weet wel zeker dat je hem hebt gedaan, liegbeestquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Two Worlds helaas nooit gespeeld![]()
Het zou een Oblivion Killer worden
ik schiet altijd met de binnenkant en daarna mikkenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:13 schreef jimjim1983 het volgende:
hoe kan je in fifa 10 je schot laten krullen?
zelfde spel denk ik, wat al een tijd uit is voor de wii en pspquote:Op zondag 17 januari 2010 01:41 schreef Silver_Shark het volgende:
hoi, weten jullie iets over de formule 1 spel wat dit jaar gaat komen voor de xbox360?
JIj hebt Two Worlds gespeeld jaquote:Op zondag 17 januari 2010 00:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
weet wel zeker dat je hem hebt gedaan, liegbeest!
Ja inderdaad, vanaf toen werd het spel echt kut, zonde. Het level met de beer was nog wel vet maar later werd het steeds meer een shooter dan een action-horror spel.quote:Op zondag 17 januari 2010 12:31 schreef Rossdale het volgende:
Condemned 2 viel me ook tegen. Op een gegeven moment sta je in het pikkedonker, in donkere kamers met zwart slijm tegen de muren te vechten tegen pijlsnelle pikzwarte monsters die nadat ze je 1 keer raken je beeldscherm veranderen in een zwarte brij met een extreem dikke rode rand wat slaat op de damage die je ontvangen hebt.
Het wordt dan echt willekeurig in het rond knallen in de hoop dat je iets raakt.
De game was in het begin ok, maar vanaf dat punt werd hij echt verschrikkelijk.
Als je Peggle al hebt kun je de uitbreiding daarvan kopen die is wel tof en 400 punten. (Peggle zelf is 800)quote:Op zondag 17 januari 2010 13:36 schreef jimjim1983 het volgende:
zijn er nog toffe xbla games die ik met mn 500 punten kan halen? geen puzzleshit.
Pegglequote:Op zondag 17 januari 2010 15:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Als je Peggle al hebt kun je de uitbreiding daarvan kopen die is wel tof en 400 punten. (Peggle zelf is 800)
Die Magics game als die nog deal of the week is en anders even bij Arcade Hits kijken.
quote:
Weet ik niet precies, volgens mij moet je ze gewoon alleen halenquote:Op zondag 17 januari 2010 20:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
Moet je bij Shadow Complex en dan die proven grounds overal goud halen ??
Proven Groundsquote:Op zondag 17 januari 2010 20:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
Moet je bij Shadow Complex en dan die proven grounds overal goud halen ??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |