Laats voor 14eu voor de PS3 gekocht, heb er al genoeg plezier uit gehaald voor dat geldquote:
hij roept soms ook zomaar 'bitch' als je maar wat aan het rondrennen bentquote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:25 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Laats voor 14eu voor de PS3 gekocht, heb er al genoeg plezier uit gehaald voor dat geld
FIRE IN THE MOTHERFUCKING HOLE BITCH! [ afbeelding ]
Als je op een pookje drukt (weet niet meer welke) dan gaat ie ook onzin uitkramen, dat heeft rossdale mij geleerd, en een wijze les was het!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:27 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hij roept soms ook zomaar 'bitch' als je maar wat aan het rondrennen bentik weet niet wie het spel bedacht heeft maar hij of zij verdient een lintje.
Eén van de grootste plot-twists in games als je het mij vraagtquote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:30 schreef Wessiej het volgende:
Would you kindly killed me from the inside
Ik ken m nietquote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Eén van de grootste plot-twists in games als je het mij vraagt
Ga eens Bioshock uitspelen danquote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:32 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik ken m nietwhut whut whuuuuuuuuuuuut?
Nee hij speelt lomp!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ga eens Bioshock uitspelen dan
Ga jij eens als de WIEDEWEERGA BioShock spelen!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:32 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik ken m nietwhut whut whuuuuuuuuuuuut?
Jij speelt lomp!quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:29 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Als je op een pookje drukt (weet niet meer welke) dan gaat ie ook onzin uitkramen, dat heeft rossdale mij geleerd, en een wijze les was het!
Dan koop je hem op de PC!quote:
Toevallige volgende week een nieuwe PCquote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:40 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dan koop je hem op de PC!
(veel toffer nog, de rook enzo is dan mooi volumetrisch waardoor het niet meer met objecten snijdt, zoals banken enzo waar je dan van die lijnen in krijgt... Het klinkt echt tres gay en nitpicking, maar het ziet er echt een stuk beter uit!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |