Nu wil ik hem ook spelenquote:Op donderdag 21 januari 2010 09:41 schreef Chocobo het volgende:
http://www.gametrailers.c(...)er-mass-effect/61042episch
Godver Tyfus, ik heb me voorgenomen om een tijdje geen games meer te kopen, maar die trailer overtuigd me. Ik heb hem al 5x gekeken ik blijf hem opnieuw kijken. Wat een epische gamequote:Op donderdag 21 januari 2010 09:41 schreef Chocobo het volgende:
Wat wil je er tegen ruilen?quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
Heeft btw niemand hier mass effect 1 voor een prikkie?
Mass Effect is typisch zo'n game wat je gewoon niet verkooptquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
Heeft btw niemand hier mass effect 1 voor een prikkie?
geldquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:29 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Wat wil je er tegen ruilen?
k wil m wel met je ruilen tegen pure en lego batman.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
geld
Heb geen zusje
nja en in het ruil topic staat al een deel van me lijstje
you sure?quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:15 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
k wil m wel met je ruilen tegen pure en lego batman.
tis niet mijn type spel, alleen maar geleuterquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
you sure?
Moet je mass effect niet eerst uitspelen?
Eens,... heb de CE van deel 1 nog steeds liggen. Meerdere keren uitgespeeld!quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:51 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Mass Effect is typisch zo'n game wat je gewoon niet verkoopt
quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:19 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Godver Tyfus, ik heb me voorgenomen om een tijdje geen games meer te kopen, maar die trailer overtuigd me. Ik heb hem al 5x gekeken ik blijf hem opnieuw kijken. Wat een epische game
quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:41 schreef Chocobo het volgende:
Dankje Driesquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:21 schreef -Dries- het volgende:
Aquila, iets voor jou?
Games die slecht gescoord hebben, maar jij geweldig vond?
Voor elke andere game geef ik je gelijk, maar in een zombiegame horen zombies. Altijd. Hoe vaak je ook door dezelfde gang loopt.quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch meestal? Als jij vijanden killed ofzo en terug loopt zijn die vaak nog steeds weg![]()
En je hebt veel gangen en winkels dus dat er bepaalde al leeg zijn is niet erg want je komt steeds verder.
Ik wil gewoon dat het nut heeft om bepakt en bezakt met wapens 500 van die zombies te killenNiet dat ik omdraai en ze er allemaal weer staan. Doe er dan voor mijn part 100.000 in en dat je ze daadwerkelijk allemaal kunt killen
Is ook toffe achievement danKill the last zombie 100 GS
Zou wel tof zijn als je die optie krijgt na het einde van de gamequote:Op donderdag 21 januari 2010 19:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Voor elke andere game geef ik je gelijk, maar in een zombiegame horen zombies. Altijd. Hoe vaak je ook door dezelfde gang loopt.
In Arkham Asylum vond ik het wel fijn dat de vijanden wegbleven omdat ik zo rustig de Riddler's raadsels kon oplossen.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:54 schreef kepler het volgende:
[..]
Zou wel tof zijn als je die optie krijgt na het einde van de game
quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:56 schreef kepler het volgende:
[..]
Zie die laatste maar eens te vinden dan
quote:Rare may be working on the 360’s version of Wii Fit
They’ve apparently been “working on it for a good while”
The end of 2009 did not induce any positivity for Rare fans when it came to Natal. Sequels to both Kameo and Perfect Dark were canceled, and an untitled Natal game was canceled after a year in development. A current rumor about what Rare may be working on probably won’t help the faith.
According to VG247 (in a rather brilliant entry, I must say), the latest rumor is that Rare is working on, brace yourselves, “a fitness game for Natal. Like Microsoft’s version of Wii Fit.” Apparently, Rare have been “working on it for a good while,” as well as something else that we “can probably guess at.” Killer Instinct 3, perhaps?
Wii Fit Plus promotional picture
In said dialogue, it can be implied that we’ll see something about this come E3. Still, it doesn’t really bring any positivity to fans that have been waiting to see what Rare’s up to. On one hand, the lack of a Wii Balance Board helps make the game more affordable. On the other hand, we’re getting this in favor of Not-Perfect Dark 2? Kameo 2? The Conker sequel that everyone (including Rare) wants made, but not Microsoft? Really?
Personally, the prospect of ports/remakes of classic games on Xbox Live Arcade is more appealing than this.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |