Maar Wie is de Mol raden beheers je wel (in het eerste seizoen in elk geval)?quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is nog best lastig omdat ik dat spelletje gewoon niet zo goed beheers.
Die blonde jongen. Ik weet niet hoe-ie heet maar al na twee minuten had ik het gevoel dat hij het is.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wie denk je dat nu De Mol is?? Leuk om terug te kijken of je gelijk had...
Zolang jij hier nog komt, is het zeker niet overbodig.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:08 schreef Gellius het volgende:
Overigens is deze topic overbodig, gezien het bestaan van een eerdere, oudere editie van RJP, nu met volop frisse, jonge, nieuwe balsturige usertjes.
Je bedoelt Arjen dan....quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die blonde jongen. Ik weet niet hoe-ie heet maar al na twee minuten had ik het gevoel dat hij het is.
Kennelijk. Ook bij Milouska en Yvon Jaspers had ik direct het vermoeden dat zij het waren. Bij Milouska twijfelde ik omdat het dan al de tweede keer zou zijn dat een zwarte vrouw de mol zou zijn en vermoedde dat de redactie dat uit hypercorrecte beweegredenen niet aan zou durven.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
Maar Wie is de Mol raden beheers je wel (in het eerste seizoen in elk geval)?
Ik heb nog niet gezocht, dus ik weet nog niet of ik ze kwijt ben.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:11 schreef tong80 het volgende:
Missen jullie Treinhomo en Fotoloog ook ?
quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:11 schreef tong80 het volgende:
Missen jullie Treinhomo en Fotoloog ook ?
Milouska heb ik geraden en Dennis Weening ook. Bij Inge had ik het tegen het eind ook door, dacht ik. maar dat weet ik niet meer zo goed. Yvon heb ik te lang getwijfeld, maar ja, wat wil je met Marc-Marie waarmee je echt niet wist wat je van hem nu wel of niet moest geloven...quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kennelijk. Ook bij Milouska en Yvon Jaspers had ik direct het vermoeden dat zij het waren. Bij Milouska twijfelde ik omdat het dan al de tweede keer zou zijn dat een zwarte vrouw de mol zou zijn en vermoedde dat de redactie dat uit hypercorrecte beweegredenen niet aan zou durven.
Ik wel ja, net als die Kim.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Vinden jullie Hind ook een onprettig mens?
quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze lijkt me iemand die heel slecht tegen haar verlies kan, achter de rug van mensen om verwijten maakt en rancuneus is. Maar wie weet heb ik het helemaal mis.quote:
Praat me er niet van.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Jij hebt nu ook nog last van oost-Indisch geheugenverlies? Ook jij kent Hind.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Praat me er niet van.
Als ik iemand niet kan uitstaan is het Hind wel.
Wie is Hind
quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Whehehequote:Op donderdag 14 januari 2010 22:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En de man op het plaatje is natuurlijk John Lee HookerIk bedacht het gisteren pal nadat ik was uitgelogd
Hij was gewoon lastig omdat we hem eigenlijk alleen maar als oude vent met hoed en zonnebril kennen. De, volgens mij karakteriserende, positie en houding van de rechterhand verraadt hem een beetje maar dat viel mij pas op toen ik die vergeleek met recentere foto's.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:45 schreef brother52 het volgende:
Het is dus wél John Lee Hooker![]()
ik was er zo van overtuigd dat hij het niet zou kunnen zijn.
Wromnie?quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:53 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ga niet meer in die Mol-topics posten
Zij heeft mij in vertrouwen verteld dat ze niet meer tegen jouw bezoekjes bestand was.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:58 schreef Gellius het volgende:
Ja, waar is onze wyccie eigenlijk gebleven?
Overdag is onze wyccie een ogenschijnlijk hardwerkende maar gewone tiep-bliep-Miep maar 's avonds verandert zij in een noeste mijnwerker die in al lang gesloten mijnen in het diepste geheim opdrachten uitvoert in opdracht van de CIA. Maar ik kan het natuurlijk helemaal mis hebben.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:58 schreef Gellius het volgende:
Ja, waar is onze wyccie eigenlijk gebleven?
Dat zijn nogal wat redenenquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:58 schreef Wickedangel het volgende:
Dromnie.
Ten eerste ben ik te lui om dat allemaal door te spitten.
Ten tweede zie ik te veel theorieën voorbijkomen.
Ten derde is het helemaal niet leuk als je van tevoren (Inge met haar gebarentaal) al precies weet wie de Mol is.
Ten vierde zijn er elk jaar van die types die willen weten: "En als niemand nou goed raadt, mag de Mol het geld dan houden?"
Vind je het wat? Ik kan nog wel een paar andere redenen verzinnen, als je wilt.quote:
Ik vind ze primaquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Vind je het wat? Ik kan nog wel een paar andere redenen verzinnen, als je wilt.
Mooi, want ik meende ze alle vier. Die andere paar redenen zou ik echt moeten verzinnen.quote:
Ja ja, plaats nou eerst maar eens een nieuw plaatje.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Mooi, want ik meende ze alle vier. Die andere paar redenen zou ik echt moeten verzinnen.
Jullie kijken ook, hè?
Ik had het niet tegen jou.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja ja, plaats nou eerst maar eens een nieuw plaatje.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Mooi, want ik meende ze alle vier. Die andere paar redenen zou ik echt moeten verzinnen.
Jullie kijken ook, hè?
Nee, ik ook niet. Heb wel eens stomtoevallig op het goede spoor gezetenquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:16 schreef Diaan73 het volgende:Het is het enige programma dat wij altijd samen op moment van uitzending kijken..
![]()
Ik heb vorig jaar ook weleens in die topics gepost, maar had daar weinig te zoeken. Ik ben gewoon liefhebster en denk er niet teveel bij na... zie wel wat er gebeurt. Ik heb ook nooit een idee wie de Mol zou kunnen zijn.
Boehoehoe!quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar ik wel tegen jou, kutnewbee.
Precies. Ik vind het altijd zo knap hoe ze die opdrachten weer bedacht hebben. Soms snap ik ze ook niet helemaal hahaha maar als ze bezig gaan, valt het kwartje wel. Dat Mollen is ook niet leukquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Heb wel eens stomtoevallig op het goede spoor gezetenMaar ik vind het leuker om te zien welke opdrachten ze nou weer hebben verzonnen... en het onderling gekonkel (maar dat Mollen door bekendere Nederlanders die gewoon deelnemers zijn, heb ik een hekel aan).
Pardon!!quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar ik wel tegen jou, kutnewbee.
Ik heb hem hetzelfde genoemd in een andere reeks, toen is hij gevlucht. Nooit meer teruggekomen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |