Behalve dat wordt het dan tijd om een dikke rug te kweken.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]Zoveel wordt er volgens mij niet geneuzelds tegen jou hoor
Je mag niet roken op je werkplekquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:52 schreef FUFR het volgende:
oh SQ, bij de weg, ik ga volgende week ook weer een poging doen, op het roken van verdoofsmiddelen na dan. Ik ben het leeggooien van de asbak een beetje beu. tis pas 1 uur en hij zit al halfvol, of half leeg als ik positief wil doen
zeg dat maar tegen de baasquote:
oh, jij stinkerd!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:52 schreef FUFR het volgende:
oh SQ, bij de weg, ik ga volgende week ook weer een poging doen, op het roken van verdoofsmiddelen na dan. Ik ben het leeggooien van de asbak een beetje beu. tis pas 1 uur en hij zit al halfvol, of half leeg als ik positief wil doen
Niet van Goossens. Wel wederom van de stoelenboerquote:
Waarop ik natuurlijk snel heb gereageerdquote:Beste SQ,
Wat betreft de klacht op jullie Catifa houdt Arper zich aan hun standpunt vast.
Ondanks dit willen wij natuurlijk dat we samen tot een goede oplossing kunnen komen.
Kan je misschien laten weten wat je ongeveer in gedachten hebt, zodat wij kunnen kijken of we hier dan samen kunnen uitkomen.
Ik hoor graag van je.
Fijn Weekend.
Met vriendelijke groet,
Stoelenboer
quote:Beste stoelenboer,
Wat ik in gedachten heb is dat wij kosteloos een nieuwe stoel krijgen. Normale garantie die je van een fatsoenlijk bedrijf kan verwachten.
De beschadiging is buiten onze schuld ontstaan, daar wil ik mijn hand voor in het vuur steken. Het is belachelijk dat een stoel zo snel kapot gaat bij normaal gebruik, laat staan een stoel die is bedoeld voor kantoorgebruik. Misschien is die scheur wel tijdens het transport ontstaan. Ik vind het dan ook buitengewoon vreemd dat Arper blijft vasthouden aan de stelling dat de schade niet bij normaal gebruik ontstaan kan zijn. Ik ben erg benieuwd naar wat Arper onder "normaal gebruik" verstaat.
Ik zou het jammer vinden als we dit via juridische wegen moeten gaan spelen, want ik weet dat we gewoon recht hebben op garantie en dat ons een fatsoenlijk voorstel wordt gedaan. Daarbij heb ik ook helemaal niks meer gehoord over de andere beschadigingen aan deze stoel: de roestplekken en het spontaan loslaten van de stiksels, waar ook foto's van zijn gemaakt. Ik zou dus graag weten wat Arper hieraan denkt te doen, of kan dit ook niet bij normaal gebruik zijn gebeurd?
Ik wacht je reactie af.
Met vriendelijke groet, SQ
Wat kun jij een lul zijn somsquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:44 schreef FUFR het volgende:
[..]
oh dear, open een KLB topic, kom ik je daar gelijk geven.
Jij hebt gewoon gelijk, het is belachelijk hoe ze jullie behandelenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:22 schreef Stormqueen het volgende:
ik hoop maar dat ik stoelenboer nu niet aan het huilen maak![]()
dank je, ik ben daar uiteraard van op de hoogte en heb er zelf geen probleem mee..quote:
na hun antwoord ermee kappen SQ en je recht gaan halen op juridische wijze.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Niet van Goossens. Wel wederom van de stoelenboer
[..]
Waarop ik natuurlijk snel heb gereageerd
[..]
ah arm ding, ga leggen dan!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:03 schreef -moppie- het volgende:
Ik ben ook huillile, heb keilast van mijn rug![]()
Ik wil liggen!
nee de mijnequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |