Maar Wie is de Mol raden beheers je wel (in het eerste seizoen in elk geval)?quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is nog best lastig omdat ik dat spelletje gewoon niet zo goed beheers.
Die blonde jongen. Ik weet niet hoe-ie heet maar al na twee minuten had ik het gevoel dat hij het is.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wie denk je dat nu De Mol is?? Leuk om terug te kijken of je gelijk had...
Zolang jij hier nog komt, is het zeker niet overbodig.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:08 schreef Gellius het volgende:
Overigens is deze topic overbodig, gezien het bestaan van een eerdere, oudere editie van RJP, nu met volop frisse, jonge, nieuwe balsturige usertjes.
Je bedoelt Arjen dan....quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die blonde jongen. Ik weet niet hoe-ie heet maar al na twee minuten had ik het gevoel dat hij het is.
Kennelijk. Ook bij Milouska en Yvon Jaspers had ik direct het vermoeden dat zij het waren. Bij Milouska twijfelde ik omdat het dan al de tweede keer zou zijn dat een zwarte vrouw de mol zou zijn en vermoedde dat de redactie dat uit hypercorrecte beweegredenen niet aan zou durven.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
Maar Wie is de Mol raden beheers je wel (in het eerste seizoen in elk geval)?
Ik heb nog niet gezocht, dus ik weet nog niet of ik ze kwijt ben.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:11 schreef tong80 het volgende:
Missen jullie Treinhomo en Fotoloog ook ?
quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:11 schreef tong80 het volgende:
Missen jullie Treinhomo en Fotoloog ook ?
Milouska heb ik geraden en Dennis Weening ook. Bij Inge had ik het tegen het eind ook door, dacht ik. maar dat weet ik niet meer zo goed. Yvon heb ik te lang getwijfeld, maar ja, wat wil je met Marc-Marie waarmee je echt niet wist wat je van hem nu wel of niet moest geloven...quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kennelijk. Ook bij Milouska en Yvon Jaspers had ik direct het vermoeden dat zij het waren. Bij Milouska twijfelde ik omdat het dan al de tweede keer zou zijn dat een zwarte vrouw de mol zou zijn en vermoedde dat de redactie dat uit hypercorrecte beweegredenen niet aan zou durven.
Ik wel ja, net als die Kim.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Vinden jullie Hind ook een onprettig mens?
quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze lijkt me iemand die heel slecht tegen haar verlies kan, achter de rug van mensen om verwijten maakt en rancuneus is. Maar wie weet heb ik het helemaal mis.quote:
Praat me er niet van.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Jij hebt nu ook nog last van oost-Indisch geheugenverlies? Ook jij kent Hind.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Praat me er niet van.
Als ik iemand niet kan uitstaan is het Hind wel.
Wie is Hind
quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Whehehequote:Op donderdag 14 januari 2010 22:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En de man op het plaatje is natuurlijk John Lee HookerIk bedacht het gisteren pal nadat ik was uitgelogd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |