Die gooi ik er wel uit dan.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Of voor jou. Lig je net lekker te slapen, komt die hond bovenop je liggen
ja maar jij doet er geen 2 jaar over om 7.000 posts te makenquote:
Zegt dat meer over mij of over jou..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar als ik op dit tempo doorga, haal ik je wel in
wordt nog wel.quote:
Als je je liefdessappen er maar uit houdtquote:
He. Dat is wel mijn Tux waar je het over hebt he.quote:
Ik deed het niet om mijn postaccount op te krikken. Maar ja het is wel duidelijk dat je een punt maaktequote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:42 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Onzin je hebt m'n post gelezen.
Het gaat er om dat er users zijn die iedereen in dat topic per se apart goedemorgen moeten wensen. Dat is postopkrikken. En dat is niet toegestaan.
Regel 3:
[..]
Als we later rollatorraces gaan doen jaquote:
Multiquote ftwquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:42 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het gaat er om dat er users zijn die iedereen in dat topic per se apart goedemorgen moeten wensen. Dat is postopkrikken. En dat is niet toegestaan.
Regel 3:
[..]
Multiquoten is toch wel toegestaan?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:42 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Regel 3:
[..]
Hihi, soms zie je zo twee oudjes achter elkaar lopen met een rollator en dan zeg ik altijd: "Hey kijk daar! Rollatorrace!"quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Als we later rollatorraces gaan doen ja
Genoegquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:48 schreef Belly76 het volgende:
Hallo mensen!
Ik ben een toets aan het maken, heeft iemand nog mooie stijlfouten voor mij in de aanbieding?
Stijlfouten?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:48 schreef Belly76 het volgende:
Hallo mensen!
Ik ben een toets aan het maken, heeft iemand nog mooie stijlfouten voor mij in de aanbieding?
Ik heb met een maat afgesproken dat wij dat ook daadwerkelijk gaan doen als we oud zijnquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hihi, soms zie je zo twee oudjes achter elkaar lopen met een rollator en dan zeg ik altijd: "Hey kijk daar! Rollatorrace!"
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb met een maat afgesproken dat wij dat ook daadwerkelijk gaan doen als we oud zijn
Hier komt een hele domme vraag (houd je vast): hoe weet je dat dat post opkrikken is? Volgens mij heb ik dat ook wel eens in alle naïviteit gedaan, niet wetende dat ik de regels overtrad omdat ik niet wist dat dat gezien werd als postopkrikken is.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:42 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik houd me aanbevolen! ergo: kom maar op!quote:
Ik ben nu een toets aan het afnemen. Volgens mij snappen ze er niets vanquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:48 schreef Belly76 het volgende:
Hallo mensen!
Vandaar ook mijn verwijzing naar de ONZ SC.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Multiquote ftw
Maar ik vind ;t wel raar, wij mogen er niet slowchatten, terwijl ;t topic volstaat met sc. Anders zou er niet nu al een nieuw topic zijn.
bijv. Hun hebben die kat gekocht / De witte sneeuw / Al typend viel mijn koffie over de pc etcquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |