Dat is nou precies de reden waarom ik nooit van m'n leven bmw ga rijden.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:14 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
De petjes en bontkraagjes rijden tegenwoordig in 147's en oude 156's . Ik zie het best vaak.
Maar dan ook geen alfa he, of een golf. De VW Transporter heeft ook de reputatie van Turks vakantievervoer dus dat zou ik ook niet doen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:44 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat is nou precies de reden waarom ik nooit van m'n leven bmw ga rijden.
Niet in de pre-A-series, dat zijn geen verpauperde auto's.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:47 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ga later (![]()
) in een Audi rijden. Maar dan wel altijd de nieuwste versie, want zodra ze oud worden zie je ook al die types erin rijden.
Hallo ik zit op mijn werk, mij een beetje opgewonden maken ...quote:
Oke danquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hallo ik zit op mijn werk, mij een beetje opgewonden maken ...![]()
Bestuurskunde.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:33 schreef thijsltc het volgende:
Echt zo'n auto voor proleten die em lease hebben bij pwc of kpmg ofzo. Hebben dan zo'n hbo accountant opleiding gedaan en voelen zich dan helemaal tof. Terwijl het gewoon kutarbeiders zonder ambitie zijn.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:43 schreef GimmeGore het volgende:
Niks kan tippen aan de Golf die ik zag in Amersfoort...
Daar reed een Golf GTI TDI rond.
Ik heb toch liever een mooie audiquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:43 schreef GimmeGore het volgende:
Niks kan tippen aan de Golf die ik zag in Amersfoort...
Daar reed een Golf GTI TDI rond.
Homo.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:56 schreef JDx het volgende:
Heb laatst in een MiTo gereden, heerlijk scheuren!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |