Crash tegen een stilstaande boom, later manquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:48 schreef Montelly het volgende:
Ik ga nu echt rijden...
Bilmi,Wikki,Rookert,Nadia,Mocro18,Aryan,Bairakus![]()
![]()
![]()
Houd het spannend stelletje levenlozen looserts..
Spreek jullie vanavond allemaal wel..
Rij voorzichtig..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:48 schreef Montelly het volgende:
Ik ga nu echt rijden...
Bilmi,Wikki,Rookert,Nadia,Mocro18,Aryan,Bairakus![]()
![]()
![]()
Houd het spannend stelletje levenlozen looserts..
Spreek jullie vanavond allemaal wel..Ow wacht...vanavond zal lastig zijn...
![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:49 schreef Rookert het volgende:
[..]
Crash tegen een stilstaande boom, later man
quote:
Tuurlijk wij hebben toch samen een verleden..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:51 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ergens houdt zij tenmiste van mij...
Pff..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:51 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Tuurlijk wij hebben toch samen een verleden..
wie?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:56 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hij had vast een lange ketting voor je
hahah nee ik ben mannen meer dan zattquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:02 schreef Rookert het volgende:
[..]
Even uitpuffen en krachten opdoen zeker![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:03 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
hahah nee ik ben mannen meer dan zatt
Vrouwen dan?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:03 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
hahah nee ik ben mannen meer dan zatt
*gaat ervoor zitten*quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:06 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Nee ik val niet op lelijke turkse vrouwen..
Wel op mooie dus.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:06 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Nee ik val niet op lelijke turkse vrouwen..
Een Turkse? Een Nederlandse?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wel op mooie dus.maar ik wil geen Marokkaanse, maakt niet uit of ze mooi zijn of niet.
Luister dikke trolll...ik heb echt geen zin in deze domme spelletjes van je..ga maar lekker bij een ander user reacties uitlokken met je domme gelul..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wel op mooie dus.maar ik wil geen Marokkaanse, maakt niet uit of ze mooi zijn of niet.
Een Turkse.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:08 schreef Rookert het volgende:
[..]
Een Turkse? Een Nederlandse?![]()
Wat hier allemaal naar boven komt
Jij moet gewoon je Marokkaanse bek houden over Turken.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:08 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Luister dikke trolll...ik heb echt geen zin in deze domme spelletjes van je..ga maar lekker bij een ander user reacties uitlokken met je domme gelul..
ze kan ook echt zijn.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:12 schreef Bortecinem het volgende:
Is het niet vermoeiend om steeds op zo'n troll te reageren.
Ja he, die Bilmiyoremquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:12 schreef Bortecinem het volgende:
Is het niet vermoeiend om steeds op zo'n troll te reageren.
Wonen we toevallig in dezelfde buurt? Was hier net een brandweer op m'n moeders werk.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:14 schreef Rookert het volgende:
Er staat iets in de fik een paar straten verderop denk ik, 2 brandweerwagens en een politieauto al
Denk het niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wonen we toevallig in dezelfde buurt? Was hier net een brandweer op m'n moeders werk.
ok.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:15 schreef Rookert het volgende:
[..]
Denk het niet.
Ah, nu ook ambulance![]()
Ach, het is overdag, dus brand is dan nooit erg vind ik
Huh wat?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:19 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Jeetje..hou es op joh![]()
Ik weet niet of één van jullie of wellicht beiden serieus zijn maar t is gewoon ''''
Nee, niks.quote:
Ok dan nietquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:21 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee, niks.
Ik moet nog ontbijten![]()
Ik ben net 3 minuten wakker en mn lappie stond nog aan..duuuuuuus.
Ik ga om 12:30 de douche in hehe.
Stijltang ligt echt al maanden in de kast hehe..ik vind het bijna zieligquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:24 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ok dan niet
Ik vraag me af hoe jij in slaapt komt, volgens mij staat alles nog aan in huis, licht, laptop, fohn, stijltang![]()
Deze blijft komisch![]()
Alsof dat haren koken goed voor je isquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:28 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Stijltang ligt echt al maanden in de kast hehe..ik vind het bijna zielig. Ze voelt zich vast niet gewaardeerd ghegeh. Licht staat wel vaak nog aan ja
![]()
Hij is sowieso komisch
Hehe tuurlijk niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:31 schreef Rookert het volgende:
[..]
Alsof dat haren koken goed voor je isMaar kan wel leuk staan
![]()
Ik zie nu voor me dat je bezig bent met iets en dan *knip* als een blok in slaapt valt en alles aan laat![]()
Guess who
Mariah Carey is ook echtquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:34 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hehe tuurlijk niet.
Deze diss vind ik wel leuk van hem trouwens hehe
Het is wel 2 bierrrr lulquote:
Roeiverenigingquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:18 schreef wikwakka2 het volgende:
2 bier? Dan is het in Leiden wel erg goedkoop.
Hij is toch vreemdgeggaan danquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:28 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Ik ook niet..hij heeft me zwaar genaaid..en niet op een fijne manier
welke dan?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, ik vond jouw dubbelzinnige woordkeuze grappig.
Erg he..en ik kan er niet tegen als een man mij niet wil...dan g aik hem juist nog meer willenquote:
Nee, ik moest huilen en lachen tegelijkertijd. Dat is deze smiley "quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:36 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
moest je daarom huilen dan??
Lekker makkelijk ben jequote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:35 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Erg he..en ik kan er niet tegen als een man mij niet wil...dan g aik hem juist nog meer willen
ohh ok ik gebruik die smilies nooit.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, ik moest huilen en lachen tegelijkertijd. Dat is deze smiley "". Huilen is dit "
".
Maar nu kan je ze voortaan goed interpreteren.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:38 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
ohh ok ik gebruik die smilies nooit.
Hoe voelt dat?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:40 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Ik heb hem nog zo gesmeekt via pm maar hij wou niet..
Nou dan ken je mij nog niet..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:45 schreef wikwakka2 het volgende:
AryaMehr is een meester in het verleiden zie ik, hij speelt hard to get en het werkt.
Je smeektquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:46 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Nou dan ken je mij nog niet..
En dan geeft ie toe en laat je hem vallen zodat hij gaat smeken zeker?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:53 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
nog welll..je moet het spel goed kunnen spelen..
hier antw ik niet op..hier leest hij altijd mee.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:55 schreef Rookert het volgende:
[..]
En dan geeft ie toe en laat je hem vallen zodat hij gaat smeken zeker?
Alsof hij het niet weetquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:57 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
hier antw ik niet op..hier leest hij altijd mee.
Dit snapt hij vast ook niet neequote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:00 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Nee ik heb hem bijna waar ik hem hebben will
Lekker nutteloos als ze al gequote zijnquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:16 schreef nadiaschoonheid het volgende:
ik ga mijn posts hier verwijderenn
Haar broers zijn haar op het spoor (op internet).quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Lekker nutteloos als ze al gequote zijn.
Met je turksnl smileysquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:27 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Haar broers zijn haar op het spoor (op internet). [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |