Leek mij ook een hele vette gamequote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:51 schreef GotenSSJ het volgende:
Jammer dat I Am Alive is uitgesteld, lijkt me echt een hele vette game.
Sowieso spreekt het rampenscenario me aan
Wachten tot 2011 dan maar
tsja, duke nukem forever is ondertussen wel al uitgekauwd. ze zoeken gewoon een nieuwe hype dat wel een aantal jaren mee kan gaan.quote:
Nee, nog niet gespeeldquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:36 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Heb jij em gespeeld? Geef mij dan eens meer info over de link (haha) met Zelda aub
Mij ookquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, nog niet gespeeldMaar de game lijkt me gewoon erg gaaf. Bovendien moet ik niets hebben van Mass Effect
Lees anders hier wat:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=383054
goedkope hendrikquote:Op dinsdag 19 januari 2010 07:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hopelijk wordt die snel een keer Deal of the week
quote:
Er was ook een trailer toen maar gewoon het idee opzich sprak me wel aan en hem ook denk ikquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:03 schreef gniffie het volgende:
Is death by cube iets, op giantbomb leek die wel heel erg cool![]()
Trouwens i am alive leuk vinden. 1 lame plaatje is eruitgegeven voor de rest weten we nog niks. Hoe weet je nou al dat dat spel leuk word...
quote:Apparaat verzonden naar de klant - Je console is gerepareerd of vervangen. We sturen de console naar je terug.
Maar zeg nou zelf, Shadow Complex is meer waard of niet?quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
Wil voor een XBLA game maar max 800 betalen en dat is voor sommige nog te veel
Dat is ook wel zo jaquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:18 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Maar zeg nou zelf, Shadow Complex is meer waard of niet?
Moet op insane spelen met de gouden inertial element, maar dan alsnog duurt het wel even jaquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo ja![]()
Maar ik heb altijd wel iets liggen om te spelen en of ik een xbla game nu speel of wat later maakt me ook niet uit![]()
Shadow Complex nu bijna aan de 4e run beginnen maar gaat nu langzaam met de Xp....
whut?quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:51 schreef zeebeschuit het volgende:
Bah, als je naar het buitenland bent verhuist moet je een nieuwe gamertag aanmaken. Want een incompetentie van xbox. Alsof ze een landje niet kunnen veranderen in instellingen
Ja, dat is hun antwoord.quote:
Bij mij konden ze ook het land van mn gamertag niet veranderenquote:
Wat is het probleem dan?quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:29 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Ja, dat is hun antwoord.
Bedankt voor uw e-mail aan de Xbox klantenservice.
Als u zich bij het aanmaken van uw gamertag heeft vergist en een ander land dan het land waarin u woont (of geemigreerd bent), heeft gekozen, bestaat er achteraf helaas geen mogelijkheid om het land te wijzigen. Om van het gehele aanbod op Xbox LIVE te kunnen genieten, vragen wij u om een nieuwe gamertag voor Xbox LIVE aan te maken. Let op dat u tijdens de registratie de juiste gegevens invult.
Om uw persoonlijke gegevens in uw Xbox Live account te wijzigen, gaat u alstublieft naar het Xbox 360 Dashboard en selecteert u Account Management. U kunt deze wijzigingen ook online doorgeven op https://account.live.com. Controleert u alstublieft de gegevens van de Windows Live ID voordat u verder gaat. Deze informatie kunt u nakijken op www.passport.net.
Als je een creditcard uit het buitenland wilt registreren is het wel kut, want hij haalt het land uit je gamertag en dat valt niet aan te passen...quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:34 schreef kepler het volgende:
[..]
Wat is het probleem dan?
Mijn broertje zit in Noorwegen met mijn gamertag, zonder problemen
Inderdaad. Oude cc's uit NL zijn natuurlijk ongeldig. Als je het mij vraagt kunnen ze zoiets met gemak doen maar blijkbaar is er de wil niet om dat te regelen of hebben ze dat als regel.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:35 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Als je een creditcard uit het buitenland wilt registreren is het wel kut, want hij haalt het land uit je gamertag en dat valt niet aan te passen...
Oplossing in dit geval is dus aanmaken van 2e gamertag, alle content is voor alle lokale profielen bruikbaar
aha ok. Hij gebruikt gewoon nog mijn NLse creditkaart. Het zou dus alleen daarom gaan?quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:35 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Als je een creditcard uit het buitenland wilt registreren is het wel kut, want hij haalt het land uit je gamertag en dat valt niet aan te passen...
Oplossing in dit geval is dus aanmaken van 2e gamertag, alle content is voor alle lokale profielen bruikbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |