Heuj, Gezien ik binnenkort het huis uit ga ruim ik alvast wat spullen op, wat ik ook tegenkom zet ik op fok. Spullen staan niet in de weg, nieuwe huis heeft een grote kelder..maar misschien dat ik nu iemand nog ergens blij mee maken kan.
Alle prijzen zijn te bespreken, verzendkosten zijn uiteraard voor de koper.Ophalen kan eventueel tussen 9-12 in rotterdam.Ben dagelijk ook in utrecht en amsterdam te vinden tot april Dus eventueel is ergens afspreken ook mogelijk.
Ok, laten we beginnen.
Kapotte Logitech G11 keyboard. : TEAB, doe maar wat leuks.
Vulcano GL-15 gitaar versterker. Ook TEAB , Zat zelf rond de 20-30 eur te denken. VERKOCHT
![]()
Samsung Syncmaster 172W , zeg 50euro ?
Richwood Pre-Lawsuit basgitaar. Sowieso 130+
5.1 home entertainment system Met bedrading, maar raad je aan nieuwe kabels te kopen deze zijn oud inmiddels. Again, doe wat leuks of een tientje 1/2
![]()
Broek 'Doomsday Collection' Maat 32 Nog nooit gedragen. 20 eur oid ?
![]()
Voor ons mams moest ik kijken alsdat ik deze schoenen kon verkopen:
Addidas Response Running Shoes,(Dames) maat 39.5. Grijs met lichtroze stukjes. Ooit gekocht, nooit gebruikt.
35euro![]()
Dan een Dean EVO Tevo (wat een naam

)
Zeg 130eur ?
![]()
Verschillende Xbox 360 games.Ook Banjo kazooie (boutjes en moertjes) maar die is niet afgebeeld. Vaste prijs 12.50¤ p/s incl verzenden. Wil je er twee dan delen die de verzendkosten natuurlijk.
![]()
Peugeot 407 wooden look setjes voor oa je panelen en handgrepen. Weet niet wat het waard is dus ik zeg...40 euro.
![]()
Als laatste voor vandaag:
Livestrong bandjes (Youth). Wil je er meedere, laat het even weten heb dr nog ong 50. Vaste Prijs 1.50 excl, Wil je dr meer dan is daar over te praten.
![]()
En als laatst een snel bewegende hamster met een tekst eronder om het topic nog wat kleur te geven. Deze is uiteraard niet te koop, of je wil dat ik je het gifje stuur voor een riant bedrag

![]()
Mocht me noh iets ten binnen schieten een dezer dagen (zal zeker gebeuren, dit is slechts wat dr op de vloer lag

) post ik het hier ook even en kan je meer spullen zien.. Ohnoes !
Oh en extra foto's ect van de spullen is geen probleem kunnen altijd even gemaakt worden.
[ Bericht 2% gewijzigd door rene90 op 17-01-2010 20:14:15 ]
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:@:Jimbo voor mod, yeah *O*