Volgens mij is hij regiovrij, dus zou moeten kunnen.quote:Op maandag 18 januari 2010 08:53 schreef charmed_angel het volgende:
Kan ik deze gwoon op mijn xbox spelen?
http://www.cdwow.nl/games(...)0/dp/7072945#bc=04ea
Omdat er US staat? Ik twijfelIs namelijk wel een hele leuke prijs
Volgens Playasia inderdaad regiovrijquote:Op maandag 18 januari 2010 08:53 schreef charmed_angel het volgende:
Kan ik deze gwoon op mijn xbox spelen?
http://www.cdwow.nl/games(...)0/dp/7072945#bc=04ea
Omdat er US staat? Ik twijfelIs namelijk wel een hele leuke prijs
Ze hebben inderdaad gezegd dat er 2 opties zouden komen: Simulatie en Arcadequote:Op zondag 17 januari 2010 02:45 schreef Waffle het volgende:
Denk het niet. Ik ben bang dat je het moet vergelijken als de stap van Dirt 1 naar Dirt 2, maar dan met Grid naar F1. Alhoewel ik nog altijd hoop op wat iemand van Codemasters zei dat het een realistische sim gaat worden.
Maar ik ben bang dat dat hem niet gaat worden als ik kijk naar de laatste racegames door codemasters uitgebracht. Ik snap het eigenlijk niet is het dan zo dat Sim racers slechter verkopen dan de arcade racers. Codemasters was misschien met de DTM Race Driver serie ook niet de echte simulatie racegame, maar zat bij mij nog net aan de goede kant. Met Grid en Dirt is dit compleet verandert. De auto's voelen gewoon niet lekker aan vind ik, helaas.
Ik vind het jammer dat ze dit soort racegames de laatste tijd uitbrengen. Doe mij maar weer de oude Colin Mcrae rally en DTM Race Driver games. Daar heb ik me altijd een stuk meer mee vermaakt dan Grid en Dirt.
Couldn't agree morequote:Op maandag 18 januari 2010 11:17 schreef kepler het volgende:
[..]
Ze hebben inderdaad gezegd dat er 2 opties zouden komen: Simulatie en Arcade
Hopelijk komen ze snel met meer info/beelden, want ik ben wel echt benieuwd. Sowieso een dag1 aankoop, maar meer info is altijd tof
Rezquote:Op maandag 18 januari 2010 11:21 schreef SuperFruitig het volgende:
Iemand nog tips op artsy / abstracte games zoals:
Flower
PixelJunk Eden
PixelJunk Shooter
Loco Roco
PataPon
Dus stylishe grapics en een aparte vorm van gameplay
Dan ga ik wel voor de gold edition, of moet zijn dat ergens goedkoop de normale versie kan fixen!quote:Op maandag 18 januari 2010 07:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]400 MS Points
Dat had ik niet verwachtHeb er zin in! Beide episodes lijken me erg tof!
Trailer:
Resident Evil 5 re-hype
10tje bij FRS toch?quote:Op maandag 18 januari 2010 12:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan ga ik wel voor de gold edition, of moet zijn dat ergens goedkoop de normale versie kan fixen!
Op de site is die al dagen geleden uitverkochtquote:Op maandag 18 januari 2010 13:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
10tje bij FRS toch?
Of het moet zijn dat die al op zijn ofzo
Jij hebt vast nog wel Hitman voor mij!quote:Op maandag 18 januari 2010 15:11 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb ook nog The Maw die ik moet spelen dat was ik vergeten![]()
[ afbeelding ]
Neequote:Op maandag 18 januari 2010 15:19 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Jij hebt vast nog wel Hitman voor mij!
Die sukkels negeren mequote:Op maandag 18 januari 2010 15:21 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee![]()
Maar anders had ik hem graag aan je verkocht![]()
Maak anders even een topic aan op dat koop/verkoop gedeelte van Xboxworld dan heb je hem zo
Je hebt een reactiequote:
Al gedaan Lennyquote:Op maandag 18 januari 2010 16:19 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Je hebt al 22% van de items? Ik dacht dat je voor een >13% run ging?
quote:Op maandag 18 januari 2010 16:42 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Al gedaan Lenny![]()
Ben nu voor de 3de keer bezig nu speel ik gewoon alles beetje door voor naar de 50 te komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |