimenteren met productfotografie dus dan kan ik ze hier net zo goed neerzetten
Het resultaat is niet onaardig, maar er valt nog een hoop te verbeteren heb ik al gezien.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had mijn 'gewone' lamp zachtjes aan, zodat ik zelf wat zag.... Die veroorzaakt die rode schaduwen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:03 schreef Ruud het volgende:
Ik heb er geen verstand van, maar volgens mij is de belichting te 'warm'
Mooi setje lenzen
Ik vind de speedlight wel mooi gelukt. Ik scrollde van beneden naar boven en dacht dat ik een echte productfoto zag. De gloed in het voetje verraad wel dat het niet zo is maar toch knap gedaan. Heb je een tentje gebruikt oid of een huis toen en keuken oplossing?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:09 schreef Xcalibur het volgende:
[..]
Ik had mijn 'gewone' lamp zachtjes aan, zodat ik zelf wat zag.... Die veroorzaakt die rode schaduwen.
Dat is één van de dingen die ik geleerd heb
Thanks. Dit is gewoon met een vel papier op tafel en tegen de muurquote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:42 schreef aaipod het volgende:
[..]
Ik vind de speedlight wel mooi gelukt. Ik scrollde van beneden naar boven en dacht dat ik een echte productfoto zag. De gloed in het voetje verraad wel dat het niet zo is maar toch knap gedaan. Heb je een tentje gebruikt oid of een huis toen en keuken oplossing?
En je kan natuurlijk alles goed neerzetten en dan ff de lamp uitdoen voor de foto hé
Nicequote:
Dat doen ze wél hoor. Je kunt Adobe gewoon vragen om een transfer van OS. Het makkelijkst gaat dat bij de aanschaf van een upgrade.quote:Op zondag 28 februari 2010 23:11 schreef freud het volgende:
[..]
Dat doen ze dus niet. Ik blijf het raar vinden dat ze een verschil in OS als een ander product zien. Ook het feit dat ik niet elektronisch in de VS kan kopen is weird. Ik mag toch zelf bepalen in welk land ik iets koop?
Nicequote:Op maandag 15 maart 2010 18:54 schreef Kamermans het volgende:
alvast aan het voorbereiden op trip naar Kenia:
Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6 L IS USM
[ afbeelding ]
met een monopod van manfrotto
Feliquote:Op maandag 15 maart 2010 18:54 schreef Kamermans het volgende:
alvast aan het voorbereiden op trip naar Kenia:
Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6 L IS USM
[ afbeelding ]
met een monopod van manfrotto
| Forum Opties | |
|---|---|