abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 januari 2010 @ 17:52:46 #51
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_76859723
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 17:51 schreef Reuzelbek het volgende:

[..]

Staat toch echt dat hij kamerlid is
Chantal is een mannennaam?
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 17:52:54 #52
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_76859725
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 17:51 schreef Reuzelbek het volgende:

[..]

Staat toch echt dat hij kamerlid is
Het is een vrouw. En ok, in het verleden behaalde resultaten bieden geen garanties voor de toekomst. Daar heb je gelijk in.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_76859916
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 16:42 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik ben allergisch voor zwakzinnigheid voorzien van een grote bek, meestal keer ik mij dus tegen de PvdA, maar niet op reflex. Hier ligt de zwakzinnigheid niet bij de PvdA, maar bij het achterlijke klootjesvolk dat de Telegraaf en GS nablaat.
Holly calimero complex. Die vrouw doet gewoon een domme uitspraak, laat het klootjesvolk ze hebben in dit geval gelijk om er om te lachen. Zal je ook moeten doen, is beter voor je bloedruk. Lach er om want nu kom je net zo dom en zwakzinnig over als de mensen die je daarvan beschuldigt.

Je verdedigt haar op basis van aannames en dat is niet erg slim van je.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 18:00:07 #54
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_76860025
Politici
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_76860217
daarom ben ik voor een intelligentietest en minimaal universitair niveau of succes in de zakenwereld voordat je in de kamer mag komen.

je wilt ook geen mbo-er die jouw hartoperatie gaat uitvoeren dus waarom wel een vmbo-er die in de kamer zit en invloed op het nationale beleid heeft...
  vrijdag 15 januari 2010 @ 18:25:08 #56
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_76861003
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 17:38 schreef Iblis het volgende:

[..]

Dit is natuurlijk wel een beetje spelen met statistieken. Het was welvarend, maar alleen omdat negerslaven genadeloos uitgebuit werden. Al die rijkdom werd over het bloed van de slaven verdiend.
Ik schrijf ook maar op wat ik toevallig vanmiddag op wikipedia gelezen had! Maar die slaven zullen de doorslag niet gegeven hebben, ook op dit moment worden er naar schatting nog 400.000 kinderen als slaaf gehouden op Haïti
The End Times are wild
pi_76861095
!

Wat een proletenpartij blijft het toch, ongelofelijk
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  † In Memoriam † vrijdag 15 januari 2010 @ 18:32:48 #58
230491 Zith
pls tip
pi_76861294
Daarom pleit ik voor een minimum aan educatie en carriere voordat je in de kamer mag gaan zitten. Voor elke andere grote organisatie moet je minstens WO hebben gedaan om inacceptable functie te komen (ja, ook bij de ministeries zelf), waarom voor het landsbestuur niet?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_76900796
Ach, er zijn genoeg mensen die bij aanhoudend slecht weer het KNMI bellen en de weerman of -vrouw wel eens willen spreken. Daar schijnen de telefonistes speciaal op getraind te worden.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_76905031
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 20:27 schreef Kees22 het volgende:
Ach, er zijn genoeg mensen die bij aanhoudend slecht weer het KNMI bellen en de weerman of -vrouw wel eens willen spreken. Daar schijnen de telefonistes speciaal op getraind te worden.
En zulk volk, heeft vaak, nog stemrecht ook
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  zaterdag 16 januari 2010 @ 22:31:39 #61
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_76905237
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 13:39 schreef Weltschmerz het volgende:
Feitelijk zegt ze niks verkeerds. Ze beweert ook niet dat het iets met elkaar te maken heeft, ze grijpt alleen de actualiteit aan om een heel ander punt te maken, zonder het verband uit te leggen.
Hou toch op met die defensieve Kledderpraat. Het is als de politicus die in een debat over criminaliteit direct "ook maar eventjes" over islamisering begint te preken.
Staaltje mislukte demagogie waar je u tegen zegt.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_76907973
quote:
Relatie klimaatverandering en rampen
Het feit dat men zo onthutst reageert op mijn tweet over de link tussen klimaat verandering en de ramp in Haïti geeft aan dat internationale solidariteit springlevend is in de Nederlandse samenleving. Daar ben ik blij om. Wat wel verbeterd dient te worden is de wijze van communiceren met mensen die in eerste instantie een tegengestelde mening is toegedaan. Het begint door te vragen naar nader uitleg, vooral als het gaat om summiere berichtjes via twitter.

In mijn tweet heb ik de link gemaakt tussen klimaatverandering en rampen. Dus niet tussen klimaatverandering en de aardbeving. Het is een essentieel verschil.

Het is een lang bekend maar weinig erkend probleem dat de landen in de Caribische regio steeds zwaarder worden getroffen door de klimaatsverandering. Verwarming van de aarde door CO2 uitstoot en stijging van de zeespiegel vormen een gevaar voor de eilanden in de regio en zo ook voor Haïti. Daarbij komt het feit dat ieder jaar deze landen, wiens economie veelal gebaseerd is op toerisme en landbouw, getroffen kunnen worden door orkanen. Door haar in elkaar gestorte economie en inadequate politieke structuur is Haïti minder weerbaar dan haar buurlanden. Veelal is het land getroffen door een combinatie van politieke revoluties, bodem erosie, en orkanen. De aardbeving komt nog eens daarbij. En mijn hart gaat uit naar de vele slachtoffers die tijdens de voortdurende rampspoed bleven geloven in hun land. Zo ook naar de vele hulpverleners, NGOs en particuliere initiatieven, die Haïti nooit in de steek hebben gelaten.

Mijn tweet was een oproep dat bij de wederopbouw van Haïti rekening wordt gehouden met de ecologische en politiek-economische factoren.
http://chantalgillard.pvd(...)ering+en+rampen.html

Dit topic bewijst weer eens dat veel té veel fokkers niet geinteresseerd zijn in de feiten, in de toelichting van de maker van de gewraakte citaten, niet geinteresseerd zijn in de context van het bedoelde citaat,.
Men wilt vooral á la seconde het morele en victorieuse gelijk binnenhalen... en verwringen en verkloten waarheid en methodes van waarheidsvinding...

maw.... afzeiken is fun.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bluesdude op 17-01-2010 00:49:41 ]
pi_76908158
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 22:31 schreef Ringo het volgende:

[..]

Hou toch op met die defensieve Kledderpraat. Het is als de politicus die in een debat over criminaliteit direct "ook maar eventjes" over islamisering begint te preken.
Staaltje mislukte demagogie waar je u tegen zegt.
ze zegt niks verkeerd...
je kunt hooguit vermoeden (als je toch persé een stok zoekt om te slaan) dat ze eigenlijk toch een verkeerde relatie had gelegd, maar dat ze zich er uitlult..
met evenveel recht kun je zeggen dat de bashers nog erger aan het lullen zijn door niet te erkennen dat ze allang wel de juiste relatie legt....
  zondag 17 januari 2010 @ 04:35:25 #64
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_76914774
Misschien is het gewoon de communicatiejungle waarin wij allen langzaam verzakken. Iedere thread is broedplaats voor zoveel insecten, waarvan we bij god niet weten welk effect de beet ervan tot gevolg heeft. Wij zijn de tak, wij zijn het insect en wij zijn degene die gebeten wordt. An all constructed chaos for everyone.

Dit tijdperk is een testlab.

En ik ben dronken.
  zondag 17 januari 2010 @ 04:43:35 #65
262650 kitao
prikplaatje
pi_76914799
Het techno-innovatiefonds van de VVD en het CDA die voorstanders zijn van de kennis-economie , waar op zich natuurlijk niet veel op tegen is , en die honderden miljoenen uitgeven aan satellieten , geologen , economen enz. hebben deze afschuwelijke ramp anders ook niet kunnen voorkomen.

epic fail

en wie weet , de vele tornados en veranderende zeestromingen als gevolg van opwarming en verandering in zoutgehalte van de oceanen door smeltend ijs drukken wellicht ook anders op de aardschollen waardoor deze in beweging zouden kunnen komen...

kortom , de wetenschap heeft weer eens gefaald ondanks miljarden investeringen net als bij de Tsunami in de Indische Oceaan in 2004.

epic double fail

[ Bericht 0% gewijzigd door kitao op 17-01-2010 04:53:22 ]
megalomaniac
pi_76914808
Kunnen dit soort lieden niet preventief geruimd worden? Achterlijke twitteraars!
  zondag 17 januari 2010 @ 04:58:43 #67
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_76914838
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Ringo op 17-01-2010 10:15:25 ]
pi_76915906
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 17:12 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Hoezo anders? Ik kijk neer op mensen die een achterlijke mening zelfvoldaan komen verkondigen. Je moet een achterlijke mening niet verwarren met een andere mening.
Gelukkig heb jij de wijsheid in pacht dat jij je zelfvoldane mening kan verkondigen zodat je anderen voor achterlijk kan uitmaken.
  zondag 17 januari 2010 @ 18:59:58 #69
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_76933381
Zie hier het gevolg van de positieve discriminatie van de PvdA
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zondag 17 januari 2010 @ 20:27:58 #70
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_76937260

Ik pleit voor een verbod op aardbevingen. VERBOTEN!!! VERBOTEN!! VERBOTEN!!!!!
pi_76952133
Iemand van de PvdA weer he.
  maandag 18 januari 2010 @ 02:54:22 #72
262650 kitao
prikplaatje
pi_76952158
slappe houding hier , gelukkig is de PVDA innovatief genoeg om er geen genoegen mee te nemen dat de overbetaalde wetenschappers ondanks miljoenen aan subsidie er niet in slagen om een aardbeving enigzins te kunnen voorspellen en daarmee tien- tot honderdduizenden levens te kunnen redden.

een wetenschapper heeft altijd drie excuses : te weinig info , het is te complex of er is te weinig poen voor onderzoek en ondertussen zuigen ze je leeg...

megalomaniac
pi_76953406
Overbetaalde wetenschapper? De meeste wetenschappers zijn veruit onderbetaald ivm zo'n snelle jongen uit het bedrijfsleven . Al helemaal als je kijkt naar het werk dat ze soms verrichten.

Jij denkt dat een wetenschapper bewust zo'n aardbeving niet gaat voorspellen? Die mensen werken juist met liefde voor hun vakgebied want voor de poen hoef je het niet te doen, dan moet je manager worden bij een <insert grote multinational>.

Overigens vind ik dat de PvdA aangepakt moet worden, maar dat even terzijde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')