Echt ik weet niet hoe het komt maar ik haat mijn buurvrouw al vanaf het moment dat ik haar ken.
We moeten terug gaan naar de tijd dat ik nog een jonge Stevenmac26 was.
Mijn buurvrouw is feminist en heeft een hekel aan mannen en jongens en als mijn broer en ik buiten aan het voetballen waren en de bal kwam in de tuin dan moest mijn moeder die halen want jongens mochten haar tuin niet in.
Op 1 van mijn verjaardagen heeft die zwetende rothoer met okselhaar de politie gebeld omdat we in de achtertuin aan het blowen waren. Ook draait ze de meest aftandse tyfus herrie met muziek en waardeert ze mijn goede hardcore niet.
Verder heeft dat vrouwtje nooit vrienden over de vloer behalve mede feministen en die stinken ook allemaal. Verder verdenk ik mijn buurvrouw ervan dat ze een undercover chinees is waardoor ik haar dus nog meer moet haten, wat een klote volk is dat ook!
Haten jullie je buurvrouw ook of niet??
Klacht: Mijn buurvrouw!
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r