Nee, dat leer je in groep 3 als je 6 of 7 bent.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou je leert oa dat een lerarenopleiding 1 woord is.
Met een hoofdletter en een apostrof.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:23 schreef donthate het volgende:
hoe schrijf je zijkert?
Mooi zo anders had ik hem weer opnieuw moeten paintenquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:19 schreef Copycat het volgende:
De programmanaam staat tussen aanhalingstekens, maar er mist idd een spatie.
Die 'komma in de lucht' is niet fout op die plek. Er ontbreekt wel een spatie. Te laat.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:15 schreef Paul het volgende:
En tussen dagen en vanaf zit ook zo'n komma in de lucht
quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:20 schreef broer het volgende:
[..]
Die 'komma in de lucht' is niet fout op die plek. Er ontbreekt wel een spatie. Te laat.
Overigens vind ik 'komma in de lucht' te leuk om te corrigeren.
Effe dat niveau omlaag hoor:quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:56 schreef Heroinjunk het volgende:
Een verbindingsstreepje bij banaanvraag is wel pro. Ik lees altijd banaan vraag.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:32 schreef Copycat het volgende:
Aanhalingstekens schrijf je met een t.
Dat is verdomme basisschoolkennis, Paul!quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:28 schreef Paul het volgende:
Maar hoe zat het nou met d, t , dt enzo?
Waar bedoelde je dan die t, d of dt voor? Of wil je dat we je het verschil tussen stam + t en voltooid deelwoorden incl. kofschip uitleggen?quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:32 schreef Copycat het volgende:
Aanhalingstekens schrijf je met een t.
Ik ben het helemaal kwijt, daarom ook dit topicquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat is verdomme basisschoolkennis, Paul!
Ik wil eigenlijk de hele basis weer wetenquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waar bedoelde je dan die t, d of dt voor? Of wil je dat we je het verschil tussen stam + t en voltooid deelwoorden incl. kofschip uitleggen?
Kom maar eens met een voorbeeldzin, een waarbij je twijfelt.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:38 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal kwijt, daarom ook dit topic
Of twijfeld.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:39 schreef Lienekien het volgende:
Kom maar eens met een voorbeeldzin, een waarbij je twijfelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |