Dat dus.quote:
Standaard pooierbak.quote:Op zondag 7 februari 2010 17:10 schreef Monstarr het volgende:
Wat een haantjes hier...
[ afbeelding ]
...or GTFO
Alfa is een merk voor echte autoliefhebbers. Geen massa product zoals een Hyundai of zoiets dergelijks. Maar ook niet zo saai als een VW, Audi, BMW, Mercedes, Volvo (:r), noem maar op. Tuurlijk, dat rijdt allemaal, en Audi heeft bv de S-en en RS-en, maar het is allemaal maar saaie boel.quote:
Ik vind het een mislukte bak uit pimp my ridequote:
Mee eens. Zo lelijk is het niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:45 schreef ShaoliN het volgende:
Mito is een mooie auto, mits vrouw. Mannen moeten toch voor een Brera of 159 3.2. gaan.
Jawel deze:quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:45 schreef o.us het volgende:
[..]
Een van de gaafste auto's die er zijn imho, draag dan ook geen petje en/of bontkraagje. Maar geen enkele auto kan tippen aan:
[ afbeelding ]
ja die worden er voor betaaldquote:Op woensdag 7 april 2010 10:36 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Giulietta
En er komen lekkere wijven op af! +1
Hmmm, maar als ik die auto koop heb ik geen geld meer om haar te betalenquote:
Heb jij een Alfa Romeoquote:Op woensdag 7 april 2010 10:36 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Giulietta
En er komen lekkere wijven op af! +1
quote:Op woensdag 7 april 2010 10:52 schreef Hetiszover het volgende:
Al die paupers hier die Audi prefereren boven Mercedes
[ afbeelding ]
er komen vanzelf meer vrouwen op afquote:Op woensdag 7 april 2010 10:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hmmm, maar als ik die auto koop heb ik geen geld meer om haar te betalenDilemma
quote:Op woensdag 7 april 2010 10:53 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Heb jij een Alfa Romeo
Ik ga er volgende week eentje kopen
Die Kahn (?) velgen zijn lekkerquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:45 schreef o.us het volgende:
[..]
Een van de gaafste auto's die er zijn imho, draag dan ook geen petje en/of bontkraagje. Maar geen enkele auto kan tippen aan:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |