Dat noemen ze een wafelijzer. Zoek daar maar eens op en je vindt er heel veel.quote:Op zondag 17 januari 2010 15:52 schreef botterfly het volgende:
Is dit het goede topic voor mijn vraag?
Ik ben op zoek naar een wafelpan. Volgens mij noem je die zo. Dat is zo'n pan met van die holletjes erin. De voorloper van de antiaanbaklaag.
Nee nee dat bedoel ik niet! Dat is voor croque monsieur!quote:Op zondag 17 januari 2010 16:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat noemen ze een wafelijzer. Zoek daar maar eens op en je vindt er heel veel.
Zijn er nog wel, al heeft de "nieuwste" variant een soort van roosterstructuur op de bodem. Die pannen zijn van BeKa. En nagenoeg onverslijtbaar.quote:Op zondag 17 januari 2010 17:58 schreef botterfly het volgende:
[..]
Nee nee dat bedoel ik niet! Dat is voor croque monsieur!
Ik bedoel zo'n koekepan met een bodem die holletjes heeft. Ik geloof dat het vroeger een zeer gewenste pan was van de weight watchers. Door die holletjes bakte je je vlees met minder boter en werkte dat als een soort van anti aanbaklaag!
Dat verhaal van Weight Wachters? Kan kloppen dat het bullshit is maar ik meen me te herrinneren dat die aanbevolen werd op de club en om duidelijk te maken welke ik bedoelde gebruikte ik het voorbeeld.quote:
Bedankt! Idd die bedoel ik. En met name vanwege het deel onverslijtbaar. Ik verslijt hier harder tefalpannen dan kleding dus ik moet naar een andere oplossing. Ooit vroeger heb ik die pan eens een paar weken gebruikt toen ik op het huis van mijn zus pastte. En ik vond het een fijne pan om te gebruiken. Net als de tefal bakken ze bijna niet aan.quote:Op zondag 17 januari 2010 19:14 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Zijn er nog wel, al heeft de "nieuwste" variant een soort van roosterstructuur op de bodem. Die pannen zijn van BeKa. En nagenoeg onverslijtbaar.
Oh als je er 1 kwijtwil?!quote:Op zondag 17 januari 2010 21:25 schreef Lotte. het volgende:
Ik heb geloof ik thuis 2 van die mini quick chef, kan wel even kijken, maar hij was wel heel duur
Thanks, gaan we daar naar zoekenquote:Op zondag 17 januari 2010 16:28 schreef SeaOfLove het volgende:
ik heb een dunschiller van wusthof, werkt perfect
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |