Jawelquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:39 schreef Adelante het volgende:
ik wil zijn grote broer, kan dat wel![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:39 schreef garriej het volgende:
ik ken een jongen die rijd erin, wel lease via de baas en hij had niet echt keuze in auto. dan, maar ook alleen dan zou ik er ook wel in rijde![]()
nee ik voel me wel vereerd..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:40 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ben jij de kloon van swarmahoer?
Kappers kunnen toch prima in een mito?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:37 schreef kikoooooo het volgende:
[ afbeelding ]
En dan zo trots kijken in de file
En dan lach ik, want dan denk ik aan dit bericht:
Even though talking about this subject probably makes you feel uncomfortable, Alfa Romeo MiTo has been officially named the “Gay Car of the Year” 2009 in Europe by Ledorga, a French group that “organizes annually a major meeting for gay vintage car enthusiasts from all over Europe,” as stated on the official website. Alfa Romeo MiTo gained the first place with 82 points while Volkswagen Scirocco came second with 71 points. Lancia Delta was ranked third with 60 points, followed by BMW 1 Series Cabriolet with 45 points.
Ja dat moet je de homo's vragen die er op gestemd hebben.quote:
dat kan altijdquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:39 schreef Adelante het volgende:
ik wil zijn grote broer, kan dat wel![]()
[ afbeelding ]
Die hebben een 500 jwz.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:41 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Kappers kunnen toch prima in een mito?
Nee, die rijden in een tigra.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:41 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Kappers kunnen toch prima in een mito?
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:42 schreef Skonk het volgende:
Echte bazen rijden in deze:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |