Alleen als haar hoofd erop gephotoshopped is.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:47 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Of mogen de pics ook niet van Pumpkinsoup zijn?
Laat maar.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:46 schreef cerror het volgende:
Eindelijk een SC dat ik niet gelijk haat.
Wat een mislukte lichaamsvorm...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:03 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ff laten terugkeren.
Zo horen vrouwen eruit te zienquote:
Idd, wat een gedrocht!quote:
Jaloers?quote:
Figuur? Ik heb alleen op de billen ge(s)let!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:09 schreef Stali het volgende:
[..]
Jaloers?
Het zijn nl. altijd vrouwwezens die met dit soort afkrakers komen he?
Dat kind heeft echt een heel mooi zandloperfiguur.
Hoe dat? Ik ben zowaar benieuwd.quote:
Nee dat kind moet etenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:09 schreef Stali het volgende:
[..]
Jaloers?
quote:
Het is zo te zien een mooie vrouw, with a nice bootie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, daar zeg ik ook niets over. Maar er klopt gewoon iets niet aan die 'spleet' tussen haar bovenbenen, die zitten veel te hoog. En haar kont staat gewoon te ver uit elkaarquote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:09 schreef Stali het volgende:
[..]
Jaloers?
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:12 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Het is zo te zien een mooie vrouw, with a nice bootie.
Maar het lijkt me wel een soepje.
Voor zover ik weet zouden haar bovenbenen hier (zie grote rondje) namelijk tegen elkaar aan moeten zitten omdat daar zo'n beetje haar kut moet beginnen
[ afbeelding ]
Bovendien zit er (waar haar kut nu ook daadwerkelijk begint) een groter 'gat' dan daaronder (zie kleine rondje), waar haar kut dus éígenlijk zou moeten beginnen.
En haar billekes zitten me íéts te ver uit elkaar.
Mooie vrouw, maar jammer van de soepBedankt voor het mikken! Nu kan je met laserbom precisie ineens het doel raken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Voor zover ik weet zouden haar bovenbenen hier (zie grote rondje) namelijk tegen elkaar aan moeten zitten omdat daar zo'n beetje haar kut moet beginnen
[ afbeelding ]
Bovendien zit er (waar haar kut nu ook daadwerkelijk begint) een groter 'gat' dan daaronder (zie kleine rondje), waar haar kut dus éígenlijk zou moeten beginnen.
Mooie vrouw, maar jammer van de soepWhahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.idd mooi lulverhaal
![]()
Maar je hebt wel een heel goed punt moet ik toegeven![]()
[..]
[ afbeelding ]
Mooie vrouw, maar jammer van de soepWow. Een hele paint + analyse erbij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor, je bent helemaal niet jaloers.Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
[..]
[ afbeelding ]
Mooie vrouw, maar jammer van de soepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
IK BEN POTDORIE HEUL GEEN PINGUÏN :'(
Eerste naam én adoratietopique *O*
Op maandag 4 januari 2010 23:20 schreef suikertaartje het volgende:
Ik vind deze echt wat voor jou: cogito ergo sum (ik denk dus ik besta)
Dude, schei uit.quote:
Nee ben ik verdomme ook nietquote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:14 schreef cerror het volgende:
[..]
Wow. Een hele paint + analyse erbij.
Nee hoor, je bent helemaal niet jaloers.
Yayquote:
Dankuquote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:14 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Whahaidd mooi lulverhaal
![]()
Maar je hebt wel een heel goed punt moet ik toegeven
[ afbeelding ]
Mooie vrouw, maar jammer van de soepzet hier dan eens een dartboard omheen , Drs. AnatomicusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
megalomaniac
Jeusus jij maakt veel goeie puntenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:15 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Nee ben ik verdomme ook niet
Als ik een jongen was zou ik zeggen:
"BOOHHHH TERING LEKKER WIJF JONGEEE. CHECK DAT KONTJEEE!
Alleen haar benen zien er wel raar uit, stukje gesoept lijkt me
MAAR VERDER LEKKER DING, IK ZOU HAAR GEVEN JONGEEEE!"
Alleen degenen die verbitterd zijn van jaloezie!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:17 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Jeusus jij maakt veel goeie punten![]()
Op al die dingen die je zojuist genoemd heb zou ik eigenlijk nooit hebben gelet
Zien alle meiden zulke dingen direct, of is dit puur toeval?
[..]
[ afbeelding ]
Mooie vrouw, maar jammer van de soepIs toch wel vaker, zo'n open 'driehoekje' daaro?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou dan. Als ik al m'n masturbeermateriaal zou moeten verwijderen wat gesoept, belicht, geïnjecteerd etc. was, hield ik geen foto/video meer over.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:15 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Nee ben ik verdomme ook niet
Als ik een jongen was zou ik zeggen:
"BOOHHHH TERING LEKKER WIJF JONGEEE. CHECK DAT KONTJEEE!
Alleen haar benen zien er wel raar uit, stukje gesoept lijkt me
MAAR VERDER LEKKER DING, IK ZOU HAAR GEVEN JONGEEEE!"
Hmz. Misschien heeft het dan gewoon te maken met het hebben van een achterlijk grote en dikke kontquote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:18 schreef keepwalking het volgende:
[..]
Is toch wel vaker, zo'n open 'driehoekje' daaro?
[ afbeelding ]
Ik vind zoiets gewoon niksquote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:14 schreef Stali het volgende:
[..]
Dude, schei uit.
Dat het allemaal far out of your league is betekent niet dat het meisje zich vol moet proppen natuurlijk.
Bermuda-driehoekje noemen ze dat toch? Wat erin gaat verdwijnt compleet!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:18 schreef keepwalking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is omdat het midden in de nacht is, en dit een nageboorte is van mijn fantastische naamtopique voor Pumpkinsoupquote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:19 schreef cerror het volgende:
[..]
Nou dan. Als ik van al m'n masturbeermateriaal zou moeten verwijderen wat gesoept, belicht, geïnjecteerd etc. was, hield ik geen foto/video meer over.
Dat je zo enorm over enthousiast probeert aan te tonen dat het een fotosoep is, vind ik gewoon raar.
Die heeft trouwens ook wel een mooie bootyquote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:18 schreef keepwalking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze is flink gespierd inderdaad.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:13 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Ja, daar zeg ik ook niets over. Maar er klopt gewoon iets niet aan die 'spleet' tussen haar bovenbenen, die zitten veel te hoog. En haar kont staat gewoon te ver uit elkaar
Maar zoals ik al zei: mooie vrouw.
Die reet + benen zijn alleen gesoept
Jaloezie is niets mis mee. Je kunt altijd nog aan je eigen lichaam werken.quote:
Ik ben het meer eens met 80% van allles wat je op die foto aan kritiek zou kunnen geven waarschijnlijkquote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:15 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Yay
Iemand die mij begrijpt, die inziet dat ik níét jaloers bent en dat ik het oprecht een mooie vrouw vindt, maar alleen jammer dat haar benen en kut en kont zo verrot gesoept zijn
Toevalquote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:17 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Jeusus jij maakt veel goeie punten![]()
Op al die dingen die je zojuist genoemd heb zou ik eigenlijk nooit hebben gelet
Zien alle meiden zulke dingen direct, of is dit puur toeval?
Realisme. Good thing.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:19 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Ik vind zoiets gewoon niksDat is een zuchie wind en knak
Ja, maar ik zei het wel.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:20 schreef Stali het volgende:
[..]
Ze is flink gespierd inderdaad.
Je zei helemaal niet meteen dat je het een mooi meisje vond want dit was je eerst post in dit topic:
[..]
Jaloezie is niets mis mee. Je kunt altijd nog aan je eigen lichaam werken..
Maar ik hou wel van pumpkinsoupquote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
Je lust gewoon geen soep hè!![]()
Vlees-soep!
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:22 schreef Elmostyle het volgende:
Ik ga ff een half uurtje werken, ik lees zo alles wel ff terug over alle kontanalyses en shit
Pumpkinsoup heeft dat ook.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:18 schreef keepwalking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Da's gewoon een dikke reetquote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:27 schreef kitao het volgende:
geef mij maar dit ipv soep..
[ afbeelding ]
Het valt op dat je hier het hoogste woord voert om dat meisje af te kraken.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:24 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Ja, maar ik zei het wel.
Later viel de rest me op (wat ik genoemd heb), en aangezien ik niet helemáál onbekend ben in de photoshop wereld weet ik het een en ander wel te herkennen
Anyway, ik ben niet jaloers. Absoluut niet, heb ik ook al meerdere keren gezegd.
Aan mijn eigen lichaam valt genoeg te doen ja, maar ik ben er in principe zo wel blij mee hoor
Hou er even rekening mee dat het nacht is, en dat ik nu gewoon in ga op iets wat totaal zinloos is, en omdat jullie zo leuk reageren als ik zeg dat het gewoon een soep is (terwijl dat eigenlijk overduidelijk is als je op sommige dingen let, maarja).
quote:
Nee hequote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:28 schreef choclat het volgende:
Dit topic is niet compleet zonder pumpkinsoup
Ik kraak dat meisje toch verdomme helemaal niet afquote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:28 schreef Stali het volgende:
[..]
Het valt op dat je hier het hoogste woord voert om dat meisje af te kraken.
Maar het is nacht inderdaad. Je moet het allemaal lekker zelf weten maar hou je demonen een beetje in toom is mijn idee erbij.
Sinds de renaissance hebben zoiets als perspectief. Zucht.quote:
Ze slaapt. Ze sms't niet terug.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:27 schreef kitao het volgende:
geef mij maar dit ipv soep..
[ afbeelding ]
edittttquote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:31 schreef cerror het volgende:
[..]
Sinds de renaissance hebben zoiets als perspectief. Zucht.
Dat wijf heeft zeker weten een dunnere reet dan jij Suus.
Wie heeft een foto van die van Suus?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:31 schreef cerror het volgende:
[..]
Sinds de renaissance hebben zoiets als perspectief. Zucht.
Dat wijf heeft zeker weten een dunnere reet dan jij Suus.
Niemand, ik heb hier (en nergens) ooit een foto van mijn kont gepostquote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:32 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Wie heeft een foto van die van Suus?
Mag ik daar niet over oordelen dan?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:33 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Niemand, ik heb hier (en nergens) ooit een foto van mijn kont gepost
Overigens ook nooit gemaakt
En als dat al zo was al helemáál niet op de PC gezet
Maar ik kan je verzekeren, mijn kont is NIET dikker dan die van haar
Ik heb een flubberkont
Waarom niet? Zodra jezelf een epistel neerkalkt is het erg normaal maar 1 vage semi humoristische opmerking van mij en men verwacht antwoorden?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:31 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
editttt
Nevermind. ik snapte 'm eindelijk
Ik wou dat er ook nog bijzetten "Die heeft gewoon een dikke reet die in de lens van de camera staat gedrukt"
Waarom ik dat niet gedaan heb weet ik ook niet![]()
Huh? Is er ineens een probleem ofzo?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:34 schreef cerror het volgende:
[..]
Waarom niet? Zodra jezelf een epistel neerkalkt is het erg normaal maar 1 vage semi humoristische opmerking van mij en men verwacht antwoorden?
Liever niet neequote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:33 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Mag ik daar niet over oordelen dan?
Je deed een edit, en ik was te traag. Dat was 't.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:35 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Huh? Is er ineens een probleem ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |