een ding een marokkaan doel je opquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Oh gelukkig, was al bang dat je een ding was..
quote:
bewoner van dit topic..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:52 schreef Montelly het volgende:
[..]
Een ding? ahahah explain yourself.
soooquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:53 schreef Montelly het volgende:
[..]
Gürcistan (Gürcüce: საქართველო/Sakartvelo) Karadeniz’in doğu kıyısında, Güney Kafkasya’da yer alan ülke. Tam adı Gürcistan Cumuhuriyeti’dir. Eski Sovyet cumhuriyetlerinden biri olan Gürcistan'nın kuzeyinde Rusya, güneyinde Azerbaycan, Ermenistan ve güneybatısında Türkiye yer alır. Ülkenin batı sınırını Karadeniz belirler.
Hahaha, jij wel.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:54 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
geef me je telnr ga ik je bellen.
Mag niet te direct zijn, dangereux.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:53 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
een ding een marokkaan doel je op
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:54 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
geef me je telnr ga ik je bellen.
ophalen waarom??quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Oh, gaan je broers hem nu ophalen?
Je kent wel Turks?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:53 schreef Montelly het volgende:
[..]
Gürcistan (Gürcüce: საქართველო/Sakartvelo) Karadeniz’in doğu kıyısında, Güney Kafkasya’da yer alan ülke. Tam adı Gürcistan Cumuhuriyeti’dir. Eski Sovyet cumhuriyetlerinden biri olan Gürcistan'nın kuzeyinde Rusya, güneyinde Azerbaycan, Ermenistan ve güneybatısında Türkiye yer alır. Ülkenin batı sınırını Karadeniz belirler.
Ik weet dat jij me nog harder uiltacht dan ik jou, want je bent gewoon een troll.quote:
En dan? Ga je me stalken? Bellen maar niets zeggen?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:56 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
wat jij wel..geef je nr nou maar..
beetje...mijn nederlands is beterquote:
Nee absoluut niett geef maar als je lef hebt..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:56 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
En dan? Ga je me stalken? Bellen maar niets zeggen?![]()
Mijn Nederlands is ook beter, niet dat dat raar is. Is je Turks of Engels beter?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:57 schreef Montelly het volgende:
[..]
beetje...mijn nederlands is beter
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik weet dat jij me nog harder uiltacht dan ik jou, want je bent gewoon een troll.
Vinden je broers dat wel goed?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:58 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
nee ik wil echt zijn nr...
Daar geloof ik niets van.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:58 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
nee ik wil echt zijn nr...
Ik geloof ook niet meer dat ze 8 broers heeft. 8 broers en je zo kunnen gedragen op het internet. Ik heb 1 broer en ik kan het zelfs niet.quote:
Hoe moeten ze dat weten..en natuurlijk vinden ze dat niet goed..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Vinden je broers dat wel goed?
Je zit urenlang achter de computer (klik je weg als ze binnenkomen?)quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:59 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Hoe moeten ze dat weten..en natuurlijk vinden ze dat niet goed..
mijn broers zitten toch niet aan mijn kont geplaktquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet meer dat ze 8 broers heeft. 8 broers en je zo kunnen gedragen op het internet. Ik heb 1 broer en ik kan het zelfs niet.
Ergens anders beweerde je dat ze je veel controleerden enzo.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:01 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
mijn broers zitten toch niet aan mijn kont geplakt
Ik zal er over nadenken.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:00 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Ik ben echt bloed serieus pm je nr dan bel ik je nu gelijk.
Lieve schat ik woon samen met mijn zus...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je zit urenlang achter de computer (klik je weg als ze binnenkomen?)
Je hebt de kleding voor zulke foto's of zeg je dat je het alleen aantrekt om je zelf in de spiegel te bekijken?
En die vindt het niet erg? Je broers hebben geen vermoedens. 8 broers en geen enkele die denkt "laat ik nadia eens extra controleren" ?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:01 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Lieve schat ik woon samen met mijn zus...
Volgens mij heeft een schoonheid een man geroken?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
goedemorgen, leuk is het hier he
Engelsquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Mijn Nederlands is ook beter, niet dat dat raar is. Is je Turks of Engels beter?
Ja, is vast nep.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:02 schreef Rookert het volgende:
[..]
Volgens mij heeft een schoonheid een man geroken?
quote:
Verleiding is groot....Nadia heeft wel een geile stemquote:
Wat moet mijn zus erg vinden..ik ben 22 zij is 24..onze ouders zijn vorge jaar aan een auto ongeluk overleden..tuurlijk komen onze broers dagelijks langs..maar ze hebben allemaal hun eigen huizen..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
En die vindt het niet erg? Je broers hebben geen vermoedens. 8 broers en geen enkele die denkt "laat ik nadia eens extra controleren" ?
En dat weet jij hoequote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:04 schreef Montelly het volgende:
[..]
Verleiding is groot....Nadia heeft wel een geile stem
Weet niet...quote:
Ohh.. logisch hoor, je loopt niet dagelijks in korte rokjes, maar plaatst wel je benen op het internet.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:04 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Wat moet mijn zus erg vinden..ik ben 22 zij is 24..onze ouders zijn vorge jaar aan een auto ongeluk overleden..tuurlijk komen onze broers dagelijks langs..maar ze hebben allemaal hun eigen huizen..
En wat mijn kleding betreft hebben denk je dat ik dagelijks met korte rokjes loop ofzo..
AryaMehr moet uitkijken...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:05 schreef Rookert het volgende:
[..]
Weet niet...
Volgens mij gaat ze je bellen, maar word je achteraf gestalkt door haar broers...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |